Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanotte jos joku tuntematon mummo raivoaa sinulle jotain ulkona?

Vierailija
07.04.2021 |

Huudatteko takaisin, pyydättekö anteeksi vai olette kuin ette olisi kuulleetkaan?

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ole tehnyt mitään kiellettyä niin jatkan vain matkaani kuin koko ihmistä ei olisi olemassakaan.  Nämä raivomummot nimenomaan toivovat, että joku jäisi riitelemään heidän kanssaan saadakseen jotain ohjelmaa päiväänsä.

Vierailija
2/96 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu ajatus, että joku mummo raivoaisi. Meidän kaikki lähistömummomme ovat mukavia.

Mutta jos joku nyt alkaisi yhtäkkiä ohikulkiessani raivoamaan, olettaisin, että hänellä on muistisairaus tai jokin muu syy. Luultavasti kävelisin ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kumarran ja kysyn nimeä. Yllättävän moni alkaa takeltelemaan. Ota vielä nauhalle ja kuva päälle. Jokainen keskustelu johon osallistut sen saa nauhoittaa.

Vierailija
4/96 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huommanut että kärttyisät mummot hyökkääväät mielellään nuorten naisten kimppuun, ei koskaan miesten. Mikähän siinä on? Ovat kateellisia kun toinen on vielä nuori ja nätti ja itse on vanha ja kurttuinen? Tai ajattelevat että noita nuoria tyttösiä pitää vähän ojentaa että oppivat olemaan, mutta "pojat on poikia" ?

Vierailija
5/96 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla, että niin moni on törmännyt raivoaviin mummoihin? 2

Vierailija
6/96 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt rauhassa että mikä Karenia riivaa...ja jatkat matkaa.

Vierailija
7/96 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen munaton miellyttäjä niin myötäilen mummoa, jopa siinä itseni haukkumisessa. Sain tällä kerran suivaantuneen mummon jopa perumaan sanansa, hän kuulemma oletti minusta väärin.

Vierailija
8/96 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelisin ohi. Jos on naapuri, kuten itselläni kävi niin aloin tulkkaamaan asiaan liittyen englanniksi toisen naapurin kanssa - mummo hiljeni,kun ei sen kannattanut enää huutaa vaan jäi kuunteluoppilaaksi.

Aiheeton raivoaminen,jota oli kiva tulkata mummolle :D

Pääosin siis mummot on tosi ihania.

Tämä oli oma tapauksensa.

Vierailija
9/96 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teissä on vikana kun niin teille raivotaan?

Vierailija
10/96 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kumarran ja kysyn nimeä. Yllättävän moni alkaa takeltelemaan. Ota vielä nauhalle ja kuva päälle. Jokainen keskustelu johon osallistut sen saa nauhoittaa.

Ja muistakaa vielä etäännyttää itsenne pysymällä kuakana ja TEITITELLEN kysyä

-Anteeksi mikä teidän nimenne on? Kun meitä olla esitelty.

Ja tämä hyväntuulisen välinpitämättömästi.

Ellei vastaa poistut vaan. Mummo jää miettimään mitähän se mun nimellä tekee.

Vierailija
11/96 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun sille jotain venäjältä kuulostavaa siansaksaa niin se luulee että olen ulkomaankielinen ja lopettaa huutamisen. 

Vierailija
12/96 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ikinä tapahtunu, ku en oo antanu syytä alkaa huutamaa. Jos joku mummo alkas huutaa ilman syytä, nii sanosin: "Ok, boomer." ja lähtisin pois.

Vierailija
13/96 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan mihinkään raivomummoon vielä törmännyt. Muutamaan sitäkin puheliaampaan... edellinenkin oikein alkoi nolona pyytelemään anteeksi kun olisi mulla kuulema tärkeämpääkin tekemistä kuin kuunnella.

Vierailija
14/96 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskisormi ylös ja jatkan matkaa.

Vierailija
15/96 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teissä on vikana kun niin teille raivotaan?

Toisilla sattuu vaan olemaan sellainen pärstä joka ei miellytä. Tai jos on hoikka, ja lihava mummo ärsyyntyy siitä. 

Vierailija
16/96 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ystävällisesti, että valitettavasti olet nyt meidän pihassa ja tämä on kotirauhan piirissä ja nuo kamerat (osoittaisin 3 eri suuntaan näyttääkseni, mistä kuvataan) siirtävät tätä koko ajan pilvipalvelimelle. Rauhoitu ja kerro, mitä asiaa.

Ja sitten odottaisin, että hän kertoo asiansa, yleensä meidän pihaan tulevat valittavat irtokoirista (ne ovat naapurin, eivät meidän).

Vierailija
17/96 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein alkava dementia syynä noihin. Kokevat harhoja tai  yhdistelevät asioita väärin. Alzheimerissa varsinkin voi kiltti ihminen  muuttua hyvin aggresiiviseksi.  Pitää vain sanoa että mummo hyvä, ei ole mitään hätää ja katsoa onko kengät jalassa ja osaako kotiinsa. 

Vierailija
18/96 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Víttuilisin urakalla takaisin.

Vierailija
19/96 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olisin myötäillyt ja kohteliaasti poistunut tavalla tai toisella, nyt vanhempana 46v , huutaisin takas ja toivottaisin mummon hautaan yms.

Kiltteys ei tässä maassa tuo mitään, sen olen oppinut.

Vierailija
20/96 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Täällä ei ole vuokralaisten tapana komennella omistusasujia.”

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi