Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Äänestyslippuni on ollut paikalliselehden etusivulla.
Osasin pikapiirtää 1980-luvulla sen verran hyvin Aku Ankan, että kuva kyseisestä lipusta oli otettu protestiäänistä kertovan artikkelin pääkuvaksi. Saman kuvan reunoilla näkyi kaksi muuta vaalilippua, joista toisessa oli hymynaama ja toisessa jonkinlainen monen hengen soutuvene. Ilmeisesti vaalisalaisuus ei koske hylättyjä ääniä, tai sitten asiasta ei vaan oltu yhtä tarkkoja reilut 30 vuotta sitten.
Minulla on näin nelikymppisenä kolesteroliarvot kuin vastasyntyneellä, enkä ole mikään terveysfriikki.
Vierailija kirjoitti:
Mut yritettiin surmata moneen otteeseen läheisen toimesta.
Siis lapsena.
Nukkunut yön Eiffel-tornin lähellä olevassa puistossa. Interraililla ei löytynyt tilaa retkeilymajoista niin saatiin paikallisilta vinkki turvallisesta puistosta :D
Olen "kuollut jo 2 kertaa", mutta minut on saatu elvytettyä takaisin elävien kirjoihin.
Mieheni teki itsemurhan. Lapseni löysi hänet. :(
Olin nuorena heppatyttö ja ilokseni sain ratsastaa, tallitöitä vastaan. Olin mukana kengittämässä upeaa lämminverivarsaa, joka ottikin kunnon pakit ja siinä härdellissä sain talikon oikean jalkapöytäni läpi. Meni siis tennarista sisään ja kengittäjä pyörtymisen lähellä, onneksi ratsastuope vei terveyskeskukseen. Elinikäinen arpi, taisin saada ensimmäisen jäykkäkouristus piikkini samalla.
Olen nähnyt enneunen, jossa kadonnut kissani tulee kotiin veretön reikä kyljessä! Tämä tapahtuikin! Tosin muistin unen vasta kun eläinlääkäri sanoi kokeile tuosta, siinä on reikä, kun kylkiluu on katkennut! Onneksi kisu parani melkein ennalleen. Kissa oli kuukauden lietsussa.
Vierailija kirjoitti:
olin nukkumassa mieheni kanssa ja herään siihen kun vieras ihminen seisoo sängynpäädyssä ja sanoo kumpi tapetaan ensin.
KÄÄK
Minulla 50+ kaljuuntuvalla ja ylipainoisella miehellä on 24v rakastajatar. Hoikka, pienikokoinen, treenattu ja akateeminen. Hän ei edes suostu että tarjoan mitään. Hän on vain seksin perässä. Isäsuhdekin on kunnossa.
Olen lapsena herännyt nukutuksesta kesken umpisuolen leikkauksen. Silloin käyttivät eetteriä. kipua en kylläkään tuntenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjätasku kirjoitti:
Erosin mutta nainen ei pyytänyt elatusmaksuja.
Siis et ole pitänyt lapsestasi huolta rahallisesti ja tehnyt omaa osaasi nostaaksesi oman lapsesi elintasoa. Itse en tuollaista kehtaisi tunnustaa edes nimettömällä palstalla.
Erosin, enkä pyytänyt ex-mieheltä elatusmaksuja. Tätä tapahtuu, kun nainen on itsenäinen ja haluaa tulla toimeen omillaan. Ja minä olin se, joka lapsen halusi ja lupasin, etten halua elatusmaksuja, jos erotaan. Pidin lupaukseni, eikä lapseni siitä kärsinyt.
Exään minulla oli hyvät välit, järjestin hänen muistotilaisuutensakin, en kuitenkaan omassa kodissani.
Olen siis eri kuin noista mainitteet.
Siis on LAPSEN oikeus saada (vähintään) taloudellista tukea myös toiselta vanhemmalta. Surullista jos isä ei ole edes rahallisesti lapsen tukena.... Vaikka sinä olet saanut sen mitä halusit, lapsi saattaa tuntea eri tavalla. Ihan kuin lapsi olisi pyyhitty pois hänen elämästään...
Vierailija kirjoitti:
Äänestyslippuni on ollut paikalliselehden etusivulla.
Osasin pikapiirtää 1980-luvulla sen verran hyvin Aku Ankan, että kuva kyseisestä lipusta oli otettu protestiäänistä kertovan artikkelin pääkuvaksi. Saman kuvan reunoilla näkyi kaksi muuta vaalilippua, joista toisessa oli hymynaama ja toisessa jonkinlainen monen hengen soutuvene. Ilmeisesti vaalisalaisuus ei koske hylättyjä ääniä, tai sitten asiasta ei vaan oltu yhtä tarkkoja reilut 30 vuotta sitten.
Miten ajattelit tuossa vaalisalaisuuden rikkoutuneen? Ei kukaan edelleenkään tiedä, ketä äänestit tai jätitkö tyhjän lapun, vai piirtelitkö Aku Ankkoja, ellet itse sitä kerro. Ja sittenkään emme tietäisi, puhutko totta.
Olen ottanut sydämenpysähdykseen johtaneen yliannoksen heroiinia.
Vierailija kirjoitti:
Olen koskettanut sutta
Minäpä olen koskettanut kettua ;)
Sukupuolenkorjaus. Jokunen varmaan löytyy muttei isoa lukua.
Olen saanut turkkilaisen tullivirkailijan dyykkaamaan roskista :D Komea snorkkelimies ilmaantui merestä käsissään simpukoita kun istuin luolassa. Tullihan paiskoi ne ensin kiukuissaan roskiin, mutta kun kerroin tarinan, työnsi virkailija käsivartensa olkia myöten tynnyriin ja siivilöi juuri niitä kuvaamiani simpukoita! Liikkistä!
Mut yritettiin surmata moneen otteeseen läheisen toimesta.