Mieleen jäänyt kakku tai leivos kahvilassa?
Kommentit (567)
Vierailija kirjoitti:
Fatzerin kahvilassa söin tosi hyvän kansanmurha tortun.
– Leipä on peruselintarvike ja äkillinen valmistuksen lopettaminen aiheuttaisi isoja humanitäärisiä ongelmia siviiliväestölle Pietarissa ja Moskovassa
https://www.myfazer.com/s/contact-us?language=fi
Tuolta voi antaa palautetta
Voitko avata tätä vähän?
Tarton Werner- kahvila- mikä valikoima! Mitkä herkkukakkupalat! Ja aina tuotiin lisää!
Vohvelikahvilan (Tampere) gluteenittomat vohvelit. Saa makeana tai suolaisena, paljon vaihtoehtoja.
Juustokakku monessa kahvilassa on ollut hyvää.
Iso ja mehevä juustokakkupala Cafe Majurskassa Lappeenrannassa. 😋
Vierailija kirjoitti:
Valamon luostarin kahvilassa sain kovaa munkkia.
Niinkö? Minun munkki siellä oli iso ja pehmeä.
Tämä on mun lemppari
https://www.kinuskikissa.fi/kolmen-suklaan-kakku
Joskus miesystäväni pyytää minua tekemään tätä.
Teen sen torstaina, mies tulee luokseni pe, syödään palat, la palat ja su vikat.
Syödään la ja su palat eväinä
Kakku tai leivos?
- vastaus: pulla
Arvostin sitä, ettei vastaua ollut keskikalja.
Ilmeisesti sekä sanat kakku että leivos ovat vieraita tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nurmijärvellä oli torin laidalla ennen kahvila josta sai aivan ihania mansikkaleivoksia. Viime kesänä ei ollut enää kahvilaa. Itse asiassa koko kylässä ei ollut yhtään kahvilaa. Ihmettelin miksi ei?
Korona vei. Eihän siellä ole enää baarejakaan. Koomarket, ääsmarket, pankkiautomaatti ja 2 optikkoa 😂
Eikö siellä ole tsiljoonaa kampaamoa, kuten kaikkialla muualla on?
Pankkiautomaatti alkaa jo olla harvinaisuus.
Elosen leipomossa Jämsässä ja Jyväsklylässä, kakkupala ihan parasta mitä voi kuvitella. Aina Elosen kahvilaan kun sattuu matkan varrelle.
Paikallisista kaupoistakin saa joskus Elosen kakkuja, suosittelen! Viimeksi suolainen kinuskikakku vei kielen mennessään.
Linkosuolla oli joskus banaanileivos ja voi että se oli hyvää.
Hiidenpirtin ( Lohja )juustokakku - todella hyvä ja monia eri makuja.
Punavuoren Patina ( kirpputori Helsingissä ) ja heidän itseleivotut korvapuustit. Helsingin parhaat.
Ekberg mantelicroisant - syntisen makuinen ja kokoinen, riittää kahdelle.
Poika meni armeijaan ja omaisten tutustumispäivänä saatiin Sotkun munkkeja. Voi apua, miksei niitä saa muualta? Niin älyttömän hyviä!
Vierailija kirjoitti:
- Pyynikin näkötornin munkki
- Sacherleivos Wienissä
En ymmärrä, miksi Pyynikin munkki olisi erityisen hyvä, ihan tavallinen munkki.
Loviisassa Favorit Cafe & Teashopissa oli taivaallisen hyvää kakkua ja teetä. Käytiin keväällä ja suunnitellaan uutta reissua ihan vaan päästäksemme tuonne herkuttelemaan. Asutaan Hämeenlinnassa, joten ei ole ihan nurkilla.
Kahvilassa jäänyt hyvö kakku mieleen.
Sannan jauhopommi räjäyttää tajunnan.
Brita-kakku, Valkeakosken siinä keskustassa, joku "Hyvää Maatilalta" tms. -niminen kahvila. Hyvä laatuinen paikka, täys yllätys oli.
Vierailija kirjoitti:
Omenahyve, oman mökin terassilla.
Mistä alapeukut?
Niittää mitä kylvää paha saa pahaa ja kuten UUDESSA TESTAMENTISSA TODETAAN TUSKA JA AHDISTUS NIILLE jotka PAHAA tekevät juutalaisille ENSIN sitten myös KREIKKALAISILLE ja ihan näin lukee .