Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Lapsena istuin saunan jälkeen vilvoittelemassa pörröpäisenä ulkona. Lintu lensi ja istui pääni päälle. Pesäksi varmaan luuli.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tällaista tapahtunut kovin monelle muulle, mutta 80-luvulla lapsena kerran putosin omakotitalon tikkaiden alimmalta tukiraudalta jotenkin selälleni maahan niin että hengitys lakkasi toimimasta vähäksi aikaa. Haukoin henkeäni ja jotenkin en vaan saanut henkeä vedetyksi, se oli kammottavaa kun tiesin että kuolen jos hengitys ei ala toimia. Äiti oli vieressä ja koetti läpsiä selkään ja onneksi sitten henki alkoi kulkea.
Miten voi olla että hengitys lakkaa toimimasta moisesta tärähdyksestä?!
Mulle on käynyt monesti tuo, että ilmat keuhkoista pihalle. Ei ole kukaan ollut selkään läpsimässä. Ja pienin paha mitä lapsena koin. Naamaan kyllä läpsittiin.
Harrastanut seksiä serkun kanssa alle 10 vuotiaana
Runoilija Arno Kotro on pyytänyt minua treffeille 2000-luvun alkupuolella.
Olen ollut edesmenneen Froikkareiden laulajan, Pekka Myllykosken kanssa karaokebaarissa, päädyimme sinne eksäni kanssa, kun olimme olleet bändimme kanssa esiintymässä festareilla.
Olen kuullut Paula Koivuniemen laulavan kaaokebaarissa Kun kuuntelen Tomppaa.
Olen laulanut karaokebaarissa duettona Kotiviinin laulaja Timo Kojon kanssa, hänen sitä minulta pyydettyään.
Kaikki neljä lastani ovat syntyneet 30. päivä. Eri kuukausina, mutta aina 30. päivänä.
Puolisoni harrasti seksiä sisarpuolensa kanssa. Perhe ei ymmärtänyt miksi erosin hänestä (tiesivät asiasta).
Olen matematiikan tohtori, mutta siitä huolimatta monet lääkärit luulevat minua kehitysvammaiseksi.
Löysin sielunkumppanini. Meillä on iso ikäero, mutta olemme luotuja toisillemme. Yhteisiä vuosia on tänä vuonna 10.
Eräs ylimielinen, koulukiusaaja, valehteleva omaetua ajava kusipää menehtyi.
Laitoin lipun salkoon ja avasi kuohuviinin. Lippu ei ollut puolitangossa, enkä itkenyt.
Naapurit kyseli. Sanoin vain että merkkipäivä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on harvinaissairaus.
Niin minullakin. Ehlers-Danlosin oireytymä eli EDS.
Jokohan kirjoitin? Olin menossa pääsykokeisiin. Vastaan tuli neljän pojan porukka, joista ensimmäinen polvistui eteeni ja kosi. Varmaan joku jätkien läppä, mutta en usko että silti kovin monelle sattuu. En sanonut mitään ja jatkoin matkaa. Miesvaltainen ala ja aiemmin oli eri puolelle kokeet, joten saattoivat olla samasta paikasta tulossa, oli sen verran lähellä koulua. Niin, pääsin sinne kouluun myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Olen tavannut ja jutellut monien maailman kuuluisuuksien ja kuninkaallisten kanssa.
Olen ollut juhlimassa sellaisessa herrkartanossa että sitä ei voi uskoa todeksi. Hienoa pöytäseuraa!
Minä myös, et siis ole ainoa.
Mutta mahdatko olla ainoa tyhmä tässä ketjussa??
Eeei, kun sinä vaan ymmärsit aloituksen väärin.
Kolahtikin kovaa!!!
Et suuruudessasi ollut kenties oivaltanut/huomannut, että ne kuninkaalliset olivat tavanneet jonkun muunkin sinun lisäksesi. Tai että joku muukin on tavannut heitä😂
Olen esiintynyt Finlandia-talossa kahdesti. Siis ihan yleisölle.
Minulla noonanin oireyhtymä. Noonanin oireyhtymä on monimuotoinen, geneettinen oireyhtymä, jossa tavallisempia piirteitä ovat mm. lievä lyhytkasvuisuus, synnynnäinen sydänvika ja tyypilliset kasvojen piirteet.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena istuin saunan jälkeen vilvoittelemassa pörröpäisenä ulkona. Lintu lensi ja istui pääni päälle. Pesäksi varmaan luuli.
Lintu siunasi sinut tms, ne aina tekevät sellaisia juttuja.
Olen pieni veljesi tulin taivahasta...
Kysy onko sinulla kaksoisvejeä vaikka tai pikkuveljeä joka poistettu?
Vierailija kirjoitti:
Jokohan kirjoitin? Olin menossa pääsykokeisiin. Vastaan tuli neljän pojan porukka, joista ensimmäinen polvistui eteeni ja kosi. Varmaan joku jätkien läppä, mutta en usko että silti kovin monelle sattuu. En sanonut mitään ja jatkoin matkaa. Miesvaltainen ala ja aiemmin oli eri puolelle kokeet, joten saattoivat olla samasta paikasta tulossa, oli sen verran lähellä koulua. Niin, pääsin sinne kouluun myös.
Voi voi kuule tapahtuu, ollaan tultu ovelle tuntemattomana ja kosittu, kosittu keskellä toria, lista niin pitkä ettei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Täitä etsi.
Mies kirjoitti:
Rukoilin yksinäni Jeesukselta syntejä anteeksi. Tunsin miten virta meni lävitseni ja tunsin vapauden ja suuren ilon. Olin tullut uskoon. En aikaisemmin uskonut että tällaista voi tapahtua, mutta nyt itse sen koin. Tästä hetkestä on kohta kulunut jo 45v ja olen kiittänyt Jumalaa tästä.
Kyllä tuo voi tapahtua, on olemassa enrgioita joita emme vielä tunne. Jumala on sellainen, virta ja Pyhä Henki. Onnea, ihana tarina.
Olen herännyt kuolleista monta kertaa.
En tiedä onko tällaista tapahtunut kovin monelle muulle, mutta 80-luvulla lapsena kerran putosin omakotitalon tikkaiden alimmalta tukiraudalta jotenkin selälleni maahan niin että hengitys lakkasi toimimasta vähäksi aikaa. Haukoin henkeäni ja jotenkin en vaan saanut henkeä vedetyksi, se oli kammottavaa kun tiesin että kuolen jos hengitys ei ala toimia. Äiti oli vieressä ja koetti läpsiä selkään ja onneksi sitten henki alkoi kulkea.
Miten voi olla että hengitys lakkaa toimimasta moisesta tärähdyksestä?!