Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo jäi kiinni pettämisestä itse teossa. Miten päästä yli ja antaa anteeksi?

Vierailija
07.04.2021 |

Mitään veetuilua ei tartte kirjoittaa. Olen saanut ihan tarpeeksi p**kaa niskaan ja sydämeen. Vaimo jäi kiinni hässimisestä meidän aviovuoteessa toisen miehen kanssa, suhdetta oli kestänyt puoli vuotta ja kuulemma eivät ole enää tekemisissä. Olen aivan mäsänä ja rikki. Ystäville ja suvulle en ole kertonut, en ole pystynyt, mutta pyysin samana iltana vaimoa pakkaamaan kamat ja häipymään yhteisestä kodista ainakin toistaiseksi. Vaimo majailee nyt siskonsa luona ja tässä vaiheessa varmaan ihmettelette miksi en ole laittanut eroa vireille. Yksinkertaisesti en kykene ja haluan kuulla syyn pettämiseen, mutta nyt tartten aikaa olla yksin ja miettiä. Olen ollut vuoden alusta saakka sairauslomalla ja pettämispäivänä olin sairaalassa tutkimuksissa, jolloin nämä kaksi olivat n*ineet keskenään. Lähtiessä en osannut sanoa vaimolle milloin tulen mutta sairaalareissulla voi vierähtää monta tuntia. Tulin lopulta kotiin ja näky oli sitä mitä en koskaan olisi halunnut nähdä. Itse en ole pettänyt enkä petä, mutta miten tästä voi päästä yli ja antaa anteeksi? Lapsia ei ole ja naimisissa on oltu yli 7 vuotta.

Kommentit (285)

Vierailija
281/285 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kuuden lapsen äidille anteeksi pomoonsa ihastumisen ja nainnit työpöydällä plus pomon kotona.

Jotenkin vielä kiihotti.

Meillä menee ihan hyvin.

Olin minäkin muhinoina poikamiehenä ollessa mutta vaimolle olin ensimmäinen.

Jos ei mene hyvin ja on katkera niin kummankin parhaaksi asukaa joku aika erillään.

Se mikä mua kiusaa on se kun joka yllätti muhinoidat kertoi parille työkaverille.

Nyt on kivaa ollaan 64v eilen nuolin vaimolle taas ihan orgun... Me rakastetaan toisiamme..

Vierailija
282/285 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi päästä yli ja antaa anteeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/285 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut asemassasi, mutta olen kanssa saanut sellaisen käsityksen, et kaikkein suurin merkitys ja paras helpotus tulee vaan ajan kanssa. Suosittelen prosessoimaan tapahtunutta, ettei se tule painamaan taakkana tulevaisuuden ihmissuhteissa. Tuollainen petos on todella järisyttävä, jopa traumaattinen tapahtuma, jossa ihmismieli kokee hetkessä aikamoisen myllerryksen. Luotettavuus ja ennakoitavuus, elämästä häviää perusvarmuus. Kyllä sinä silti tästä selviät.

Itse näkisin tuossa vain kaksi vaihtoehtoa

1. Avoin suhde

2. Ero

Jos ihminen pettää kerran, kyllä hän tekee niin toistekin. Avoin suhde hyväksyy tosiasian, että on haluja, joita toteuttaa muidenkin ihmisten kanssa. Tässä ei ole mitään uutta tai ihmeellistä. Jos kyse on vain seksistä, tämä on helppo ratkaisu.

Jos haluaa elämänkumppanin, johon voi oikeasti luottaa, niin sitten sitä kumppania tarvii vaihtaa, kun hän jää pettämisestä kiinni. Kerran valehdellut valehtelee toisenkin kerran, kun pandoran lipas on avattu.

Mutta, tämä vain oma mielipiteeni. Itse olen sanonut vaimolle, että saa harrastaa seksiä  muidenkin kanssa, jos haluaa. Minun mielestäni järvi ei soutamisesta kulu. Kortsua pitää tietysti käyttää. Meillä asioista puhutaan, eikä valehdella tai petetä.

Vierailija
284/285 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat anteeksi, annat luvan jatkaa pettämistä. Sellaiset pettäjät ovat.

Vierailija
285/285 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tilanne eteni kun yllätit vaimosi kotoa toisen miehen kanssa?

Poistuitko itse paikalta ja annoit miehen pukea ja lähteä pois rauhassa?

Vai nousiko mies pous sängystä, laittoi vaatteet päälleen ja luikki tiehensä. Te jäitte vaimo kanssa puimaan jälkipyykkiä?

Vai miten?

Kylmähermoinen mies olet joka tapauksessa kun vielä mietit noin rauhallisesti.

Pelottaako sinua yksin oleminen? Kun ei ole lapsia olisi varmaan ainakin hetkeksi ottaa aikalisä.

Ensinnäkin siksi, että näkisit jatkaako vaimo tapaamisia toisen kanssa vai ei. Se olisi nyt hyvä tietää.

Toiseksi saisit itse rauhan mietti mitä oikeasti haluat.

Monelle miehelle se yksin jääminen on todellinen uhka. On vihdoin löytänyt jonkun, jolle kelpaa pitemmäksikin aikaa suhteeseen. Jos tuo lähtee, jää taas yksin, ehkä loppu elämäksi. Jos tulee tuollainen kriisi, on oikeasti pohdittava vaihtoehtoja.

ATM elämää, ei sen kummempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän