Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Minut maalitettiin n. 15 vuotiaana. Koin järkyttäviä juttuja koko nuoruusiän, kunnes myöhemmin,kuin viimeisillä voimillani, kampesin itseni ulos maasta. Henkinen terveys on nyt huomattavasti parempi.
Minun entinen poikaystävä on nykyään neiti-ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Työskentelin Keski-Ranskassa pienessä kaupungissa 1980-luvulla eräässä kansainvälisessä järjestössä. Koska Suomi ei kuulunut EYhyn silloin, jouduin hakemaan työskentelyviisumin Ranskan suurlähetystöstä Helsingistä silloin. Pienessä kaupungissa ei ollut lainkaan turismia. Niinpä kun menin pankkiin kaupungissa hoitamaan raha-asioitani, pankinjohtaja pyysi minua juomaan kahvia kanssani työhuoneessaan. Olin eksoottinen, kun tulin Suomesta. Olin järjestön ensimmäinen Skandinavian maista tullut työntekijä. Kaikki muut työntekijät olivat Keski-Euroopasta tai Ranskasta tai Kanadasta. Rakastin sitä työpaikkaa ja he rakastivat minua. Se oli elämäni paras työkokemus.
Suomi ei kuulu Skandinaviaan, mutta on kyllä Pohjoismaa.
verenpaine mittari näytti sairaalassa 255 ja kaikki lääkärit ympärilläni ihmettelemässä ....
Tämä josta Meghan Marklen sisar puhuu: Tismalleen sama.
Eli tiedämme mistä suunnasta tuota tehdään.
Olen ollut pitkään likaisissa vaatteissa. (siis kaikki vaatteet, mukaan lukien sukat, alusvaatteet). Vanhemmilla mielenterveysongelmia tuolloin joten pyykkiä ei pesty. Oltiin myös köyhiä niin jotain vaatekappaletta oli vain yksi, ei siis voinut vaihtaa. Lapsena en itse osannut pestä pyykkiä enkä tiennyt että kuinka usein sitä pestään normaalisti. Haisin pahalta eikä siihen tottunut, vaikka niin väitetään. Sairastelin paljon. Myös petivaatteet likaiset. Nyt aikuisena ei tarvitse onneksi elää noin koska pystyn itse päättämään.
Minulla on lievä kehitysvamma johtuen siitä, että synnyin vuonna 1968 jalat edellä ja olin jonkin aikaa jumissa synnytyskanavassa napanuora kaulan ympärillä ja mieleeni on elävästi jäänyt kun mummo sanoi minulle ollessani 8-vuotias, että "Olisit sinä ressukka saanut edes syntyä kuolleena mielummin kuin että sinusta tuli tuollainen vajaaälyinen raukka".
Harrastin 2000-luvun alussa monta kertaa seksiä muutaman vuoden aikana erään melko kuuluisan julkkismiehen kanssa, joka oli yhä ja on yhä naimisissa naisen kanssa. Minä itse olin silloin noin 18-22 vuotias nuorukainen.
Minä synnyn 6 kiloisena. Kenkä 53 - 54 nygyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työskentelin Keski-Ranskassa pienessä kaupungissa 1980-luvulla eräässä kansainvälisessä järjestössä. Koska Suomi ei kuulunut EYhyn silloin, jouduin hakemaan työskentelyviisumin Ranskan suurlähetystöstä Helsingistä silloin. Pienessä kaupungissa ei ollut lainkaan turismia. Niinpä kun menin pankkiin kaupungissa hoitamaan raha-asioitani, pankinjohtaja pyysi minua juomaan kahvia kanssani työhuoneessaan. Olin eksoottinen, kun tulin Suomesta. Olin järjestön ensimmäinen Skandinavian maista tullut työntekijä. Kaikki muut työntekijät olivat Keski-Euroopasta tai Ranskasta tai Kanadasta. Rakastin sitä työpaikkaa ja he rakastivat minua. Se oli elämäni paras työkokemus.
Maantieteellisesti kuuluu. Sen termin käyttö riippuu mistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä josta Meghan Marklen sisar puhuu: Tismalleen sama.
Eli tiedämme mistä suunnasta tuota tehdään.
Meghan demokraattina Clintoneitten tallissa ja Thomas Markle ja sisarukset republikaaneja. Eli demujen tallista.
On tämä joillekin tapahtunut mutta ei toivottavasti monille.
Exä tappoi nykyisen vaimonsa.
Ai noinkin voi tapahtua. Minä synnyin myös jalat edellä ja napanuora kaulan ympärillä. Kymmenen vuotta myöhemmin kuin sinä.
Opin lukemaan 5 vuotiaana joten pärjäsin koulussa aina hyvin. Pääsin lukioon jossa oli pääsykeskiarvo yli yhdeksän ja sen jälkeen yliopistoon. Elämäni olisi siis voinut olla syntymän perusteella hyvin erilainen.
Osaanpahan arvostaa enemmän.
Olen kääntynyt liberaalista konservatiiviksi
Vierailija kirjoitti:
Minulla on lievä kehitysvamma johtuen siitä, että synnyin vuonna 1968 jalat edellä ja olin jonkin aikaa jumissa synnytyskanavassa napanuora kaulan ympärillä ja mieleeni on elävästi jäänyt kun mummo sanoi minulle ollessani 8-vuotias, että "Olisit sinä ressukka saanut edes syntyä kuolleena mielummin kuin että sinusta tuli tuollainen vajaaälyinen raukka".
Olipa ikävästi sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maantieteellisesti kuuluu. Sen termin käyttö riippuu mistä puhutaan.
Ei kuulu, eikä riipu saati roiku. Suomi ei kuulu Skandinaviaan.
Tapasin nykyisen mieheni ja lasteni isän sellaisella pettämissivustolla.
Japanilaisen mies kirjoitti:
Olen avioitunut perinteisin shinto-menoin Japanissa.
Japanilaisilla on kuulemma pieni...Ei toista kertaa enää minulle kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi minun lapsuudenaikainen naapuri löytyi myöhemmin paloiteltuna.
Samoin, oli naapuriperheen vanhin poika.
Olin vuoden työttömänä ja työt tuli hakemaan kotoa. No, suhteilla saatu työpaikka.