Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
1981/2016 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen paennut tornadoa Yhdysvalloissa

Sama.

Vierailija
1982/2016 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Kairossa ja oli maanjäristys. Lähdin hotellista yöpuku oäällä ja oli päivä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/2016 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Ateenassa vuosikymmeniä sitten moottoripyörän takaosassa ja liikennevaloissa hyppäsin pois. 

Vierailija
1984/2016 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyörtynyt Israelissa joulun aikaan Nazaretissa kirkossa. Olen pyörtynyt lentokoneessa käytävälle Las Palmasista Suomeen.

Vierailija
1985/2016 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ehdokas pyörtyi kun näki minut, tämä ulkomailla. Näki kaukaa ja olin vaalee hiuksinen. 

Vierailija
1986/2016 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut aivovamman kun kaaduin pahasti laskettelurinteessä. Kaikki piti opetella uudestaan puhumisesta ja kävelemisestä lähtien. Nyt minusta ei huomaa päällepäin keskustellessa mitään. Jatkuvan päänsäryn ja äärettömän väsymisen pystyn puolitutuilta piilottamaan, läheiset sen tietenkin tietää.

Vierailija
1987/2016 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen höyhentänyt entisen koulukiusaajani ja pahoinpitelijäni oikeudessa.

Aivan mahtavaa!

Vierailija
1988/2016 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sote-puolella

Sain tietää että ent.opiskelukaveri on käynyt järjestelmissä luvatta kurkkimassa tietojani 

Vierailija
1989/2016 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päässyt sekä oikikseen että lääkikseen samana vuonna.

Valhe

Voit saada jommankumman vuoden aikana muttet molempia. Yliopistoihin haku keväällä, ei puolen vuoden välein

Vierailija
1990/2016 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaatanut valkähäntäpeuroja jousella.

Kylläpä olet kova "jätkä"

Vierailija
1991/2016 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sote-puolella

Sain tietää että ent.opiskelukaveri on käynyt järjestelmissä luvatta kurkkimassa tietojani 

Miten tällaiset saavat olla töissä! Olevinaan niin hoitajia. 

Vierailija
1992/2016 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelastanut lapsen hengen. Lapsi roikkui ostoskeskuksen rullaportaiden kaiteessa ulkopuolella. Huomasin rappujen puolessa välissä että lapsi roikkuu aina vaan. Ryntäsin nappaamaan ranteista kiinni ja huusin että joku pysäyttäisi raput. Roikotin tätä lasta vielä ylhäällä niin kauan että raput pysäytettiin ja sain tukevan asennon nostaa hänet turvaan. Lapsi oli alta kouluikäinen. Luojan kiitos jaksoin pitää häntä! Pudotus olisi ollut pitkä kivilattialle....

Olin tuolloin saanut tietää olevani raskaana. Järkytys ehkä laukaisi keskenmenon kun kivut alkoi pian tuon jälkeen. Mutta onneksi yksi lapsi pelastui. 

Vierailija
1993/2016 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystäväni otti ja suuteli äitiäni, siinä silmieni edessä.

Tämähän on kuin Speden sketsistä.

Paroni Von Münchausen valitteli, että hänelle vain sattuu niin uskomattomia asioita, että kukaan ei usko.

Sitten hän suuteli kutsujen emäntää ja kysyi isännältä, uskoisiko hän tätäkään, jos ei olisi itse nähnyt.

Vierailija
1994/2016 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pelastanut lapsen hengen. Lapsi roikkui ostoskeskuksen rullaportaiden kaiteessa ulkopuolella. Huomasin rappujen puolessa välissä että lapsi roikkuu aina vaan. Ryntäsin nappaamaan ranteista kiinni ja huusin että joku pysäyttäisi raput. Roikotin tätä lasta vielä ylhäällä niin kauan että raput pysäytettiin ja sain tukevan asennon nostaa hänet turvaan. Lapsi oli alta kouluikäinen. Luojan kiitos jaksoin pitää häntä! Pudotus olisi ollut pitkä kivilattialle....

Olin tuolloin saanut tietää olevani raskaana. Järkytys ehkä laukaisi keskenmenon kun kivut alkoi pian tuon jälkeen. Mutta onneksi yksi lapsi pelastui. 

Jos tämä on totta, niin olen todella pahoillani, Ja täällä teinit jankkaa karmasta. Lukekaa nyt mitä elämä oikeasti on, juuri tätä.

