Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Näin tänään elämäni huonoimman vuoden jälkeen kirkkaassa auringon paisteessa pilven, mikä muodostui täydelliseksi sydämeksi, mistä nuoli menee keskeltä. Amor!
Paljon ollut sydänsuruja ja tutustun juuri mieheen, joka vaikuttaa oikeasti hyvältä ihmiseltä. Toivon tämän olevan merkki paremmasta.
Olin kesällä 2018 Torontossa ja majoituin motellissa, jossa oli samaan aikaan youtube originals sarjan "Wayne" kuvaukset. Minulle oltiin epähuomiossa keväällä matkalippuja ostaessani myönnetty majoitusbuukkaus ko. paikkaan. Motellin omistajat olivat mukavia ja pyrin olemaan mahdollisimman huomaamaton kuvauksien ajan. Joko oleskelin kaupungilla tai näpräsin läppäriäni huoneessani. Yksi sivunäyttelijä (huoneeni edustalla tupakalla istunut "siivooja") kysyi minulta olenko minäkin sivunäyttelijä.
Mikäli joku päättää katsoa kyseistä sarjaa, niin sarjassa nämä päähenkilöt ovat hotellin pihalla valtavassa uima-altaassa. Sen kuvauksen ajan minä majoituin ja oleskelin huoneessani siinä taustalla.
Rukoilin yksinäni Jeesukselta syntejä anteeksi. Tunsin miten virta meni lävitseni ja tunsin vapauden ja suuren ilon. Olin tullut uskoon. En aikaisemmin uskonut että tällaista voi tapahtua, mutta nyt itse sen koin. Tästä hetkestä on kohta kulunut jo 45v ja olen kiittänyt Jumalaa tästä.
Olen menettänyt synnytyksessä lähes 4 litraa verta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on lievä kehitysvamma johtuen siitä, että synnyin vuonna 1968 jalat edellä ja olin jonkin aikaa jumissa synnytyskanavassa napanuora kaulan ympärillä ja mieleeni on elävästi jäänyt kun mummo sanoi minulle ollessani 8-vuotias, että "Olisit sinä ressukka saanut edes syntyä kuolleena mielummin kuin että sinusta tuli tuollainen vajaaälyinen raukka".
Olipa ikävästi sanottu.
Vanhankansan ihmiset ovat tuollaisia per5esilmiä monet.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kaikilla on henkimailman oppaat :) Ihan jokaisella.
Eipä oo näkynyt, ei kuulunut eikä hönkinyt.
Asuin yksin kerrostaloasunnossa ala-asteen aikana. Vanhempi kävi kerran viikossa kaupassa. Monesti olin nälässä. Naapurit tiesivät tästä, mutta eivät puuttuneet.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mitä ilmestyskirjan pedon luku tarkoittaa. Raamattu ei vain kerro, mitä tiedolla pitäisi tehdä. Kertoa kaikille vai pitää tiedon itsellään? Tässä on myös sellainen hauskuus, että pedon luvun oivallettuaan myös neljä ratsumiestä paljastuvat.
Ei varmaan haittaisi kertoa sitä meille muille.
Tietoa etsivä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mitä ilmestyskirjan pedon luku tarkoittaa. Raamattu ei vain kerro, mitä tiedolla pitäisi tehdä. Kertoa kaikille vai pitää tiedon itsellään? Tässä on myös sellainen hauskuus, että pedon luvun oivallettuaan myös neljä ratsumiestä paljastuvat.
Ei varmaan haittaisi kertoa sitä meille muille.
Mikko Sataman kirja Ilmestyskirja avautuu on hyvä teos. Löytyy myös nettikirjana.
Löysin mieheni kuolleena kylppäristämme.. :(
Minua on kosittu useammin kuin muita. Olen ollut kolmesti naimisissa ja viidesti, jos oikein muistan, kihloissa!
Oli talviyö ja tein lukion tehtäviä ikkunan vieressä istuen. Äitinikin oli vielä heräillä ja kävi auttamassa minua niissä. Sitten sattumalta käänsin päätäni ja katsoin ulos niin sellainen tumma Hahmo juoksi läheisestä metsästä polkua pitkin tielle. Siinä katulamppujen valossa näytti ihan sudelta. Meni todella lujaa ns laukka tahdilla. Kiirehdin ulos katsomaan, mutta oli jo juossut tietä näkymättömiin. Meillä aidattu piha, mutta tuo eläin oli pysähtynyt siihen toisen portin eteen haistelemaan. Meillä koira joten tuo ilmeisesti susi oli merkannut siihen oman merkkinsä ja lumella näkyi myös vähän verta. Ehkä se oli satuttanut itseään tai sitten joku saalis suussa. Seurasin niitä tassun jälkiä rantaan päin. En tosin uskaltanut mennä liian kauas. Tein päätelmän, että susi oli kyseessä. Mietin supikoiraakin, mutta eläin kyllä niin iso ja näytti enemmän koiramaiselta. Kuin iso saksanpaimenkoira. Vielä aamullakin ne jäljet näkyivät. Oli varmaan tullut jäitä pitkin ja myös jatkanut matkaa toiselta rannalta taas eteenpäin. Tuolla alueella paljon taloja, mutta ei kaupunkiseutua kunnolla. Koiria ei yleensä vapaana ja tuo eläin kyllä minusta oli susi.
Edelliseen pitää vielä lisätä, että meillä siis oli tuolloin myös koira eli susi oli varmasti pysähtynyt haistamaan niitä koiramme jälkiä siihen portin eteen mistä paljon kuljimme. Tämä lisäyksenä.
Entinen opettajani ja äitini työkaveri otti minulta ihanasti poskeen samaan aikaan kun puhuin puhelimessa äitini kanssa.
Tämä nyt typeräkin juttu vähän, mutta kirjoitan kuitenkin sen. Kävin siis vuosia sitten ch*turbatessa (tähden tilalle a) Vain seuran vuoksi. En koskaan uskonut, että sielläkin on tyyppejä jotka oikeasti ovat niin mukavia ja joista saa ainakin jonkinlaisia kavereita. Ei ehkä ole tyypillinen paikka siihen kaikkeen. Jos olisin ihminen joka uskaltaa enemmän niin olisin saanut jo majoituksen ulkomailta ja ns oppaan sinne. Tarjottiin whatsapp numeroa sekä peliryhmään liittymistä. Itse olen nainen ja miehiä nuo mainitsemani.
Vierailija kirjoitti:
Löysin itselleni hyvän vaimon.
Vierailija kirjoitti:
Löysin itselleni hyvän vaimon.
Ehkä mies on kokenut tulleensa hylätyksi lapsena vanhempiensa taholta ja siksi pelkäsi sitoutua.