Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Kommentit (2016)
Näistä näkee, että monille on tapahtunut samantapaisia asioita, kenenkään henkilökohtaisia juttuja vähättelemättä. Omia en voi laittaa, koska on pieni tunnistetuksi tulemisen riski enkä halua.
Metallican roudari pyysi minua menemään lavalle kesken heidän Helsingin jäähallin keikkansa joskus 1995 paikkeilla.
Olen nähnyt pienen lentokoneen putoavan maahan (ulkomailla) ja räjähtävän liekkimereksi. Järkyttävä näky, eikä sitä helpottanut yhtään se, että onnettomuudesta uutisoitiin, että siellä oli muutama ihminen sisällä, jotka kaikki menehtyivät. Arvatkaa oliko kiva nousta lentokoneeseen kotimatkalla!?
Olen joutunut poliisin ratsiaan pysäytetyksi neljä kertaa saman päivän aikana. Neljä kertaa! En tiedä onko tämä epätavallista, mutta ei kai tällaista joka päivä käy.
Enkä tiedä onko tämä seuraavakaan välttämättä epätavallista, mutta ainakin järkyttävän noloa. Olen pissinyt 26-vuotiaana housuun, enkä ollut edes humalassa enkä raskaana tai mitään, vaan ihan terveenä ja selvinpäin. Oli vain niin kamala hätä, ettei voinut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollu onnellinen lapsuus. Vanhemmillani oli upea ja rakastava liitto ja he kohtelivat lapsiaan aina hyvin. Koko iso ja kattava sukuyhteisö oli turvallinen paikka olla ja elää. Ei ole mitään traumoja, eikä tarvitse käsitellä asioita yhtään missään. Siksi olen kestänyt kaikki elämän paineet ja aika usein kuljen hymy huulilla, mikä aiheuttaa ihmisissä (valitettavasti) kateutta.
Alkukommentti oli ihana, että olet ollut noin onnekas javoit hyvin, koska ei se ole keltään muulta pois vaan enemmänkin toivoa täys, mutta sitten kaunainen loppu lässähti täysin.
Olen se..ikailemassa elämässä,nyt vielä 3-kuukautta Espanjassa..50-jäppinen..elämä antaa...
Vierailija kirjoitti:
Kunpa Mäkin näkisin Jeesuksen ja tulisin uskoon! Voi kunpa mullekin tapahtuisi jotakin niin ihanaa kuin esim että olisi nimi elämänkirjassa ja saisi synnit anteeksi ja ei tarvitsisi vihan aikaan jäädä,pääsisi ylöstempaukseen mukaan jne mutta Jeesus taitaa olla vain mulle haavekuva,jeesus pelastaa ketkä haluaa ja vanhurskauttaa kenet tahtoo!
Uskalla uskoa! Lue ihan Joh 3:16-18.
Painoin alle 900g syntyessä yli 2kk etuajassa ja hengenlähtö oli lähellä vielä kauan. Vietin ensimmäiset elinkuukauteni sairaalassa.
Maailmanlaajuinen vuosikausien gang stalking jonka joistain karmaisevista yksityiskohdista ei monikaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi maailman harvinaisimmista sairauksista,progeria, synnyin vuonna 2015 ja vastoin lääkärien ennustuksia olen elänyt siis jo 17 vuotta, lapsena ollessani äidilleni sanottiin että en eläisi monta vuotta, ihmisten nauramisen, tuijottamisen ja kamalia sanoja kuunneltu lapsesta alkaen liikaa,nykyään olemme eläneet äitini kanssa syrjäisellä maaseudullakin, äiti käy 80 kilsan päästä töissä, on oma kasvimaa,perunoita yms,harvoin käy kaupassa. Lähimpään lääkäriasemalle on 100 kilsaa. Olen 17 vuotias ja vankina 80 kehossa. Kirjoitan tätä tekstiä ihan kotikoneelta, ei ole olemassa minulla tai meillä mitään muuta teknologiaa,konekin joskus aikoinaan hankittu laskujen maksamisen takia.
Suomessa ei ole todettu yhtään progeria tapausta. Parempi provo ensi kerralla.
Mitäs jos tutustuisit lääketieteen tutkimuksiin etkä yrittäisi kyykyttää mutu-tuntumalla. Etsi tutkimus
2015;131(10):961-
Hum Mutat, julkaistu 27.3.2015
LMNA mutation c.917T>G (p.L306R) leads to deleterious hyper-assembly of lamin A/C and associates with severe right ventricular cardiomyopathy and premature aging
"Tässä tutkimuksessa tunnistettiin ensimmäinen progeriaan liittyvä mutaatio p.L306R suomalaisella potilaalla."
Äitini ystävä joka asui toisella paikkakunnalla tuli meille kylään pariksi päiväksi, hän nukkui äitini makuuhuoneessa lattialle laitetulla patjalla, hän oli hoitanut minua usein kun olin pikkupoika, nyt olin jo 13-vuotias, aamulla menin herättelemään molempia ja jäin huoneeseen juttelemaan heidän kanssaan ja menin tämän ystävän viereen pötköttelemään sillä olihan hän tuttu ja turvallinen melkein äiti hahmo. Hän nappasi minut peittonsa alle ja halasi, vaikka olin vielä lapsi, muistan vieläkin miten valtavat, pehmeät ja lämpimät rinnat hänellä oli (hänellä oli siis kyllä yöpaita päällä), yllätyin kuitenkin suuresti kun hän yhtäkkiä alkoi hyväilemään minua jalkovälistä, sitä jatkui hyvän tovin peiton alla, erektio tuli tottakai, se tuntui hyvältä ja varmaan jos olisi jatkunut vielä hetkenkin, olisin lauennut. Hän kuitenkin lopetti ja lähti keittelemään kahvia. Tämä kaikki tapahtui niin, että äitini oli huoneessa, mutta makasi kasvot toiseen suuntaan. Mitään en tuolloin asiasta kenelläkään sanonut, enkä ole sanonut vieläkään. Asia ei minua häiritse tippaakaan, mutta jäi mieleen (ehkä lähinnä siksi, että oli ensimmäinen seksuaalinen kokemukseni). Olen kyllä nyt aikuisena miettinyt, että harrastikohan kyseinen neito sitä enemmänkin, mitä hän siitä sai ja jäiköhän tämä toiminta vaivaamaan häntä vai ei. En koe olevani millään tavalla hyväksikäytetty tuossa, mutta siitähän tuossa kyllä on kyse.
Olen ollut joukkovainoamisen uhri ja mulla on terveen paperit mt:n osalta.
Ostin asunnon jonka hinnaksi tuli 350 000€ enemmän kuin mistä tein kaupat.
Vierailija kirjoitti:
Miks jotkut alapeukuttaa joidenkin huonoja kokemuksia? Todella outoa.
Luulen että heillä samanlainen kokemus.
Teetin geenitestin. Selvisi että olen ns.khimera. Asia varmistettiin lääkärissä.
Todella inhottavaa ikään kuin naureskella asialle vielä.. Mahtaa adoptoitu lapsesi olla äkäinen kun saa sen myöhemmin selville. Hänellä on oikeus tietää biologiset vanhempansa viimeistään murrosiässä.
Että kaipaan yhtä ihan todistetusti hullua eukkoa edelleen vaikka kaikki loppui jo ajat sitten.
Olin 16-vuotiaana viettämässä pienellä porukalla iltaa kaverini kotona, heidän vanhemmat eivät olleet kotona. Kävin toisen kaverin kanssa nukkumaan kaverimme vanhempien sänkyyn. Huoneessa oli hämärää. Me molemmat olimme jo alkaneet nukkumaan ku havahduimme siihen ihan niin kuin joku olisi kävellyt sänkyä ympäri. Olimme molemmat kauhusta kankeina, emme sanoneet toisillemme sanaakaan ennen kuin vasta aamulla. Vieläkin menee kylmät väreet kun mietin kun tajusimme, että olimme tosiaankin molemmat kuullet ja aistineet saman.
Oliko se kettu virtakäyttöinen?