Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
881/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on bongattu Pariisin kadulta extra-osiossa ranskalaiseen elokuvaan.

Siis extraksi! Autocorrect sekoilee

Vierailija
882/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tyttönä, vietin kokonaisen yön kreikkalaisella rannalla; istuskellen käsikädessä ja jutellen, paikallisen nuoren ja komean pappiskokelaan kanssa. Hän ei olisi tietenkään saanut olla kanssani; kiusaus oli kuulemma kuitenkin liian suuri:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin vapaaehtoistyössä Englannissa Bulstrode nimisessä linnassa.

Vierailija
884/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin kirjan, jota ei julkaistu. Ei oikeastaan harmittanut, sillä kirjoittaminen oli elämäni yksi parhaista kokemuksista. Olin jonkinlaisessa Flow-tilassa.

Vierailija
885/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vieraana häissä, joissa en tuntenut yhtäkään ihmistä, avecin kanssa.  Myöskään avecini ei tuntenut ketään häissä. Olin tavannut tämän seuralaisenani olevan tytön ensimmäistä kertaa vasta häitä edellisenä päivänä.

Olimme kuitenkin häissä virallisesti yhdessä kutsuttuina.

Kaiken lisäksi häät olivat rikkaan Singaporessa asuvan yrittäjäpariskunnan luksusluokan häät.  Tapahtui Phuketissa muutamia vuosia sitten.

Vierailija
886/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen synnyttänyt kaikki viisi lasta kaksi päivää ennen laskettua aikaa eli 39+5

Oho!! :-O

Vierailija
887/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin 18-vuotiaana ammattikoulussa seksiä noin 45-50 vuotiaan miesopettajan kanssa ja menetin hänelle poikuuteni. Olen nyt 41v mies.

Vierailija
888/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mensan testit mittaavat nimenomaan kulttuuriepäsidonnaisesti yleisälykkyyttä. Jos olisi olemassa jotakin parempaa testiä sen mittaamiseen, sellainen olisi luotu. Samoin olisi luotu testejä, jotka suosisivat muitakin kuin kuolleita, keski-ikäisiä, valkoisia miehiä.

Mutta ei ole. Päätelkää loput itse.

Kyllä on. Mensa ei ole mikään auktoriteetti eikä tieteellinen tutkimuslaitos.

Miten Mensan vanhat tulokset suhtautuvat uusiin. Mitä esimerkiksi 1990-luvun ÄO 142 vastaa nykyään vai onko rajoja laskettu?

Vierailija
889/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on bongattu Pariisin kadulta extra-osiossa ranskalaiseen elokuvaan.

Olet sattunut olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Minä olen taas ollut lähinnä väärässä paikassa väärään aikaan koko elämäni...

Vierailija
890/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut sähköhoitoa.

Niin minäkin. Eikä se taida olla kovin harvinaista.

Vierailija
891/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sanoa mutta kommentista paistaa jäätävä itsekeskeisyys syy-seuraussuhteiden arvioinneissa sekä oman kohtalon mietinnässä. Miksi sinun rahastosäästämisellä olisi mitää tekemistä globaalin talouden kanssa? Miksi juuri sinua rankastaisiin rahastosäästämisestä? Ei tämä maailma sinun ympärillä pyöri. Vastoinkäymisiä on jokaisella. Lopeta itsesi surkuttelu ja opi virheistä niinkuin muutkin. Osake- ja rahastokauppoihin kuuluu myös tappiot. Jos se olisi helppoa rahantekoa niin kaikki tekisi sitä. Ota pää pois perseestä ja keskity muihin kuin itseesi välillä.

Vierailija
892/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PsyykkeenRankaisija kirjoitti:

Ikävä sanoa mutta kommentista paistaa jäätävä itsekeskeisyys syy-seuraussuhteiden arvioinneissa sekä oman kohtalon mietinnässä. Miksi sinun rahastosäästämisellä olisi mitää tekemistä globaalin talouden kanssa? Miksi juuri sinua rankastaisiin rahastosäästämisestä? Ei tämä maailma sinun ympärillä pyöri. Vastoinkäymisiä on jokaisella. Lopeta itsesi surkuttelu ja opi virheistä niinkuin muutkin. Osake- ja rahastokauppoihin kuuluu myös tappiot. Jos se olisi helppoa rahantekoa niin kaikki tekisi sitä. Ota pää pois perseestä ja keskity muihin kuin itseesi välillä.

Kommentti meni : 

kaikista pahin karma

197/896 | 

klo 20:36 | 19.2.2022

Vierailija
893/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuusikymppinen, reilu 30 vuotta sitten jouduin tapon yrityksen kohteeksi enkä ole siitä toipunut koskaan kokonaan. Vielä nytkin aika ajoin asia tulee uniini.

Nainen

Vierailija
894/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen höyhentänyt entisen koulukiusaajani ja pahoinpitelijäni oikeudessa.

Mitäs tuo nyt sitten. On minuakin kana kiusannu.

Kuinka tyhmä vastaus! 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
895/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mitään hirveän raflaavaa. Olen soittanut täydelle Tavastialle kahdesti.

Olin asunut 25-vuotiaana 19 eri osoitteessa. Siis niin että jokainen niistä oli joko lapsuudenkoti, tai minulla oli vuokrasopimus. Muutin 16-vuotiaana pois kotoa. Olen ollut asunnoton kolmesti lyhyen aikaa, muutaman viikon. Olen matkustanut Bussilla Suomesta Italiaan ja takaisin.

Vierailija
896/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainakin auttavasti ymmärtänyt eri puolueiden poliittisen linjan ja miten se eri puolueilla eroaa toisista puolueista. Kommenttien perusteella (poliittisissa keskusteluissa) suurin osa on pihalla näistä.

Vierailija
897/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ainakin auttavasti ymmärtänyt eri puolueiden poliittisen linjan ja miten se eri puolueilla eroaa toisista puolueista. Kommenttien perusteella (poliittisissa keskusteluissa) suurin osa on pihalla näistä.

Koska ainoastaan puolueilla on linja, mutta sitä edustavilla henkilöillä ei.

Vierailija
898/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen murtautunut omaan keittiööni.

Vierailija
899/2016 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä murtunut.

Vierailija
900/2016 |