Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
1141/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Olin myös sukuni ensimmäinen ylioppilas

Vierailija
1142/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. Olin myös sukuni ensimmäinen ylioppilas

Anteeksi, tämä vastaus on duunariperheestä olevalle tohtorille (lainaus unohtui)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä heitti seinään, potki, ravisteli ja repi tukkoja hiuksista jne.. Vauvana roikotti jaloista ja löi sekä ravisteli. Tätä oli koko koko lapsuuteni. Kukaan ei auttanut, ei puuttunut tilanteeseen. Selvisin hengissä, mutta valinnut yksinäisyyden, koska en voi luottaa yhteenkään ihmiseen.

Vierailija
1144/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä heitti seinään, potki, ravisteli ja repi tukkoja hiuksista jne.. Vauvana roikotti jaloista ja löi sekä ravisteli. Tätä oli koko koko lapsuuteni. Kukaan ei auttanut, ei puuttunut tilanteeseen. Selvisin hengissä, mutta valinnut yksinäisyyden, koska en voi luottaa yhteenkään ihmiseen.

Sossu taitaa vahtia vain sellaisia perheitä joilta jää omaisuutta rekisteröitäväksi ja rosvottavaksi Valtiolle. Muut saavat kokea rauhassa mitä sattuu. Vilja-Erika ....

Vierailija
1145/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisin tsunamista.

Vierailija
1146/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän mitä ilmestyskirjan pedon luku tarkoittaa. Raamattu ei vain kerro, mitä tiedolla pitäisi tehdä. Kertoa kaikille vai pitää tiedon itsellään? Tässä on myös sellainen hauskuus, että pedon luvun oivallettuaan myös neljä ratsumiestä paljastuvat.

Kuusi on ihmisen luku koska Jumala loi Ihmisen kuudentena pnä. 666 on siis kolme ihmistä. Itämaan tietäjiä oli kolme, Isä Poika ja Pyhä Henki on kolmen kokonaisuus. Mutta kolme kuutosta on 3 pahinta petoa. Neljä ratsastajaa taas ovat keinot joilla Peto toimittaa loppua.

Vierailija
1147/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvisin tsunamista.

Jaksaisitko kertoa olitko tolpassa vai miten?

Vierailija
1148/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut tämän ennenkin. Oli krematorion avajaistutustuminen. Kävin sekä krematoriossa sekä kylmiössä ihan oikeasti. Krematoriossa oli sähköohjaus joita kaverini ohjasivat pienen viiveen mukaisesti. Kaasupillejä rivissä ja kylmiössä useita rinnakaisia ja päällekkäisiä kerroksia. Ei jäänyt kauhukuvia tai muutakaan muutoin kuin että elävänä sinne ei kukaan halua ja siksi pitää olla luottoa kavereihin. Olisi siis kiva tietää onko samanlaista kokemusta kenelläkään suomessa.

Vierailija
1149/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin päättänyt erota petollisesta puolisostani ja kerroin sen hänelle. Muutama päivä myöhemmin puolisoni kuoli täysin yllättäen. Puolisollani oli huomattavasti enemmän varallisuutta kuin minulla, ja sainkin tasinkona todella merkittävän summan. Sen seurauksena voin nyt elää sellaista elämää, mihin minulla ei olisi eronneena koskaan ollut varaa ja pääsin eroon petollisesta puolisostakin. Tapahtuneesta on jo vuosia, mutta edelleen välillä mietin, miten outoja käänteitä elämä saattaa tarjotakaan.

Vierailija
1150/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin lukutaidon pariksi päiväksi lopetettuani Cymbalta-lääkityksen kerrasta. En osannut edes liikennemerkistä/tieviitasta lukea kaupunkien nimiä vaikka kuinka pinnistelin. En kehdannut kertoa kellekään. Esitin lukevani lehteä, tuijotin kirjaimia tyhmänä ja hävetti ihan kauheasti. Olen yrittänyt etsiä tietoa onko kukaan muu koskaan menettänyt lukutaitoa mutta en ole löytänyt ketään toista jolle olisi näin käynyt.

Sitten mua on uhattu haulikolla ja oon myös nähnyt kun toisen henkeä uhataan puukolla, nämä kauan sitten ja se puukkojupakka oli karsea, traumaattinen.

Vierailija
1151/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan läheisistäni ei tiedä että olen sairastanut syövän.

Vierailija
1152/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kiusaajaani on kuollut nuorena tapaturmaisesti, kaikki eri kerroilla. Lämmittää vieläkin muistella tätä.

Vierailija
1153/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset, joiden luulin olevan ystäviäni, ovat unohtaneet ja jättäneet minut.

Se viimeinenkin antoi ymmärtää nyt joulun alla, että palataan myöhemmin asiaan.

Tipuin porukasta työttömyyden myötä alunperin ja lisäksi nyt ymmärsin, että minusta puhutaan kaikenlaisia oletuksia, jotka eivät pidä paikkaansa. Loukataan, naureskellaan. Paljastuinkin luuseriksi.

En palaa asiaan. Jos ottavat yhteyttä, enpä taida vastata. Tuli tunne, että minusta halutaan vain lisämateriaalia juttuihin ja juoruihin. Mä olen auttanut minua, mutta mulle ei suoda apua. Luotan itseäni isompiin voimiin.

Vierailija
1154/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin päättänyt erota petollisesta puolisostani ja kerroin sen hänelle. Muutama päivä myöhemmin puolisoni kuoli täysin yllättäen. Puolisollani oli huomattavasti enemmän varallisuutta kuin minulla, ja sainkin tasinkona todella merkittävän summan. Sen seurauksena voin nyt elää sellaista elämää, mihin minulla ei olisi eronneena koskaan ollut varaa ja pääsin eroon petollisesta puolisostakin. Tapahtuneesta on jo vuosia, mutta edelleen välillä mietin, miten outoja käänteitä elämä saattaa tarjotakaan.

Toivottavasti ei kuitenkaan ollut itsemurha?

Vierailija
1155/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni koulu esiintyi ja lauloi Lontoon Royal Albert Hall:ssa.

Vierailija
1156/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni koulu esiintyi ja lauloi Lontoon Royal Albert Hall:ssa.

Siis siinä mielessä minusta, että olin katsomassa ja kyynelehtimässä.

Vierailija
1157/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut Loviisan ydinreaktorin sisällä.

Miksi ei sinne tavis pääse!

Vierailija
1158/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 2mach olen lentänyt.

Vierailija
1159/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salama iski lävitseni niin, että valkoiset liekit tulivat sormien kärjistä ulos.

Vierailija
1160/2016 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt supikoiran melko lähellä erään Suomalaisen pikkukaupungin keskustaa syksyisenä iltana kun oli pimeää ja melko vähän liikennettä. En tiedä, että onko tämä harvinaista mutta jäi mieleen kun nostin ajatuksissani katseeni juuri oikealla hetkellä ja ikkunan takana köpötteli ikkunan ohi supikoira. Näin sen vain hetken, mutta tunnistin sen varmuudella vaikka en ole ennen nähnyt sellaista livenä. Olin siis itse kotona ja tietokoneella ikkunan edessä olevan pöydän ääressä olevalla tietokoneella ja se supikoira kulki ohitseni vain muutaman metrin päästä mutta ikkunan toisella puolen eikä edes tainnut huomata minua.