Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
901/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollu onnellinen lapsuus. Vanhemmillani oli upea ja rakastava liitto ja he kohtelivat lapsiaan aina hyvin. Koko iso ja kattava sukuyhteisö oli turvallinen paikka olla ja elää. Ei ole mitään traumoja, eikä tarvitse käsitellä asioita yhtään missään. Siksi olen kestänyt kaikki elämän paineet ja aika usein kuljen hymy huulilla, mikä aiheuttaa ihmisissä (valitettavasti) kateutta.

Vierailija
902/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eronnut turvakodin kautta

Ei ole kovin harvinaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty seksuaalisesti hyväksi monta vuotta

Vierailija
904/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut korealaisen eläinlääkärin potilaana.

Vierailija
905/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksi kuudesta joka voitti Supernintendon messukiertueelta, ennen kuin ne tulivat markkinoille suomeen.

Minulla oli siis yksi kuudesta ensimmäisestä Supernintendosta suomessa. Harmi että en säästänyt laitetta. :(

Vierailija
906/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan persoonallisuushäiriötä.

Miten voin parantua?

Vierailija
907/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollu onnellinen lapsuus. Vanhemmillani oli upea ja rakastava liitto ja he kohtelivat lapsiaan aina hyvin. Koko iso ja kattava sukuyhteisö oli turvallinen paikka olla ja elää. Ei ole mitään traumoja, eikä tarvitse käsitellä asioita yhtään missään. Siksi olen kestänyt kaikki elämän paineet ja aika usein kuljen hymy huulilla, mikä aiheuttaa ihmisissä (valitettavasti) kateutta.

Minulla on ollut kauhea lapsuus.

En kadehdi.

Minulla on epävakaa persoonallisuus.

Minulle sanotaan että miksi et hoida itseäsi kuntoon.

Joulu meni itkiessä,kun oli huono olla.

Vierailija
908/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suljetulla, psykoosin takia. Parannuin täysin onneksi.

Vierailija
909/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelin turvallisuuspalvelu on soittanut mulle, En muista, että oliko Mossad.

Vierailija
910/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastanut norsulla.

Vierailija
911/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PsyykkeenRankaisija kirjoitti:

PsyykkeenRankaisija kirjoitti:

Ikävä sanoa mutta kommentista paistaa jäätävä itsekeskeisyys syy-seuraussuhteiden arvioinneissa sekä oman kohtalon mietinnässä. Miksi sinun rahastosäästämisellä olisi mitää tekemistä globaalin talouden kanssa? Miksi juuri sinua rankastaisiin rahastosäästämisestä? Ei tämä maailma sinun ympärillä pyöri. Vastoinkäymisiä on jokaisella. Lopeta itsesi surkuttelu ja opi virheistä niinkuin muutkin. Osake- ja rahastokauppoihin kuuluu myös tappiot. Jos se olisi helppoa rahantekoa niin kaikki tekisi sitä. Ota pää pois perseestä ja keskity muihin kuin itseesi välillä.

Kommentti meni : 

kaikista pahin karma

197/896 | 

klo 20:36 | 19.2.2022

Se oli vain yksi esimerkki. On normaalia, että joskus ei joku asia onnistu, mutta kun joka asia on tällaista uskomattomien vastoinkäymisten sarjaa, ei se enää ole normaalia vaan mukana on pakko olla jotain pahaa karmaa, muuten sitä ei ole selitettävissä! Minun elämässä ei kertakaikkiaan sitten mikään onnistu teinpä tai olinpa tekemättä ihan mitä tahansa! Tulee aina aivan uskomattomia vastoinkäymisiä mitä ei kenellekään muulle satu!!! Miksi tätä on eräiden niin vaikea uskoa?!

Mä uskon tämän. Ystävälläni oli samanlainen elämä. Ihan kaikki meni aina pieleen. Toki jotkut asiat oli omaa syytään, mutta suurin osa ei. Ja sitten hän lopulta kuoli kauheaan sairauteen. 

Vierailija
912/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut erään frendien näyttelijän.

Vaikea tietää että oli Jennifer Aniston demu.

Vierailija
913/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut Airbusin kentokoneen pienoismallin yhdessä konferenssissa Ranskassa. En meinannut ensin ottaa sitä vastaan koska epäilin, että he olivat huijanneet arvonnassa koska annoin vähän vinkkejä näytteilleasettajille.

Olen myös voittanut 365 suffelia.

Vierailija
914/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini yritti itsemurhaa silmieni edessä.

Mulla sama, tosin olen kahdesti ollut todistamassa tätä läheltä.

Vierailija
915/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että kellekkään muulle ei ole tapahtunut tällaista: noin 14-vuotiaana mökillä ollessani, aurinkoa ottaen lepolassessa, huomasin yht'äkkiä että näkö jotenkin hämärtyi. Syy oli tietysti alkava likinäkö, mutta enhän minä sitä voinut tietää. Niinpä panikoin, ja silloinhan järki tunnetusti ns. seisoo. Jos oikein muistan, ikäänkuin kuulin päässäni ohjeen: pitää katsoa aurinkoa.

Onneksi katsoin vain muutaman sekunnin, ja vain toisella silmällä. Se kuitenkin aiheutti pienen pigmenttiarven, joka näkyy sokeana pisteenä oikeassa, muutoin vahvemmassa silmässä, näkökentän tarkimmassa osassa. Sitä ennen suorastaan rakastin esim. latinan ja ruotsin lukemista, mutta tuon jälkeen ne eivät enää antaneet samanlaista tyydytystä kun mukaan tuli lievä pinnistely, jotta ei lue väärin...Samasta syystä tekstiini jää helposti typoja ellen oikolue niitä tarkkaan. Tuntuu myös vaikuttavan siihen että tulee usein virheitä kymppisormella naputellessa! :o

Vierailija
916/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Bob ei tykännyt minusta Tinderissä.

Vierailija
917/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 2 kertaa vastasyntyneenä, 6 minuuttia hapenpuutteessa, mutta selvisin ihmeen kaupalla

Vierailija
918/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi maailman harvinaisimmista sairauksista,progeria, synnyin vuonna 2015 ja vastoin lääkärien ennustuksia olen elänyt siis jo 17 vuotta, lapsena ollessani äidilleni sanottiin että en eläisi monta vuotta, ihmisten nauramisen, tuijottamisen ja kamalia sanoja kuunneltu lapsesta alkaen liikaa,nykyään olemme eläneet äitini kanssa syrjäisellä maaseudullakin, äiti käy 80 kilsan päästä töissä, on oma kasvimaa,perunoita yms,harvoin käy kaupassa. Lähimpään lääkäriasemalle on 100 kilsaa. Olen 17 vuotias ja vankina 80 kehossa. Kirjoitan tätä tekstiä ihan kotikoneelta, ei ole olemassa minulla tai meillä mitään muuta teknologiaa,konekin joskus aikoinaan hankittu laskujen maksamisen takia.

Suomessa ei ole todettu yhtään progeria tapausta. Parempi provo ensi kerralla.

Vierailija
919/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin lapsena melkein auton yliajamaksi, kulkupelini rikkoutui täysin mutta mulle ei käynyt kuinkaan.

Vierailija
920/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Japanilaisen mies kirjoitti:

Olen avioitunut perinteisin shinto-menoin Japanissa.

Oletko lapsuudenystäväni Seija ?

Nej, jag heter Säga.