Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Menetin koko perheeni tsunamissa 2004.
Olen ampunut ihmistä kivärillä jalkaan ja heittänyt toista ihmistä puukolla jalkaan.
Joskus tilanteet eskaloituu
Kävellyt yöllä kilometrin matkan kotiin silmät kiinni, huvitti vain kokeilla onnistuisiko, ei autotiellä.
Vierailija kirjoitti:
Ulosotossa 57 000 euroa. Vakava sairaus tuli, leikattiin ja näin ollen
yllättäin sairauseläkkeelle
31.12.21.
Tässä tämä elämä.
Elän vielä vaikkapa 30 vuotta, mutta työkyvyttömänä. En saa velkaani koskaan hoidetuksi.N60 v
Velkajärjestelyyn? Hae velkaneuvonnasta apua.
Olen purjehtinut yhdella Yhdysvaltojen Suurista Jarvista viikinkilaivan kopiolla. Uff da!
Vierailija kirjoitti:
Kätellyt Matti Vanhasta
Minäkin olen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tilaisuudessa, jossa olin ainoa eurooppalainen ja valkoihoinen.
Poikkesit jonkin ruotsalaisen kaupungin lähiössä?
Vierailija kirjoitti:
Olen julkaissut tieteellisen artikkelin 23-vuotiaana.
Ei erityisen poikkeuksellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen julkaissut tieteellisen artikkelin 23-vuotiaana.
Ei erityisen poikkeuksellista.
No Suomessa ja varsinkin tällä palstalla kuitenkin. Harva tohtorikoulutettava aloittaa julkaisutoimintansa ihan noin nuorena.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Olen tavannut ja jutellut monien maailman kuuluisuuksien ja kuninkaallisten kanssa.
Olen ollut juhlimassa sellaisessa herrkartanossa että sitä ei voi uskoa todeksi. Hienoa pöytäseuraa!
Eli olet ollut kanssakäymisessä ihmisten kanssa. Vau.
Caligula kirjoitti:
Olen (olin) ollut rakastunut serkkuuni noin 12-vuotiaasta lähtien. Varmaan aika yleistä.
En siis halua seurustella tai hankkia lapsia hänen kanssaan, pelkkä seksisuhde kiinnostaa. Tai en tiedä. Nykyään tunteet eivät ole yhtä vahvat. En tiedä kiinnostako mua enään. Nuorempana kyllä.
Joissain suvuissa varmaan normaalia. Omassani vastenmielinen ajatus. Oletko tehnyt sukututkimusta? Voi olla että teillä on ihan normaalia olla lähisukulaisten kanssa.
Shirly ja Eve narskuilivat tv:ssä, pelästyin
Minut on raiskattu kaksi kertaa saman päivän aikana. Kummallakin kertaa oli kyse eri miehestä ja eri tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen Mensan jäsen.
mensan testit kertoo vain yhdenlaisesta älykkyydestä. todellisuudessa tavalliset ihmiset on monipuolisemmin älykkäämpiä kuin sinä.
mensan jäsenillä autismi on todennäköistä
Olen kävellyt punaisella matolla siskoni kanssa. Saimme tuttavalta liput Harry Potter ja puoliverinen prinssi-ennakkoiltaan, ilmaiseksi virvokkeita ja istuttiin suomalaisten julkkisten täyttämässä elokuvateatterissa. Sitten nähtiin ne Weasleyn kaksosten näyttelijät läheltä. Olin silloin 16-vuotias.
Olen aikuisena saman illan aikana lyönyt turpaan entistä miesopettjaani ja pannut vessassa entistä naisopettajaani.
Se ilta jäi monen mieleen.