Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
1941/2016 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt itsemurhaa, ja olisin onnistunut, jos ystäväni ei olisi murtautunut kotiini vara-avaimilla.

Tämä hauskahtaa siltä, että olit kertonut ystävällesi yrittäväsi itsemurhaa, tiesit että hänellä on vara-avain. Sori jos on väärä mielikuva. Minua vaan pistää niin vihaksi sellaiset itsemurhalla huomiota kerjäävät, jotka varmistavat, että joku pelastaa heidät ennen kuin tekevät tekosensa. Se on sairasta ja aiheuttaa traumoja muille. Olen nähnyt näitä työssäni aivan liikaa, enkä siedä tätä tapaa yhtään.

Jos tuollaista työtä teet luulisi, että tiedät että kyseessä on oikeasti kipeä ihminen,joka ei mieti muuta kuin itseään. Jos joku oikeasti on valmis menemään niin pitkälle, että hän hakee huomiota yrittämällä itsemurhaa, niin eihän hän terve ole missään mielessä eikä siten mitenkään kykene ottamaan vastuuta teostaan.

Ei varmasti ole kuin omissa kuvitelmissaan "työssä" nähnyt yhtään mitään. Kunhan soittaa suutaan nimettömänä. Huono yritys provosoida tai pelkkää typeryyttä vain 

1942/2016 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut Helsingin makasiineilla, kun siellä syttyi tulipalo. Jäimme katselemaan paloa, kun kaikki olivat ajettu sieltä ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/2016 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut soittamaan hätäkeskukseen useita kertoja ulkona kulkiessa muiden ihmisten takia.

Näin kun autovaras löi isolla putkella auton ikkunan rikki, varasti laukun etupenkiltä ja pyöräili pakoon.

Vierailija
1944/2016 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt esikoiseni kiinalaisessa sairaalassa

Vierailija
1945/2016 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joutunut hypätä kahdesti myyrien yli, kun ne ovat tulleet kohti. Näin on käynyt mökillä ja eri ajankohtina.

Vierailija
1946/2016 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme peräkkäistä keskenmenoa, joiden jälkeen vielä kohtukuolema. Noin pari viikkoa ennen kuin kohtukuolema todettiin, niin kaiken kerrottiin olevan hyvin rakenneultrassa eikä havaittu mitään poikkeavaa. Onneksi näiden rankkojen kokemusten jälkeen minulle ja miehelleni on siunaantunut kaksi ihanaa ja tervettä lasta, joista olemme enemmän kuin kiitollisia.

Vierailija
1947/2016 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin mökillä järvessä uimarenkaalla ja siinä kun otin tovin rennosti niin mun ympärille oli tullut sorsa poikue.

Myös laiturilla ollessani tänä vuonna haikara lensi hyvin läheltä minua. Tällä haikaralla oli tuota hetkeä ennen konflikti toisen haikaran kanssa, että ei varmaan huomannut minua tarpeeksi ajoissa. Aluksi meinasi tulla minua päin, kunnes vaihtoi linjaa ja silti läheltä mua meni.

M30

Vierailija
1948/2016 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vetänyt kokaiinia erinäisten julkkisten kanssa.

Vierailija
1949/2016 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on yritetty ampua haulikolla 20 vuotta sitten

Vierailija
1950/2016 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi nimeä mitä ei ole kenellekään muulle annettu koskaan Suomessa.

Vierailija
1951/2016 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon muuten myös kahdesti lyönyt purukalustoni toisten ohimoihin ja molemmilla kerroilla tuli verta suusta lapsena ja näille tuli hampaanjäljet ohimoihin.

Piilohipassa ja jalkapalloa pelatessa.

M30

Vierailija
1952/2016 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtahepo kirjoitti:

Olen synnyttänyt esikoiseni kiinalaisessa sairaalassa

Oletko sinä joskus osallistunut aktiivisesti keskusteluun "YouTuben häiriintyneet "lastenkanavat"", tällä foorumilla?

Vierailija
1953/2016 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme peräkkäistä keskenmenoa, joiden jälkeen vielä kohtukuolema. Noin pari viikkoa ennen kuin kohtukuolema todettiin, niin kaiken kerrottiin olevan hyvin rakenneultrassa eikä havaittu mitään poikkeavaa. Onneksi näiden rankkojen kokemusten jälkeen minulle ja miehelleni on siunaantunut kaksi ihanaa ja tervettä lasta, joista olemme enemmän kuin kiitollisia.

"Enemmän kuin kiitollisia" - tästä tulee mieleen...

Alkaa kohdasta 0:12

GEORGE CARLIN MORE THEN HAPPY

Vierailija
1954/2016 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus kommenttiini:

Ei ne ollutkaan sorsia vaan joutsenia.

Ihan lähellä mökkiämme ne asustaa

M30

Vierailija
1955/2016 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan Veden kieltä.

Opin sen -80 luvulla ylä asteella.

Puhun sitä vieläkin ihan sujuvasti.

Veikkaan, ettei sitä osaa kovinkaan moni muu.

- kun nyt 95% tätä palstaa lukevista on ihan että ????what?, niin Veden kieli on saman tapainen kuin Kontin kieli, googlettakaa.

Ukkini sanoi että sota-aikana oli keksitty tällainen "leikki" kieli jota oli ajan kuluksi harjoiteltu.

Siinä joka sanan perään tulee sana "vede" ja sitten sanat käännetään ympäri niin että joka sana alkaa kirjaimilla ve ja päättyy de , välissä olevat tavut käännetään ympäri.

Esimerkki minävede = venämide tai sinävede = veneiden.

Vierailija
1956/2016 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä katolilaisen tyttökoulun asuntolan yövahtimestarina.

Vierailija
1957/2016 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orava on kussut päälleni.

Vierailija
1958/2016 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Japanilaisen mies kirjoitti:

Olen avioitunut perinteisin shinto-menoin Japanissa.

Oletko lapsuudenystäväni Seija ?

En ole,ehdottomasti en, sillä mieheni suuttuisi.

Muuten kyllä olisin voinut olla.

Vierailija
1959/2016 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan Veden kieltä.

Opin sen -80 luvulla ylä asteella.

Puhun sitä vieläkin ihan sujuvasti.

Veikkaan, ettei sitä osaa kovinkaan moni muu.

- kun nyt 95% tätä palstaa lukevista on ihan että ????what?, niin Veden kieli on saman tapainen kuin Kontin kieli, googlettakaa.

Ukkini sanoi että sota-aikana oli keksitty tällainen "leikki" kieli jota oli ajan kuluksi harjoiteltu.

Siinä joka sanan perään tulee sana "vede" ja sitten sanat käännetään ympäri niin että joka sana alkaa kirjaimilla ve ja päättyy de , välissä olevat tavut käännetään ympäri.

Esimerkki minävede = venämide tai sinävede = veneiden.

vedävede veteenkäde vesisade .

Heti osasin vetihede vesinosade

Vierailija
1960/2016 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset