Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
1221/2016 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni vei neitsyyteni, kun olin 10 v. Hän oli 13 v.

Kyllä oli kärsivällinen kaveri kun malttoi noinkin pitkään odottaa!

Vierailija
1222/2016 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut monien maailman julkkisten kanssa samalla laivalla, mutta eri aikaan ja eri päivinä, mutta laiva on sama.

Minäkin olen ollut monien tunnettujen julkkisten ja poliitikkojen ja rokkareiden kanssa samana päivänä, samaan aikaan samassa kaupungissa. Esim Lontoossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/2016 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on jättty varmaan kymmenen kertaa ja sama ihminen (vähän eri yhteyksissä ja tilanteissa) 3x.

Vierailija
1224/2016 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koodiani on aikoinaan pyörinyt sadoissa miljoonissa Nokian puhelimissa, ehkä jopa miljardissa.

Tuosta jos saisit provikkaa vaikka 1 sentin / käyttäjä, niin kohtuullisen tilin olisit tehnyt.

Vierailija
1225/2016 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 6-vuotiaana 1980-luvulla vakavasti sairas ja kun tautiini yleensä käytetyt ja siihen tepsivät lääkkeet eivät auttaneet minun kohdallani, niin vanhemmiltani kysyttiin lupaa kokeilla minulle lääkettä, jota ei Suomessa oltu vielä ennen annettu lapsille. Vanhemmat antoivat luvan, lääkettä annettiin ja se tepsi. Lupa kai tarvittiin koska ei ehkä oltu ihan varmoja, että miten lääke vaikuttaa. Oliko se sitten lääke, jonka käyttö sisälsi omat riskinsä nimenomaan lapsilla, en tiedä. Enkä tiedä sitäkään, että tarvittiinko siihen ihan kirjallinen lupa vanhemmilta vai kysyttiinkö heiltä vain, että mitä mieltä he ovat lääkkeen kokeilemisesta minulle. Joka tapauksessa olen ensimmäisenä lapsena Suomessa saanut jotain uutta lääkettä enkä usko että kovin moni on ollut vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
1226/2016 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joutunut avaruusolentojen sieppaamaksi.

Uskon sinua, kerro lisää.

Vierailija
1227/2016 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän parisuhteessa josta loppui seksi kokonaan lasten syntymän jälkeen.

Olen varmasti harvinaisessa tilanteessa koska kaikkialla aina mainostettiin miten nainen kypsyy ja seksi paranee synnytyksen jälkeen.

Vierailija
1228/2016 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän päivämäärän,vuoden,kuukauden ja kellonajan milloin uskovat temmataan. Ja Tiedän etten tule olemaan tässä tempauksessa mukana ja ne jotka ovat luulleet olevansa jeesukseen uskovia mutta eivät ole koskaan uudestisyntyneitä.

Vierailija
1229/2016 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala antoi näyn kuinka maapallo suurilta osin tuhoutuu, savuavia raunioita, ruumiita jne, kaikkialla maailmassa. Vain pienen pieni osa ihmisistä säilyi hengissä ja hekin olivat jatkuvasti vaarassa menehtyä nälkään,viluun ja sairauksiin.

Vierailija
1230/2016 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myös paikalla tuolloin Forumissa. Tapahtui kesällä 1988. Mieshenkilö makasi verilammikossa alakerran suihkualtaan vieressä.

Vierailija kirjoitti:

Don Johnson on puhunut mulle ja olen nähnyt Michael Jacksonin. Molemmat Pariisin Disneylandissa, jossa olin töissä. 

Olen ollut syömässä Forumissa, kun ylemmistä kerroksista hyppäsi ihminen itsemurhatarkoituksessa alakertaan, lähelle ravintolaa. Korvan sisältä valui verta, muodostui lätäköksi pään viereen ja näin kun apua tuli. Ei maistunut ruoka enää sen jälkeen. 

Vierailija
1231/2016 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotonani on käynyt vierailulla myöhemmin rikoksensa toteuttanut sarjamurhaaja sekä taposta tuomittu taparikollinen, jonka rikoksista en myöskään tuolloin tiennyt.

Vierailija
1232/2016 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin saapumiseräni 444 varusmiehestä ainoa, joka luokiteltiin upseeriksi sopimattomaksi.

5% ikäluokasta koulutetaan upseereiksi.

Vierailija
1233/2016 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin 90-luvun lamavuosina kaksi vuotta erityisopettajan ainoana kokoaikaisoppilaana, luokkahuoneessa jossa minun pulpettini oli pienessä syvennyksessä joten olin aina selkä päin kaikkia muita, jotka kävivät siellä muutamia tunteja viikossa. En nähnyt joitain noista oppilaista koskaan, he ovat jääneet mieleeni vain niminä ja ääninä. Olin usein todella peloissani. Koulun rehtori otti omaksi projektikseen pitää minulle fysiikkantunnit, ja päästötodistuksessani fysiikka oli 10. Hän tuntui arvostavan sitä, että opin niin hyvin vaikkei ollut mahdollisuutta tehdä laboratoriokokeita.

Vierailija
1234/2016 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 7 vuotta selibaatissa vapaaehtoisesti ja aion olla loppuelämäni.

Kotiini on tehty poliisien toimesta kotietsintä. Join aamukahvia, kun ovikello soi, ja siitä tulivat penkaamaan. Paljastui, että silloinen puolisoni oli kovan luokan talousrikollinen ja huijari, minä en tiennyt mitään, se ei näkynyt kotonamme millään tavalla.

Vierailija
1235/2016 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lentänyt amerikkalaisessa taisteluhävittäjässä.

Vierailija
1236/2016 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on alaikäisenä evakuoitu Suomeen Lähi-idän kahden maan välille puhjenneesta sodasta. Vanhempani jäivät vielä tuolloin sodan jalkoihin tuhoamaan luottamuksellisia dokumentteja.

Vierailija
1237/2016 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskosena 1.4kg

Vierailija
1238/2016 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on alaikäisenä evakuoitu Suomeen Lähi-idän kahden maan välille puhjenneesta sodasta. Vanhempani jäivät vielä tuolloin sodan jalkoihin tuhoamaan luottamuksellisia dokumentteja.

Wow, tää on jo kovan luokan kokemus, tervetuloa sodan jaloista meille! Halia ja voimaa! Näytä niille.

Vierailija
1239/2016 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikilla on henkimailman oppaat :)  Ihan jokaisella.

Vierailija
1240/2016 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena minulta putosi usein silmä lattialle. Ongelma ratkesi, kun Instrumentariumissa teetettiin uusi proteesi.

Silmäproteeseja ei Instrumentariumista saa.