Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Oon saanut potkut 7 krt. Viimeksi eilen 😭 Vakuutan aina työhaastattelussa, mutta koeajalla työni jälki ei ole riittävän hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähtöisin duunariperheestä ja olen väitellyt tohtoriksi (sukuni ensimmäisenä).
Samoin. Olin myös sukuni ensimmäinen ylioppilas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mitä ilmestyskirjan pedon luku tarkoittaa. Raamattu ei vain kerro, mitä tiedolla pitäisi tehdä. Kertoa kaikille vai pitää tiedon itsellään? Tässä on myös sellainen hauskuus, että pedon luvun oivallettuaan myös neljä ratsumiestä paljastuvat.
Kuusi on ihmisen luku koska Jumala loi Ihmisen kuudentena pnä. 666 on siis kolme ihmistä. Itämaan tietäjiä oli kolme, Isä Poika ja Pyhä Henki on kolmen kokonaisuus. Mutta kolme kuutosta on 3 pahinta petoa. Neljä ratsastajaa taas ovat keinot joilla Peto toimittaa loppua.
Mulla hetun loppu on 066X. X on tuntemattoman symboli matematiikassa. Eli voin olla 0666. Kyllä on pieleen mennytkin lapsesta saakka. Kirottuna tunnen olleeni eikä loppua näy.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut useamman kerran adoptoidun lapseni biologiset vanhemmat. He eivät tiedä että kasvatan heidän lastaan. Myös lapseni on tavannut heidät,.eikä siis hänkään tiedä ketä nämä äidin ystävät ovat.
Mistä tiedät, että he ovat lapsesi biologiset vanhemmat?
Vierailija kirjoitti:
Vauvana aloitettu pahoinpitely.
Olisko jo aika lopettaa...? :)
Vierailija kirjoitti:
Isä heitti seinään, potki, ravisteli ja repi tukkoja hiuksista jne.. Vauvana roikotti jaloista ja löi sekä ravisteli. Tätä oli koko koko lapsuuteni. Kukaan ei auttanut, ei puuttunut tilanteeseen. Selvisin hengissä, mutta valinnut yksinäisyyden, koska en voi luottaa yhteenkään ihmiseen.
Oliko toista huoltajaa?
Olen nähnyt läheltä kun karhu ajaa hirveä takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meiltä on huostaanotettu lapsi emmekö ole nähnyt häntä 15 vuoteen. Olemme lapsen isän kanssa edelleen yhdessä.
Mä kuulin vielä ihmeellisemmän. Yks lapsi joka oli kuulemma huostaanotettu asui koko ajan kotona eikä kukaan, vanhemmat lapsi tienneet "huostaanotosta" mitään.
Miten muka mahdollista??
Olen pelastanut joutsenen, joka oli niellyt ongenkoukun. Laittaisin kuvan, mutta ei jostain syystä anna laittaa ai j a a * n kuvia enkä tiedä miten :(
Vierailija kirjoitti:
Sitoutumiskammoinen mies rakastui minuun vuosien juupas-eipäs -väittelyn ja seksisuhteen jälkeen. En oikeasti edelleenkään meinaa tajuta että kyseessä on sama ihminen koska ero käytöksessä on niin huima. Entinen "käyn äkkiä naimassa" vaihtui siihen ettei haluaisi olla hetkeäkään erossa ja "me ollaan vaan hyviä kavereita" ylitsevuotaviin rakkauden tunnustuksiin vaiheessa, jossa itse en enää enempää odottanutkaan tapahtuvaksi.
En tiedä miten yleistä tällainen on, mutta vähän olen saanut sellaisen kuvan että sitoutumiskammo lähtee heti "oikean" ihmisen tavatessaan jos on lähteäkseen. Tai pitkällä terapialla. Liekö sitten lyönyt päänsä...
Itsellä sama kokemus: kukasta kukkaan lennelleestä bilehileestä sukeutui kunnollinen, ehdottoman luotettava, rakastava puoliso ja isä.
Yhteiseloa koettuna liki 30 vuotta. Nykyään elämme hyvää elämää kahdestaan, lasten muutettua omilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mitä ilmestyskirjan pedon luku tarkoittaa. Raamattu ei vain kerro, mitä tiedolla pitäisi tehdä. Kertoa kaikille vai pitää tiedon itsellään? Tässä on myös sellainen hauskuus, että pedon luvun oivallettuaan myös neljä ratsumiestä paljastuvat.