Vierailija
1995/2016 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme muuttaneet tyttöystävän opintojen perässä  pienenelle paikkakunnalle, jossa oli arvostettu käsityöalan oppilaitos.

Olin aika yksin uudessa paikassa ja vietin aika paljon aikaa paikallisessa baarissa.

Tapasin baarissa eksentrisen hepun, joka pyysi käymään kotonaan, äiti keittää kahvit...

No, menimme kaverin kotiin, äitinsä tosiaan laittoi kahvit tulelle ja oli oikein hauska rupatella. Äiti oli ammatiltaan opettaja ja mukavaa seuraa, poika ei ollut penaalin terävin kynä.

No, talon puhelin soi, toisessa päässä oli ulkomaille muuttanut sukulainen, joka soitti aina humalassa haukkumapuheluita. Talon emäntä lopulta veti puhelimen pistokkeen seinästä(kännyköitä oli silloin hyvin harvalla).

Lähdin kotiin, tyttöystäväni istui puhelimessa kysymysmerkin näköisenä. Toisesta päästä kuului kiivas papatus, tyttöystäväni yritti selittää, että en tiedä kuka olet ja en ole mikään Ulla...

Ko. uuden tuttavaperheen musta lammas oli jatkanut soittoyrityksiään ja osunut MEIDÄN numeroomme.

T: nimim. Assburger

Vierailija
1996/2016 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin prinsessa dianaa 90-luvulla

Vierailija
1997/2016 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme muuttaneet tyttöystävän opintojen perässä  pienenelle paikkakunnalle, jossa oli arvostettu käsityöalan oppilaitos.

Olin aika yksin uudessa paikassa ja vietin aika paljon aikaa paikallisessa baarissa.

Tapasin baarissa eksentrisen hepun, joka pyysi käymään kotonaan, äiti keittää kahvit...

No, menimme kaverin kotiin, äitinsä tosiaan laittoi kahvit tulelle ja oli oikein hauska rupatella. Äiti oli ammatiltaan opettaja ja mukavaa seuraa, poika ei ollut penaalin terävin kynä.

No, talon puhelin soi, toisessa päässä oli ulkomaille muuttanut sukulainen, joka soitti aina humalassa haukkumapuheluita. Talon emäntä lopulta veti puhelimen pistokkeen seinästä(kännyköitä oli silloin hyvin harvalla).

Lähdin kotiin, tyttöystäväni istui puhelimessa kysymysmerkin näköisenä. Toisesta päästä kuului kiivas papatus, tyttöystäväni yritti selittää, että en tiedä kuka olet ja en ole mikä

Kyseisessä paikassa sattui muitakin erikoisia sattumuksia, jotka paljolti johtuivat tukiverkon puutteesta, piti turvautua apuun, mitä sai.

Autoni meni rikki perjantaina, pakko oli saada auto maanantaiksi kuntoon.

Olin juuri saanut työpaikan 30km päästä, olin vielä aika rahaton ja julkisia kulkuneuvoja ei ollut...

Sain auton eerääseen pikkukorjaamoon, sovittiin, että minä teen auton kanssa itse töitä, korjaajaamoyrittäjällä on muita töitä, mutta yhteistyöllä onnistuu. 

Omistaja osoittautui alkoholistiksi. Käytiin korjaamoyrittäjän kanssa ostamassa viinaa naapurikylältä, käytiin yrittämässä pontikankin ostoa, mutta hetki ennen saapumistamme poliisi oli ratsannut pontikkatehtaan.

Pihamaalla lojui lyttyyn poljettu pontikkapannu.

Auto oli maanantaiksi kunnossa, korjaamoyrittäjän rouva kirjoitti mielestäni suolaisen laskun, mutta hyvitti hinnasta isännälle ostamani kossupullon.

Vierailija
1998/2016 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanut sähköshokkihoitoa 8 krt Kellokoskella.

Vierailija
1999/2016 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtahepo kirjoitti:

Olen synnyttänyt esikoiseni kiinalaisessa sairaalassa

Ja ajattelet ettei kukaan muu ole tehnyt samaa? Ehkä miljardi kiinalaista kuitenkin?

Vierailija
2000/2016 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puu kaatunut kahdesti auton päälle, eri paikoissa, eri autojen päälle. Muutenkin elämässä on ollut kaikenlaisia eksoottisen harvinaisiakin vastoinkäymisiä mutta ei juuri mitään positiivisia sattumuksia. En tiedä mistä olen voinut saada päälleni tällaisen kirouksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän