Miltä tuntuu olla luonnostaan isorintainen nainen?
Tarkoitan siis sellaisia, jotka ovat hoikkinakin isorintaisia. Eikö olekin ihanaa, kun voitte löytää helposti miehen ja seksikin on nautinnollista molemmin puolin? Itse olen pienirintainen (B75) nainen ja sen vuoksi olen ollut suurimman osan aikuiselämästäni selibaatissa ja sinkkuna muutenkin. Katselen joskus aikuisviihdettä ja samaistun niissä niihin miehiin, jotka hommailevat jonkun isotissisen naisen kanssa.
Oi sitä isorintaisuuden onnea ja sellaisen rengastaneen miehen onnea myös! En tule koskaan kokemaan samaa, kun geenini ovat heikot, mutta onneksi voin edes fantasioida. Mietin vain, miltäköhän tuntuu olla niin etuoikeutettu, että vartalo on luonnostaan seksikäs ja muutkin sen huomaavat päivittäin.
T. Pienirintainen ikisinkku
Kommentit (154)
Maitorauhaset kiinnostaa, niinkö? Saitko lapsena äidin hellyyttä?
Rinnoilla ei ole missään menestymisen kanssa mitään tekemistä.
Itse asiassa pienemmät ovat vaivattomammat joka asiassa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen satavarma, että isorintaisista pienempi prosentti joutuu kokemaan vastentahtoista sinkkuutta tai selibaattia kuin mitä pienirintaiset joutuvat kokemaan. Varsinkin jos verrataan saman painoindeksin edustajia keskenään.
T. Ap
Vastentahtoisen sinkkuuden tai selibaatin takana on usein enemmänkin tietyt luonteenpiirteet, kuten ujous, jotka estävät ottamasta kontaktia ylipäätään.
Eivät miehet ainakaan kaltaisistani välitä. Muuten olisivat ottaneet kontaktia elämäni aikana enemmän.
T. Ap
Säkenöivä persoonallisuutesi ainakin näkyy jo bittiavaruudenkin päähän.
Uskon, että heikkojen geenieni tuottama epäonnistunut ulkoinen olemukseni on lannistanut persoonallisuuden kehittymistä jo nuoresta iästä lähtien. Eli siis olen sisäisesti ruma siksi, kun ruma ulkokuoreni on katkeroittanut minut. En ole koskaan saanut kokea rakkautta tai juurikaan lihan ilojakaan.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hoikka isorintainen (luomu)
nainen on upea.
Onhan se.. itellä niinsanotut feikkitissit eli silikonit ja mielestäni (+muutaman asiaan perehtyneen miehen) mielestä ovat poikkeuksellisen upeat myöskin. Tuntuma ei ole sama vaikka hyvin luonnollisen näköiset ja mahdollisimman pehmeät laitettiin.
Kaipasin itse 3 imetyksen jälkeen ja täysin rinnattomana (nahkapussit jäi) tätä tunnetta mitä ap kuvaili että olis kunnon rinnat. Ei tämäkään siis huono vaihtoehto ole jos asia ihan todella vaivaa
^siis persoonallisuuden kehittymistä myönteiseen suuntaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten seksi on yhtään sen nautinnollisempaa isorintaisena kuin pienirintaisempana? En tajua. En ole löytänyt helposti miestä. Olen naimisissa ensimmäisen miesystäväni kanssa, en todellakaan ole ollut mitenkään suosittu rintojeni takia.
Sinulla on todella outo käsitys isorintaisten elämästä.
F70
Ainakaan ei tarvitse hävetä vartaloaan. Pienirintaisena joutuu häpeämään vartaloaan.
voisi ilmiantaa nämä. Jännää varmaan huippumallien elo ja hoikkien kun suurimmalla osalla ei rintoja. Eli täysin miehen aloitus ja miesten kommentteja luultavasti nuoren sellaisen. Kun tietää ettei tuolla asialla väliä. Ja aivan yhtä seksikästä, jos sillä mitään merkitystä on.
Vierailija kirjoitti:
Olen satavarma, että isorintaisista pienempi prosentti joutuu kokemaan vastentahtoista sinkkuutta tai selibaattia kuin mitä pienirintaiset joutuvat kokemaan. Varsinkin jos verrataan saman painoindeksin edustajia keskenään.
T. Ap
Sen verran on traumoja ahdistelusta, ettei seksi kiinnosta juuri ollenkaan. Mikään ei ole niin sairasta, kuin kuvitella vieraan ajattelevan seksiä silloin kun itse sitä ajattelee.
Veikkaan että AP:lla on muitakin ongelmia kuin rintojen koko.
Huom. Rintoja voi halutessaan topata vaatteilla, mutta pienemmäksi ei saa.
Minulla on saman kokoiset rinnat kuin ap:lla, mutta, miesseuran puute ei ikinä ole ollut siitä kiinni. Tarjokkaita on, sopivan löytäminen on vaikeaa. Pienirintaisempi serkkuni on pyöräyttänyt lapsia jo parillekin miehelle.
Ap:n ongelma ei ole rinnat, vaan negaileva luonne.
Aloittaja tietään sen verran vähän rinnoista, että on mies varmasti. Pervo toivoo, että saa naiset kuvailemaan rintojaan tällä avauksella. Tietääköhän, että netistä löytyy alastomista naisista ihan videotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nainen on upea.Onhan se.. itellä niinsanotut feikkitissit eli silikonit ja mielestäni (+muutaman asiaan perehtyneen miehen) mielestä ovat poikkeuksellisen upeat myöskin. Tuntuma ei ole sama vaikka hyvin luonnollisen näköiset ja mahdollisimman pehmeät laitettiin.
Kaipasin itse 3 imetyksen jälkeen ja täysin rinnattomana (nahkapussit jäi) tätä tunnetta mitä ap kuvaili että olis kunnon rinnat. Ei tämäkään siis huono vaihtoehto ole jos asia ihan todella vaivaa
Olen harkinnut tuota, mutta en koe olevani muutenkaan niin viehättävä, että ansaitsisin oikeastaan parisuhdetta tai kumppania. Mielestäni naisen täytyy olla jo valmiiksi aika nätti ja sellainen, että on jo onnistunut valmiiksi löytämään miehen, ennen kuin silikonirinnoissa on mitään järkeä. Olisin sitten vain silikonirintainen ja muuten ihan yhtä huono ja yksinäinen kuin nytkin olen.
Minussa on niin paljon epäkohtia, että rintojen korjaaminen vain melkeinpä osoittaisi sen seuraavan kohdan, joka vaatisi korjausta. Samalla ihailen teitä kauniita, mutta tiedän, etten mitenkään koskaan kykene saavuttamaan samaa.
T. Ap
Täällä 20 vuotta naimisissa ollut AA-tissinainen. Eli kommenttina siihen tilastointiin, mitä joku teki isorintaisten osalta.
Olen samoilla linjoilla monen kirjoittajan kanssa: isot rinnat voivat olla myös haittatekijä parisuhdemarkkinoilla. Tissien perässä juoksijat ovat jättäneet minut rauhaan. Pienet tissit ovat esillä vasta, kun ne paljastetaan. Voi itse päättää milloin haluaa tissihuomiota.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on saman kokoiset rinnat kuin ap:lla, mutta, miesseuran puute ei ikinä ole ollut siitä kiinni. Tarjokkaita on, sopivan löytäminen on vaikeaa. Pienirintaisempi serkkuni on pyöräyttänyt lapsia jo parillekin miehelle.
Ap:n ongelma ei ole rinnat, vaan negaileva luonne.
Veikkaan, että olet kasvoiltasi todella kaunis ja siropiirteinen. Söpöt kasvot + keskikokoiset tai pienet rinnat -> nainen saa miehen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nainen on upea.Onhan se.. itellä niinsanotut feikkitissit eli silikonit ja mielestäni (+muutaman asiaan perehtyneen miehen) mielestä ovat poikkeuksellisen upeat myöskin. Tuntuma ei ole sama vaikka hyvin luonnollisen näköiset ja mahdollisimman pehmeät laitettiin.
Olen harkinnut tuota, mutta en koe olevani muutenkaan niin viehättävä, että ansaitsisin oikeastaan parisuhdetta tai kumppania. Mielestäni naisen täytyy olla jo valmiiksi aika nätti ja sellainen, että on jo onnistunut valmiiksi löytämään miehen, ennen kuin silikonirinnoissa on mitään järkeä. Olisin sitten vain silikonirintainen ja muuten ihan yhtä huono ja yksinäinen kuin nytkin olen.
Minussa on niin paljon epäkohtia, että rintojen korjaaminen vain melkeinpä osoittaisi sen seuraavan kohdan, joka vaatisi korjausta. Samalla ihailen teitä kauniita, mutta tiedän, etten mitenkään koskaan kykene saavuttamaan samaa.
T. Ap
Sinun ainoa ongelmasi on korvien välissä: huono itsetunto. Se estää sinua muodostamasta parisuhdetta. Suosittelen psykoterapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä 20 vuotta naimisissa ollut AA-tissinainen. Eli kommenttina siihen tilastointiin, mitä joku teki isorintaisten osalta.
Olen samoilla linjoilla monen kirjoittajan kanssa: isot rinnat voivat olla myös haittatekijä parisuhdemarkkinoilla. Tissien perässä juoksijat ovat jättäneet minut rauhaan. Pienet tissit ovat esillä vasta, kun ne paljastetaan. Voi itse päättää milloin haluaa tissihuomiota.
Pienirintaisten kokoama parisuhdekandidaattipooli on vain yleensä niin pieni, että ei ole juurikaan mitään valinnanvaraa edes. Olisi pakko olla muuten nätti tai luonteeltaan todella sosiaalinen, että löytäisi mitään. Ujous ja kotona viihtyvä luonne + rumat kasvot + pienet rinnat -> kukaan ei kiinnostu. Ikinä.
Siinä miespuoleinen AP haaveilee isotissisestä tyttöystävästä. Teksti-analysaattorin (tekoäly) mukaan aloittajan kirjoitus on 87% todennäköisyydellä miehen kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Sinun ainoa ongelmasi on korvien välissä: huono itsetunto. Se estää sinua muodostamasta parisuhdetta. Suosittelen psykoterapiaa.
Rumuus on aiheuttanut sen huonon itsetuntoni. Elämänkokemukset. Pakit. Kaikki vastoinkäymiset. Sen tajuaa aika nopeasti, että pariutuminen ei ole mikään realistinen mahdollisuus juuri minulle. Se on niiden kauniimpien naisten juttuja.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Siinä miespuoleinen AP haaveilee isotissisestä tyttöystävästä. Teksti-analysaattorin (tekoäly) mukaan aloittajan kirjoitus on 87% todennäköisyydellä miehen kirjoittama.
Tekoäly meni vikaan tällä kertaa. 🙂
Ei erikoiselta. Istuvien alusvaatteiden löytäminen on vieläkin vaikeaa. Teininä oli vielä vaikeampaa kun oikeankokoisia liivejä ei vaan löytynyt yhtään mistään, eikä äitini uskonut kun sanoin ettei mikään koko sovi. Kuljin sitten urheiluliiveissä kun mikään muu ei sopinut päälleni. Juhlavaatteissa ja kesävaatteissa piti aina mennä sen mukaan mikä peitti rintsikat ja olkaimet, ei puhettakaan että olisin voinut käyttää olkaimittomia mekkoja tai spagettiolkaimisia toppeja. Uimaan en päässyt koska oikeankokoisia bikineitä tai uimapukuja ei vaan löytynyt. Nykyäänkin nämä rajaa pukeutumista todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 65DD ja söpön pienet rinnat, käteen sopivat. En siis tiedä minkälaista on olla isorintainen. Olen myöskin sinkku..
Aletaax olee..? ;) ;) ;)
Vierailija kirjoitti:
Jos akalla on kunnon hinkit, niiden väliin on kiva panna ja ruiskia spermat kasvoille.
Tämän takia en suostunut seksiin kenenkään miehen kanssa. Ei mitään arvostusta vain sen vuoksi, että on isot rinnat. Pelkkää seksualisointia ja rumaa kohtelua.
Täällä on isorintainen sinkku.