Mieleen jäänyt kakku tai leivos kahvilassa?
Kommentit (567)
Marian konditorian tryffelisuklaaleivos. Mielessä aina - ostoslistalla viikoittain.
Tästä on aikaa jo 50 vuotta, mutta muistan ikuisesti, kun isosisareni vei minut kahvilaan ja lupasi että saan valita ihan mitä tahansa haluan, hän maksaa. Minä otin upean kreemikuorrutteisen ja -täytteisen leivoksen. Kokemus oli kuin toisesta maailmasta. En ollut aikaisemmin ollut kahvilassa. En myöskään ollut syönyt koskaan aikaisemmin kreemiä enkä leivoksia, ainoastaan kotitekoisia suklaakuorrutteisia hedelmätäytteisiä täytekakkuja joissa ei koskaan ollut edes kermavaahtoa.
Kreemi on edelleen heikkouteni.
boirisdeissi.... nam nam. aivan ihanaa ja suussa sulavaa.
Napoleonin kakku on ikuinen suosikkini.
Valamon luostarin kahvilassa sain kovaa munkkia.
Kaks kaverii sai pitkät kakut ja mä en saannu ollenkaa.
Joku oli jättäny torttunsa Starbuckin vessaan.
Kaveri sai lyhyen kakun ku se kävi yöllä pullakaupassa.
Sanokaa Fazer kun haluatte sotaa
Suklaafondant, paikkana Rhodos, Lindos, jonkun pikkuravintolan kattoterassi hulppeilla näkymillä.
Otan jälkiruuaksi yleensä suklaaleivoksen, jos tarjolla, mutta tuon voittanutta ei ole tullut vastaan. Lähelle pääsee ystäväni syntymäpäivikseni tekemä kolmen suklaan kakku.
Vierailija kirjoitti:
Fatzerin kahvilassa söin tosi hyvän kansanmurha tortun.
– Leipä on peruselintarvike ja äkillinen valmistuksen lopettaminen aiheuttaisi isoja humanitäärisiä ongelmia siviiliväestölle Pietarissa ja Moskovassa
https://www.myfazer.com/s/contact-us?language=fi
Tuolta voi antaa palautetta
Rahan menetystä omistajille aiheuttaisi
Citymarketissa suklaa tryffelileivos vuosia sitten.paras leivos mitä olen syönyt
Ennen oli käpy kakku ja banaani kakku niin se banaanikakku yhtä huonoja molemmat moskaa mutta banaakakku oli hauska siihen lisättiin viinirypäleitä ettei ihan ilman vitamiineja..
Fatzerin kahvilassa söin tosi hyvän kansanmurha tortun.
– Leipä on peruselintarvike ja äkillinen valmistuksen lopettaminen aiheuttaisi isoja humanitäärisiä ongelmia siviiliväestölle Pietarissa ja Moskovassa
https://www.myfazer.com/s/contact-us?language=fi
Tuolta voi antaa palautetta