Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset tuoksuvat niin lumoavilta?

Vierailija
08.04.2021 |

Tiedän naisen, jonka luontainen ominaistuoksu muistuttaa jotain todella raikasta kukkien tuoksuista luksusparfyymia. En ollut koskaan edes tiennyt, että joku voi tuoksua niin hyvältä. Hän ei käytä oikeastaan lainkaan meikkiä tai muuta kosmetiikkaa, eikä parfyymiakaan muuten, joten sen on oltava hänen ominaistuoksunsa.

Sain kerran sattumalta halata häntä ja myöhemmin samana päivänä mietin, että mikä ihmeen ihana tuoksu minussa leijuu. Siis aivan kuin olisin ollut itse parfymoitu jollain aivan käsittämättömän hyvän tuoksuisella parfyymilla. Tajusin yhtäkkiä, että se oli tarttunut hänestä. Näin hänet joskus myöhemmin ja tajusin, että se olikin hänen ominaistuoksunsa. Omg, olisin vain suunnilleen halunnut nauttia siitä maailman tappiin saakka. Ihastuin myös häneen vähän niinkuin salaa.

Muitakin hyväntuoksuisia ihmisiä on olemassa, mutta häntä parempaa en tiedäkään. Tiemme erosivat jo vuosia sitten, mutta kaipaan häntä ja sitä ihanaa sulotuoksuaan niin kauan kuin minussa henki pihisee.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen pariutuu periaatteessa nenällään. Minä olin alunperin kaveri mieheni kanssa, olin hänestä kiinnostunut jo silloin. Muistan kuitenkin sen kerran kun hän hikisenä työnsi pääni itseään vasten vitsillä ja se tuoksu oli huumaava. 

Ihmisen ominaistuoksun viehättävyys kertoo tosiaan siitä miten hyvin teidän vastustuskykynne menevät yksiin. Mitä erilaisempi vastustuskyky toisella on sinuun verrattuna, sitä paremmalta hän tuoksuu ja sitä terveempiä jälkeläisenne tulevat teoriassa olemaan.

Vierailija
2/2 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei kumminkin käytä esim. hajustettua vartalovoidetta? Kyllähän ihmisten tuoksun miellyttävyys omaan nenään vaihtelee toki, mutta tuskin kukaan luonnostaan luksusparfyymiltä tuoksuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan