IL:n sivut ovat muuttuneet pääasiassa maksulliseksi plus-palveluksi.
Ei sieltä löydä enää ilmaista luettavaa ja sivut mainoksia täynnä.
Kommentit (50)
Hirveät paineet on varmaan suoltaa ulos uusintana juttuja, jotka on jo julkaistu aiemmin sekä ilman, että niiden kirjoitusvirheitä korjataan. Kyllä tavallisen kansan pitää tietää heti just nyt että joku bloggari kävi reissussa viime toukokuussa. Kiire kiire kiire saada se viime kesänä tehty juttu ulos!
Minä luen nykyään ylen sivuja. Ei mitään typeriä "instagramvaikuttaja julkaisi ahteristaan raflaavan kuvan ja sai ylistävän kommentin Temptation Islandista tunnetulta Nobodylta" -juttuja.
Iltalehdessä on myös kyselyitä. Siis tyyliin, muistatko historian tärkeimmät vuodet.
Sitten kun olen vastannut kaikkiin, tuleekin eteen lomake, että täytä tähän tietosi.
Odoytsisin, että tulisi vaikka: "onnea, sinulla on vuodet hallussa" tai "kertaa nyt sentään edes tärkeimmät historian asiat"
Mutta ei tuu mitään palautetta osaamisestani, vaan ainoastaan haluavat kerätä tietojani.
Vierailija kirjoitti:
Minä luen nykyään ylen sivuja. Ei mitään typeriä "instagramvaikuttaja julkaisi ahteristaan raflaavan kuvan ja sai ylistävän kommentin Temptation Islandista tunnetulta Nobodylta" -juttuja.
Eikös koht tuu voiman joku säännös, että Yle ei saa julkaista sisältää ilman liikkuva kuvaa.
Aivan älytön sääntö.
Kyllä.
Köyhät kyykkyyn.
Tosin kukapa IL:n ikuisten kirotusvihreitä vilisevien hömppäjuttujen lukemisesta haluaisi maksaa latin latia.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisimman monen kannattaa äänestää jaloillana ja poistaa sovellus.
Mikä sovellus?
Vierailija kirjoitti:
Iltalehdessä on myös kyselyitä. Siis tyyliin, muistatko historian tärkeimmät vuodet.
Sitten kun olen vastannut kaikkiin, tuleekin eteen lomake, että täytä tähän tietosi.
Odoytsisin, että tulisi vaikka: "onnea, sinulla on vuodet hallussa" tai "kertaa nyt sentään edes tärkeimmät historian asiat"
Mutta ei tuu mitään palautetta osaamisestani, vaan ainoastaan haluavat kerätä tietojani.
Vanha kikka. Nuo testit ne vasta tietoa keräävätkin. Jaa vielä somepaskassa yms.
Vierailija kirjoitti:
.. Joo mutta Ylen on pakko nyt leikkiä sillä ihme grafiikalla kun eivät saisi tehdä kirjallisia uutisia.
Ilta-Sanomissa ei saa tällä hetkellä kommentoida lainkaan snooker-aiheista uutista. :D
Kiinnostaa tosiaan erottaa itseni rahoistani jotta pääsen lukemaan miten joku ulkomaalainen tiktoktähti on syönyt tyynynsä kokkelipäissään järkyttävän alamäen pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuleehan siellä ainakin kovin usein kun itse niitä olen tehnyt. Mä laitan sinne aina jotain höpönlöppö tietoja niin lopuksi tulee tuo sinunkin kaipaamasi vastaus. . Kuka sinne käskee oikeita tietojaan laittamaan :D
Vierailija kirjoitti:
Yrittävät hädissään laittaa maksulliselle puolelle "kiinnostavia" otsikoita kilpaa.
Veikkaan että osoittautuvat samanlaiseksi IL laaduksi, josta ei viitsi maksaa.
Ei jatkoon.
Kiinnostavia käsittelee usein lapsellisia skandaaleja tunnetuilta henkilöiltä.merkilliseksi mennyt koko uutissysteemi.
Ja toisaalta ; Poliisi ei voi kertoa yksityiskohtia. useasti salataan meiltä ja vääristellään uutisia.
Periaatteessa tykkään että lehdille ei pitäisi antaa minkäänlaista tukeaa valtion rahoilla. Kirjoittakoon rehellisesti niin että kansa kiinnostuisi ostamaan lehdet ja lukemaan heidän uutiset.
Vierailija kirjoitti:
Ilta-Sanomissa ei saa tällä hetkellä kommentoida lainkaan snooker-aiheista uutista. :D
Huomasin kun suomalainen kiekkotähti muutti tänne, kun Trump oli pilannut USAn eli se meni 4 ssä vuodessa.merkillistä.
No kirjoitin miten ajattelen , eipä julkaistu.
aikoinaan IL, IS, mtv, ja oliko jopa HS ja ylekin kommentointi ilman mihinkään rekisteröitymistä eli anonyymia?
mitä on tapahtunut viime 10 vuoden aikana? muistan kun 2013 tahdon kampanjan aikana IL sivuilla oli yhden uutisen alla keskustelu jossa paukutettiin yli 3000 viestiä. (allekirjoittanut osallistui sinne enemmän ja vähemmän asiallisesti. hävettää...)
kansa haluaa vaikuttaa ja antaa mielipidettä mutta jos ei osata tehdä sitä käytöstapojen mukaan korrektisti on pikku hiljaa menty ja menossa siihen että anonyymia mielipidettä ei voi antaa.
En maksa enkä tule maksamaan verkkouutisista ihan periaatteenkin vuoksi. Jos on hyvä juttu niin joku sen joka tapauksessa kopsaa jonnekin. UUtiset taas vaihtuu kokoajan muutenkin ja niitä voi lukea vaikka mistä.
En aio rekisteröityä. Ymmärrän kyllä, että palvelu on muuttunut osin maksulliseksi, koska todella suuri osa paperilehdessä olevista jutuista julkaistaan maksuttomassa nettiversiossa, eikä se voi olla kovin kannattavaa. Voin myös kuvitella että nyt koronan aikaan paperilehtien irtonumeromyynti on pudonnut reippaasti.
Olen huomannut, että Iltalehden linja on muuttunut viime aikoina selvästi persumpaan suuntaan. En tarkoita tällä vain Sanna Ukkolan kolumneja vaan laajemminkin lehden kirjoittelua. Itse en ainakaan halua lukea lehteä jonka puoluepoliittinen painotus on noin selvästi nähtävissä.
Iltalehden kommenttiosiot ovat myös usein täynnä asiatonta kuraa, samat todennäköissesti alkoholisoituneet ukkelit kirjoittelevat siellä päivästä toiseen.
Iltalehdessä on tosin välillä ihan laadukkaitakin artikkeleita, mutta niitä pitäisi olla huomattavasti enemmän ennen kuin suostuisin maksamaan ko. sisällöstä.
Vierailija kirjoitti:
En aio rekisteröityä. Ymmärrän kyllä, että palvelu on muuttunut osin maksulliseksi, koska todella suuri osa paperilehdessä olevista jutuista julkaistaan maksuttomassa nettiversiossa, eikä se voi olla kovin kannattavaa. Voin myös kuvitella että nyt koronan aikaan paperilehtien irtonumeromyynti on pudonnut reippaasti.
Olen huomannut, että Iltalehden linja on muuttunut viime aikoina selvästi persumpaan suuntaan. En tarkoita tällä vain Sanna Ukkolan kolumneja vaan laajemminkin lehden kirjoittelua. Itse en ainakaan halua lukea lehteä jonka puoluepoliittinen painotus on noin selvästi nähtävissä.
Iltalehden kommenttiosiot ovat myös usein täynnä asiatonta kuraa, samat todennäköissesti alkoholisoituneet ukkelit kirjoittelevat siellä päivästä toiseen.
Iltalehdessä on tosin välillä ihan laadukkaitakin artikkeleita, mutta niitä pitäisi olla huomattavasti enemmän ennen kuin suostuisin maksamaan ko. sisällöstä.
iltalehdet eivät juuri julkaise suomessa ja maailmalla n*tsien tekoja eikä ylen tapaan juutalaisista juuri mitään. se kertoo minusta aika paljon lehden "poliittisesta sitoutumattomasta journalismista"
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että YLEn tekstimuotoiset uutiset ovat pikku hiljaa loppumassa kun ovat kuulemma epäreilua kilpailua kaupalliselle medialle. Eli juuri iltalehti ja iltasanomat ovat vaatineet lakiin vedoten ettei YLE saa niitä jatkaa. Siksi YLE:n sivuilla on niin paljon niitä vaikeasti luettavia multimediaviritelmiä.
Meitä yritetään lypsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
iltalehdet eivät juuri julkaise suomessa ja maailmalla n*tsien tekoja eikä ylen tapaan juutalaisista juuri mitään. se kertoo minusta aika paljon lehden "poliittisesta sitoutumattomasta journalismista"
korjaan iltalehti*
Vaihtoehtomediat on ilmaisia luen sitten niitä. MTV3 on myös hyvä