Kuusi on ihmisen luku koska Jumala loi Ihmisen kuudentena pnä. 666 on siis kolme ihmistä. Itämaan tietäjiä oli kolme, Isä Poika ja Pyhä Henki on kolmen kokonaisuus. Mutta kolme kuutosta on 3 pahinta petoa. Neljä ratsastajaa taas ovat keinot joilla Peto toimittaa loppua.
En ymmärrä tätä kommentia. Ensiksi sanot että 666 on ihmisen merkki eli hyvä ja lopussa että 666 on paholaisen merkki. Selostatko uudelleen? Itse tiedän että 666 on vaan paholaisen merkki. Entä se ihminen syntyi 6. päivänä? Minkä kuun 6.p?
1.kun olin 19v mulla oli seksisuhde rumpuoppilaan äidin kanssa joka oli naimisissa. 2. mulla ollut sutinaa kahden kaverin siskojen kanssa. 3. tyttöystävän ystävän sisko on ottanut suihin minulta.4. faijan silloinen tyttöystävä ois halunnut että tiineeksi pistän hänet , koska selvisi että faija oli minut saatuaan tehnyt vasektomian ja eikä ollut kertonut äidiksi haluavalle tyttöystävälle.
Kastelin housuni kävellessäni lentokoneesta Finnairin lennolta kun ei saanut käyttää vessaa. Kyllä nolotti
ja samalla vihastutti kävellä laukku ja takki käärittynä eteen lentoasemalla kun tiesi että kotimatka
kestää märissä housuissa metrolla ja junalla pari tuntia. Kyllä nolotti jopa mennä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä kommentia. Ensiksi sanot että 666 on ihmisen merkki eli hyvä ja lopussa että 666 on paholaisen merkki. Selostatko uudelleen? Itse tiedän että 666 on vaan paholaisen merkki. Entä se ihminen syntyi 6. päivänä? Minkä kuun 6.p?
Jumala loi ihmisen kuudentenä päivänä - Raamatun luomiskertomus. Herralle kuitenkin yksipäivä on kuin tuhat vuotta....
Mutta 6 on Ihmisen luku ja niin sanotaan Raamatussa 666 olevan myös Ihmisen luku. Eli kun se on langenneen ihmisen luku (Adam oli vielä synnitön ei pahaa) niin se on kolmen syntisen ihmisen luku ja Pedonmerkki.
Voitin lotossa reilu 100.000 euroa ja olen sijoittanut rahan hyvin ja nyt 10v myöhemmin potti on kasvanut 2Me. Toki kiinni asunnoissa ym.
Olen oksentanut koko elämäni ajan. Reagoin ahdistukseen, stressiin jne oksentamalla. Oon nta kertaa oksentanut joulujuhlissa ,ravintolan pöydälle u name it. Kaikkien pahinta on kuitenkin julkisilla paikoilla oksentaminen. Kaaressa vastapäätä istuvan päälle metrossa, oisin voinu vajota maan alle. Oon myös sairastanu yli puolet elämästäni bulimareksiaa mutta tuskin oon ainoa täällä 😄
Mutta jotain kivaakin on: ensimmäinen kirja, minkä luin kun opin lukemaan on Mauri Korhosen sienikirja 😃 ja sen jälkeen tiiliskiven paksuinen sienikirja kun olin n.7v sitä ihmettelen jos joku muu on!
Tunnistan siis käytännössä kaikki sienet (ei vaan perus kantarelli ,suppilovahvero tai rouskut)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin päättänyt erota petollisesta puolisostani ja kerroin sen hänelle. Muutama päivä myöhemmin puolisoni kuoli täysin yllättäen. Puolisollani oli huomattavasti enemmän varallisuutta kuin minulla, ja sainkin tasinkona todella merkittävän summan. Sen seurauksena voin nyt elää sellaista elämää, mihin minulla ei olisi eronneena koskaan ollut varaa ja pääsin eroon petollisesta puolisostakin. Tapahtuneesta on jo vuosia, mutta edelleen välillä mietin, miten outoja käänteitä elämä saattaa tarjotakaan.
Toivottavasti ei kuitenkaan ollut itsemurha?
Ei ollut. Ei narsistit tee itsemurhaa sen takia, että kumppani sanoo jättävänsä.
Olen useita kertoja ollut katatoninen, siis seissyt aivot sammuneina kauhusta kankeana paikallani. Siis useita kertoja minun aivoni ovat sammuneet kauhusta.
Noh, okei, tuo on tapahtunut todella monelle muullekin ihmiselle, miljoonille ihmisille lähes maailmanlaajuisesti, nykysuomessakin kymmenille tuhansille tai jopa sadoille tuhansille ihmisille. Mutta, minun kohdallani harvinaista on se, että minä muistan nuo tapahtumat. Minä muistan ja tiedän että olen ollut katatoninen. Useimmat katatonian läpikäyneet ihmiset eivät sitä muista eivätkä tiedä, koska eihän sellaista ensisijaisesti voi muistaa mikä on tapahtunut kun aivot ovat olleet sammuksissa. Aivot kun ensisijaisesti rekisteröivät asioita muistiin ainoastaan silloin kun aivot ovat päällä.
Katatonia on tosiaan "jännä" juttu: kun tarpeeksi pelkoa tuotetaan niin aivot sanovat "naks" jolloin aivot irtikytkevät oman sisäisen sähköisen "sulakkeensa" tai siis "pääsulakkeensa" ja silloin ei siellä aivoissa enää mitään toimintaa ole. Ei näköhavaintoja, ei kuulohavaintoja, ei tuntoaistimuksia, mikään ei rekisteröidy muistiin,... Sama kuin jos sinun kotonasi nyt katkeaisi pääsulake, niin eipä kotonasi enää toimisi tietokone, valot, radio, ilmastointi, jääkaappi,... tai no, okei, useissa nykykodeissa on kaikenmaailman akkuja siis ainaskin tietokoneissa, ja parhaimmillaan jopa kaikenmaailman varavirtageneraattoreita niin että sähköä saadaan vaikka olisi sähkökatko,... mutta aivoissa ei mitään akkuja eikä varavirtageneraattoreita ole. Aivoissa on vain yksi pääsulake ja sen kun irtikytket (dissosiaatio) niin aivot sammuvat kokonaan, kaikki pelit pois päältä. Tosi kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen useita kertoja ollut katatoninen, siis seissyt aivot sammuneina kauhusta kankeana paikallani. Siis useita kertoja minun aivoni ovat sammuneet kauhusta.
Noh, okei, tuo on tapahtunut todella monelle muullekin ihmiselle, miljoonille ihmisille lähes maailmanlaajuisesti, nykysuomessakin kymmenille tuhansille tai jopa sadoille tuhansille ihmisille. Mutta, minun kohdallani harvinaista on se, että minä muistan nuo tapahtumat. Minä muistan ja tiedän että olen ollut katatoninen. Useimmat katatonian läpikäyneet ihmiset eivät sitä muista eivätkä tiedä, koska eihän sellaista ensisijaisesti voi muistaa mikä on tapahtunut kun aivot ovat olleet sammuksissa. Aivot kun ensisijaisesti rekisteröivät asioita muistiin ainoastaan silloin kun aivot ovat päällä.
Katatonia on tosiaan "jännä" juttu: kun tarpeeksi pelkoa tuotetaan niin aivot sanovat "naks" jolloin aivot irtikytkevät oman sisäisen sähköisen "sulakkeensa" tai siis "pääsulakkeensa" ja silloin ei siellä aivoissa enää mitään toimintaa ole. Ei näköhavaintoja, ei kuulohavaintoja, ei tuntoaistimuksia, mikään ei rekisteröidy muistiin,... Sama kuin jos sinun kotonasi nyt katkeaisi pääsulake, niin eipä kotonasi enää toimisi tietokone, valot, radio, ilmastointi, jääkaappi,... tai no, okei, useissa nykykodeissa on kaikenmaailman akkuja siis ainaskin tietokoneissa, ja parhaimmillaan jopa kaikenmaailman varavirtageneraattoreita niin että sähköä saadaan vaikka olisi sähkökatko,... mutta aivoissa ei mitään akkuja eikä varavirtageneraattoreita ole. Aivoissa on vain yksi pääsulake ja sen kun irtikytket (dissosiaatio) niin aivot sammuvat kokonaan, kaikki pelit pois päältä. Tosi kivaa.
Oletko saanut sähköshokkihoitoa kun se tehoaa katatoniseen skitsofreniaan.
Laitoin hakemuksen kaupungin vuokra-asuntoon illalla ja aamulla oli kämppätarjous meilissä.