Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin syömiseen olet viimeksi hurahtanut? Tiedättekö sen kun viikkokaupalla voi syödä samaa ruokaa päivästä toiseen kunnes yhtäkkiä himo lak...

Vierailija
06.04.2021 |

Mulla se on tällä hetkellä paprikamaustetut Tuc-keksit ja Castello-sinihomejuusto. Lautaselle vielä jotain viinirypälettä, päärynää tms hedelmää niin noita voisi mennä päivittäin!

Kommentit (568)

Vierailija
341/568 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasta Carbonara sweet chili-kastikkeella, paistetut silakkapihvit ja salaattisekoitus.

Vierailija
342/568 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauki on kala

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/568 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kana BBQ-salaatti. En muista valmistajaa mutta sitä voisin syödä koko päivän(?). No ainakin joka päivä. Pitäis vissiin kokeilla 🙂

Vierailija
344/568 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimchi. Voisin syödä sitä vaikka joka aterialla, mutta harmillista kyllä on kovin kallista.

Vierailija
345/568 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tortillat joissa pelkkää jauhelihaa, ananasta ja jäätävä määrä jalapenoa.

Vierailija
346/568 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipägrillissä tehdyt täytelämppärit. Siis vaaleaa paahtoleipää kaksi puolikasta, voidellaan reilusti, täytteeksi esim

- kinkku ja juusto

- pestoa, tomaattia ja mozzarellaa

- aurajuustoa ja päärynämarmeladia

- banaaneja ja juustoa

Voileipägrilli sinetöi nuo täytteet höyryävän syntisen herkulliseksi juustoiseksi mössöksi, päältä leipä on juuri sopivan rouskuvaksi paahdettu, aaaah! Voileipägrilli on ihmiskunnan parhaimpia keksintöjä!

Vierailija
347/568 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön värejä, intohimo syödä mahdollisimman värikkäitä lautasellista. Sivussa kalaa tai kanaa. Paistettuja kasviksia, salaatteja yms

Vierailija
348/568 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksamakkara. Nyt neljättä viikkoa putkeen sitä leivän päällä aamuin illoin.

Ei oo terveellistä syödä sitä noin paljon...

Ei niin, liikaa A vitamiinia

Vierailija
349/568 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehtyyn maksalaatikkoon tulee himo. Olen muutenkin anemiasta kärsivä ja himolle on ehkä fysiologiset perusteet. Minulla on oma kirjanpito sille, milloin saan taas syödä maksaa. Ettei siis tule liikaa A-vitamiina.

Vierailija
350/568 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunnistä yhtään aloittajan logiikkaa. Onko tämä joku lihavien juttu?

Ei todellakaan. Ei tarvi olla lihava tai raskaana, kun himo iskee. Joillekin se voi olla vaikka seksi ja sit himot vaan lopahtaa. No seksi poikkesi asiasta.

Minun himo oli vadelmasuklaa Aino jäätelö. Saatoin syödä sitä kuukausi kaupalla melkein päivittäin. Joskus meni rasia kerralla. Enää ei maistu.

Vierailija
351/568 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksamakkara. Nyt neljättä viikkoa putkeen sitä leivän päällä aamuin illoin.

Ei oo terveellistä syödä sitä noin paljon...

Ei niin, liikaa A vitamiinia

Mitä tapahtuu, jos saa liikaa A vitamiinia? Sinun mielestäsi? Ja mikä on liikaa?

Vierailija
352/568 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin fileekalapuikot.

Vierailija
353/568 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä oli kaalilaatikkoa ja kaalikeittoa monta viikkoa. Niin maan perusteellisen hyvää!

Vierailija
354/568 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimchi. Voisin syödä sitä vaikka joka aterialla, mutta harmillista kyllä on kovin kallista.

Jos haluaa raakaa kalaa syödä sen voi ostaa kalatiskiltä ja kaataa päälle suolaista soijapapu kastiketta siitä vaan vaikka kokonainen lohi tai puolikas file mitä sitä pidättelee.

Vierailija
355/568 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kinkku-juustogrillileivät. Tämä on kaikinpuolin outoa, koska kinkkua en syö käytännössä koskaan, leipääkin harvoin ja juustoa lähinnä pastaruokien lisukkeena.

Avokado on myös sellainen, että joskus syön ihan tuhottomasti ja sitten on useamman vuoden tauko ettei maistu. Nyt on taas avokadovuosi meneillään 😅

Mulla on myös menossa avokadovuosi, niitä menee n. 4 kpl viikossa.

Vierailija
356/568 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Ei tarvi olla lihava tai raskaana, kun himo iskee. Joillekin se voi olla vaikka seksi ja sit himot vaan lopahtaa. No seksi poikkesi asiasta.

Minun himo oli vadelmasuklaa Aino jäätelö. Saatoin syödä sitä kuukausi kaupalla melkein päivittäin. Joskus meni rasia kerralla. Enää ei maistu.

👍 Ainojäätelö vadelma- valkosuklaa minun favoritmaku.

Vierailija
357/568 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deviled eggs, näitä tehnyt tämän syksyn

Vierailija
358/568 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetehtyyn maksalaatikkoon tulee himo. Olen muutenkin anemiasta kärsivä ja himolle on ehkä fysiologiset perusteet. Minulla on oma kirjanpito sille, milloin saan taas syödä maksaa. Ettei siis tule liikaa A-vitamiina.

Missä sulle näitä on opetettu varmaan sama paikka kuin nainen on saastainenkuukautisista???

Vierailija
359/568 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hurahtanut kylmäsavulohen syömiseen ja aion hommata oman savustuspöntön. Lohi maksaa noin 10 euroa kilolta ja kylmäsavulohi yli 20 euroa kilolta joten puolitan kuluni savustamalla loheni itse.

Ja voin muuten kertoa, että maku on paljon parempi, kun itse savustat. Kaupasta ostettu kylmäsavulohi ei ole koskaan "uunituoretta".

Vierailija
360/568 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👍 Ainojäätelö vadelma- valkosuklaa minun favoritmaku.

Meillä uskon sana kustannuksessa Espoossa syödään aina vaan lakritsaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme