Miltä tuntuu olla luonnostaan isorintainen nainen?
Tarkoitan siis sellaisia, jotka ovat hoikkinakin isorintaisia. Eikö olekin ihanaa, kun voitte löytää helposti miehen ja seksikin on nautinnollista molemmin puolin? Itse olen pienirintainen (B75) nainen ja sen vuoksi olen ollut suurimman osan aikuiselämästäni selibaatissa ja sinkkuna muutenkin. Katselen joskus aikuisviihdettä ja samaistun niissä niihin miehiin, jotka hommailevat jonkun isotissisen naisen kanssa.
Oi sitä isorintaisuuden onnea ja sellaisen rengastaneen miehen onnea myös! En tule koskaan kokemaan samaa, kun geenini ovat heikot, mutta onneksi voin edes fantasioida. Mietin vain, miltäköhän tuntuu olla niin etuoikeutettu, että vartalo on luonnostaan seksikäs ja muutkin sen huomaavat päivittäin.
T. Pienirintainen ikisinkku
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen satavarma, että isorintaisista pienempi prosentti joutuu kokemaan vastentahtoista sinkkuutta tai selibaattia kuin mitä pienirintaiset joutuvat kokemaan. Varsinkin jos verrataan saman painoindeksin edustajia keskenään.
T. Ap
Vastentahtoisen sinkkuuden tai selibaatin takana on usein enemmänkin tietyt luonteenpiirteet, kuten ujous, jotka estävät ottamasta kontaktia ylipäätään.
Eivät miehet ainakaan kaltaisistani välitä. Muuten olisivat ottaneet kontaktia elämäni aikana enemmän.
T. Ap
No suoraan sanottuna en minäkään kiinnostuisi sinusta, mutta en sen vuoksi että rinnat ovat pienet, vaan tuon itsesäälin takia. Ei sellaista jaksa kukaan pidemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli luonnostaan isot rinnat mutta kävin rintojenpienennysleikkauksessa. Ensinnäkin niska- ja selkäkivut oli hirveitä, toiseksi vaatteiden ostaminen oli aivan painajaista.
Itse arvostin ja arvostan edelleen sitä että toinen on kiinnostunut minusta muutenkin kuin rintojen koon takia.
Kyllä mä kiinnostun ensisijaisesti muiden syiden takia. Mutta se vuosien takainen ihastukseni (nainen) sattumoisin omisti aivan jumalaisen vartalon. Se vain herätti jotkut hormonit ja välittäjäaineet minussa hyrräämään niin voimakkaasti, että olin heteronakin mennyttä naista.
Eihän B-kuppi edes ole mikään pieni. Ihan tavallinen koko. AA on pieni.
Itselläni on D-kuppi, ja minulle se on aina ollut vaan "normaalia". Olen ollut rintoihini ihan tyytyväinen, mutta pienemmilläkin olisin aivan hyvin pärjännyt. Enkä missään tapauksessa haluaisi isompia.
Eivät isot rinnat takaa mitään hyvää parisuhdetta tai seksielämää. Ei ole kivaa, kun miehet vaan hinkkaa tissejä, vaikka itselleni se tuntuu lähinnä ärsyttävältä.
Kadehdin heitä joilla on pitkät, hoikat sääret. Paljon mieluummin haluaisin sellaiset.
Todella rasittavaa. Juostessa, liikkuessa tiellä. Vaatteet eivät istu kunnolla. Vaikka hoikka , rintojen takia näyttää pulskemmalta
nainen joka ulisee ettei saa miestä koska "tissit on liian pienet" on ihan yhtä säälittävä ja ärsyttävä kun nämä kilttisjauhajat ja i n c e lit. Siinä sulle syy. Hyväksy fakta, että oot vaan henkilönä v....n ärsyttävä ja typerä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen satavarma, että isorintaisista pienempi prosentti joutuu kokemaan vastentahtoista sinkkuutta tai selibaattia kuin mitä pienirintaiset joutuvat kokemaan. Varsinkin jos verrataan saman painoindeksin edustajia keskenään.
T. Ap
Vastentahtoisen sinkkuuden tai selibaatin takana on usein enemmänkin tietyt luonteenpiirteet, kuten ujous, jotka estävät ottamasta kontaktia ylipäätään.
Eivät miehet ainakaan kaltaisistani välitä. Muuten olisivat ottaneet kontaktia elämäni aikana enemmän.
T. Ap
No suoraan sanottuna en minäkään kiinnostuisi sinusta, mutta en sen vuoksi että rinnat ovat pienet, vaan tuon itsesäälin takia. Ei sellaista jaksa kukaan pidemmän päälle.
Ei minusta kukaan muutenkaan kiinnostu, eikä ole kiinnostunutkaan, eikä tule kiinnostumaan. Siksi ainoa iloni on fantasiointi esim. rintavista hyvännäköisistä naisista heteropuuhissa jonkun äijänkörilään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
nainen joka ulisee ettei saa miestä koska "tissit on liian pienet" on ihan yhtä säälittävä ja ärsyttävä kun nämä kilttisjauhajat ja i n c e lit. Siinä sulle syy. Hyväksy fakta, että oot vaan henkilönä v....n ärsyttävä ja typerä.
Olisi kivaa saada vertaistukea näistä naispuolisista ulityypeistä, jollainen myönnän olevani. Pettymykset romantiikan saralla ovat syösseet minut siihen lokeroon tässä maailmassa. Mutta eipä niitä nais-i n c e leitä taida olla (?).
Olisi kivaa saada joku sellainen naispuolinen rakkaus, joka olisi kropaltaan supernaisellinen ja just sillä tavalla isotissinen mitä en itse ole. Ehkä unohtaisin oman vajavaisuuteni sen myötä. Silti haluaisin ehkä miehenkin suhteeseen kanssani. En vain ole koskaan saanut mitään läheisyyttä keneltäkään naiselta ja miestenkin suhteen on kohtalo ollut varsin pihi minua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Omalla akalla roikkuvat pitkät nahkaleilit.
Olet onnenpoika. 😍
Mulla on 65DD ja söpön pienet rinnat, käteen sopivat. En siis tiedä minkälaista on olla isorintainen. Olen myöskin sinkku..
Minä tykkään isoista rinnoistani kyllä. Joskus on toki enempi niskavaivoja, mut mies sit hieroo joten sekää ei oo ongelma enään. Aina oon ollut isorintainen vaikka vyötärö on kapea, teininä se piirre ei ollut kiva kun yläasteellakin pojat ryntäs tyttöjen pukuhuoneeseen tarkistamaan laitoinko sukkia liiveihin, kuten jotkut väittivät, kaikki halusivat olla kanssani vain muotojeni vuoksi ja se oli ahdistavaa, myös itseäni reippaasti vanhemmat setämiehet ahdistelivat vaikka olin alaikäinen.
Mutta miksi pienirintainenkin ei voisi saada nautintoa ja yhtälailla löytää miestä. Olen jopa törmännyt arjessa mihiin jotka on just halunnut ennemmin pienirintaisen naisen.
Molemmissa on etunsa sekä isoissa että pienissä. Ole ylpeä siitä mitä sinulla on, sano media tai muut mitä tahansa, olet hyvä sellaisena kuin olet. Älä kadehdi muita (yiedän helpommin sanottu kuin tehty). Välillä minäkin halusin pienemmät rinnat, mutta oon nykyään ihan tyytyväinen omaan kroppaan, se oli työn ja tuskan alla.
Vierailija kirjoitti:
Jos akalla on kunnon hinkit, niiden väliin on kiva panna ja ruiskia spermat kasvoille.
Näin juuri. Esim. aikuisviihteessä jäävät kokonaan tietyt ohjelmanumerot väliin, jos ne tissit ovat liian pienet. Ei näytä yhtä kuumottavan kutkuttavalta tehdä mainitsemiasi toimenpiteitä pienirintaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hävetä asiaa, jota ei ole itse aiheuttanut? En ole koskaan ymmärtänyt tätä. Ethän sinä tietoisesti ole niitä rintoja tietyn kokoiseksi kasvattanut. Eri asia on hävetä asioita, joissa on itse toiminut väärin tai muuten mokaillut.
Naisia ahdistelevat miehet eivät ymmärrä hävetä.
Kyllä hoikka isorintainen (luomu) nainen on upea.
Tässä ketjussa kaikki isorintaiset kommentoijat ovat parisuhteessa ja joku kommentoinut mies on isorintaisen kanssa suhteessa. Ketjun ainoat sinkut ovat henkilöitä, joilla on kuppikooltaan pienet tai keskikokoiset rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
T. Ap
Säkenöivä persoonallisuutesi ainakin näkyy jo bittiavaruudenkin päähän.
Minä olin nuorempana hoikka, pitkä ja isorintainen, nyt viisikymppisenä vain kahta jälkimmäistä. Miesten huomio oli tosiaan ylitsevuotavaista, mutta ei silti autuaaksitekevää.
Olen edelleen sinkku. Se, että suurin piirtein kuka tahansa mies olisi ollut valmis vaikka mihin päästäkseen sänkyyn kanssani, oli parinmuodostuksen kannalta yhtä tyhjän kanssa. Minä en halunnut miestä, jolle kookkaat rinnat olisivat riittäneet kriteeriksi tai jolle ne olisivat kompensoineet sitä, että muuten emme olisi sopineet yhteen. Luonteeltani ja elämäntavoiltani olin sellainen, että minusta ei kukaan kiinnostunut parisuhdemielessä.
Tämä on varmasti jo klisee, mutta sanonpa silti: jos ajatuksenne ja luonteenne sopivat yhteen, rintojen koko ei merkitse oikeastaan mitään. Pystyisitkö parisuhteeseen, jos miehellä ei olisi komeaa, pukuhuoneissa ihastusta ja kateutta herättävää penistä, vaan ihan tavallinen? Varmasti pystyisit. Ja jollet pystyisi, tämä keskustelu olisi toisenlainen.
"Eikö olekin ihanaa, kun voitte löytää helposti miehen ja seksikin on nautinnollista molemmin puolin?"
Ehei. Se, että pitää ottaa selville, onko mies kiinnostunut vain rintoihin käsiksi pääsemisestä, ei ole kivaa eikä aluksi edes helppoa (koska miehet osaavat olla ovelia motivoituneina). Muistan pari sellaista tyyppiä, jotka menivät rinnoistani niin sekaisin, että eivät oikeastaan edes muistaneet, että niissä oli kiinni ihminen. Tuollainen tilanne on oikeasti niin inhottava, että tekisi mieli ottaa tissit irti, heittää ne ikkunasta pihalle ja sanoa miehelle, että lääpi ja lussuta tuolla ulkona, minä en halua katsella. Upeat rinnat eivät merkitse upeaa seksia eivätkä hyvää tai edes kohtuulaatuista seksiä. Usko pois. Ja kun mies on juuri oikeanlainen kullanmurunen, seksi on upeaa, oli rintojen koko mikä hyvänsä.
Laitoin tänne vaan isoja lollottimia ihailevan viestin niin se on nyt poissa :(
Onko tämä seksismiä (siis se tissien ihailuviestin poistaminen)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
T. Ap
Ei minusta kukaan muutenkaan kiinnostu, eikä ole kiinnostunutkaan, eikä tule kiinnostumaan. Siksi ainoa iloni on fantasiointi esim. rintavista hyvännäköisistä naisista heteropuuhissa jonkun äijänkörilään kanssa.
Pakkohan tän on olla provo.
Miksi hävetä asiaa, jota ei ole itse aiheuttanut? En ole koskaan ymmärtänyt tätä. Ethän sinä tietoisesti ole niitä rintoja tietyn kokoiseksi kasvattanut. Eri asia on hävetä asioita, joissa on itse toiminut väärin tai muuten mokaillut.