Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Ollut Helsingin makasiineilla, kun siellä syttyi tulipalo. Jäimme katselemaan paloa, kun kaikki olivat ajettu sieltä ulos.
Olen joutunut soittamaan hätäkeskukseen useita kertoja ulkona kulkiessa muiden ihmisten takia.
Näin kun autovaras löi isolla putkella auton ikkunan rikki, varasti laukun etupenkiltä ja pyöräili pakoon.
Olen synnyttänyt esikoiseni kiinalaisessa sairaalassa
Mä oon joutunut hypätä kahdesti myyrien yli, kun ne ovat tulleet kohti. Näin on käynyt mökillä ja eri ajankohtina.
Kolme peräkkäistä keskenmenoa, joiden jälkeen vielä kohtukuolema. Noin pari viikkoa ennen kuin kohtukuolema todettiin, niin kaiken kerrottiin olevan hyvin rakenneultrassa eikä havaittu mitään poikkeavaa. Onneksi näiden rankkojen kokemusten jälkeen minulle ja miehelleni on siunaantunut kaksi ihanaa ja tervettä lasta, joista olemme enemmän kuin kiitollisia.
Mä olin mökillä järvessä uimarenkaalla ja siinä kun otin tovin rennosti niin mun ympärille oli tullut sorsa poikue.
Myös laiturilla ollessani tänä vuonna haikara lensi hyvin läheltä minua. Tällä haikaralla oli tuota hetkeä ennen konflikti toisen haikaran kanssa, että ei varmaan huomannut minua tarpeeksi ajoissa. Aluksi meinasi tulla minua päin, kunnes vaihtoi linjaa ja silti läheltä mua meni.
M30
Olen vetänyt kokaiinia erinäisten julkkisten kanssa.
Minua on yritetty ampua haulikolla 20 vuotta sitten
Minulla on kaksi nimeä mitä ei ole kenellekään muulle annettu koskaan Suomessa.
Mä oon muuten myös kahdesti lyönyt purukalustoni toisten ohimoihin ja molemmilla kerroilla tuli verta suusta lapsena ja näille tuli hampaanjäljet ohimoihin.
Piilohipassa ja jalkapalloa pelatessa.
M30
Virtahepo kirjoitti:
Olen synnyttänyt esikoiseni kiinalaisessa sairaalassa
Oletko sinä joskus osallistunut aktiivisesti keskusteluun "YouTuben häiriintyneet "lastenkanavat"", tällä foorumilla?
Vierailija kirjoitti:
Kolme peräkkäistä keskenmenoa, joiden jälkeen vielä kohtukuolema. Noin pari viikkoa ennen kuin kohtukuolema todettiin, niin kaiken kerrottiin olevan hyvin rakenneultrassa eikä havaittu mitään poikkeavaa. Onneksi näiden rankkojen kokemusten jälkeen minulle ja miehelleni on siunaantunut kaksi ihanaa ja tervettä lasta, joista olemme enemmän kuin kiitollisia.
"Enemmän kuin kiitollisia" - tästä tulee mieleen...
Alkaa kohdasta 0:12
GEORGE CARLIN MORE THEN HAPPY
Korjaus kommenttiini:
Ei ne ollutkaan sorsia vaan joutsenia.
Ihan lähellä mökkiämme ne asustaa
M30
Osaan Veden kieltä.
Opin sen -80 luvulla ylä asteella.
Puhun sitä vieläkin ihan sujuvasti.
Veikkaan, ettei sitä osaa kovinkaan moni muu.
- kun nyt 95% tätä palstaa lukevista on ihan että ????what?, niin Veden kieli on saman tapainen kuin Kontin kieli, googlettakaa.
Ukkini sanoi että sota-aikana oli keksitty tällainen "leikki" kieli jota oli ajan kuluksi harjoiteltu.
Siinä joka sanan perään tulee sana "vede" ja sitten sanat käännetään ympäri niin että joka sana alkaa kirjaimilla ve ja päättyy de , välissä olevat tavut käännetään ympäri.
Esimerkki minävede = venämide tai sinävede = veneiden.
Olen ollut töissä katolilaisen tyttökoulun asuntolan yövahtimestarina.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Japanilaisen mies kirjoitti:
Olen avioitunut perinteisin shinto-menoin Japanissa.
Oletko lapsuudenystäväni Seija ?
En ole,ehdottomasti en, sillä mieheni suuttuisi.
Muuten kyllä olisin voinut olla.
Vierailija kirjoitti:
Osaan Veden kieltä.
Opin sen -80 luvulla ylä asteella.
Puhun sitä vieläkin ihan sujuvasti.
Veikkaan, ettei sitä osaa kovinkaan moni muu.- kun nyt 95% tätä palstaa lukevista on ihan että ????what?, niin Veden kieli on saman tapainen kuin Kontin kieli, googlettakaa.
Ukkini sanoi että sota-aikana oli keksitty tällainen "leikki" kieli jota oli ajan kuluksi harjoiteltu.
Siinä joka sanan perään tulee sana "vede" ja sitten sanat käännetään ympäri niin että joka sana alkaa kirjaimilla ve ja päättyy de , välissä olevat tavut käännetään ympäri.
Esimerkki minävede = venämide tai sinävede = veneiden.
vedävede veteenkäde vesisade .
Heti osasin vetihede vesinosade
Ei varmasti ole kuin omissa kuvitelmissaan "työssä" nähnyt yhtään mitään. Kunhan soittaa suutaan nimettömänä. Huono yritys provosoida tai pelkkää typeryyttä vain