Karmein ryhmä johon olet kuulunut Facebookissa?
Kommentit (266)
2808 kirjoitti:
Ois varmaan karmeinta edes kuulua facebookiin, en ole koskaan liittynyt enkä liity.
Enkä minä. Onko se joku yleinen sovellus. Kuulostaakin typerältä. Siellä urpot sitten kirjoittelee asioita mitkä ketään ei kiinnosta. Säälittävää. Saattaa olla maksullinenkin.
"Uniapnearyhmä. Siellä ei saanut esim. pohtia kuinka c-pap -laite vaikuttaa sinkun deittailuun tai seksin harrastamiseen ylipäätään jne. Keskustelunaiheet tuntuivat olevan hyvin rajattuja.
Velallisen Tuki Ryhmä VTR. Kukaan ei ota mitään vastuuta omasta velkaantumisestaan. Haukutaan ulosottovirastoa, Kelaa jne. Olisin itse kaivannut vinkkejä ja kokemuksia esim. velkojen vyöryttämiseen jne. Poistuin koska koin niin negatiivisena ryhmän ilmapiirin ettei sitä jaksanut enää."
No yök. Ei kai kukaan, joka haluaa keskustella uniapneastaan tai cpap- laitteesta, halua kuulla sinun seksielämästäsi.
Järvenpää -ryhmä. Kuulun siihen edelleenkin. Hauskaa lukea ihmisten purnausta kaikesta mahdollisesta, kun kaikki on mukamas niin paskaa. Ryhmä on onneksi siistiytynyt muutaman vuoden takaisesta, meno oli silloin, kuin hullujen huoneella. Ilmeisesti ylläpito ei pysynyt oikein mukana. Pahimmat elämämkolu tapaukset saivat kenkää.
"Ois varmaan karmeinta edes kuulua facebookiin, en ole koskaan liittynyt enkä liity.
Enkä minä. Onko se joku yleinen sovellus. Kuulostaakin typerältä. Siellä urpot sitten kirjoittelee asioita mitkä ketään ei kiinnosta. Säälittävää. Saattaa olla maksullinenkin."
Luuletko olevasi hauska vai miksi kirjoitit tällaisen imbesillin kommentin? "Saattaa olla maksullinenkin" Haloo!
Vierailija kirjoitti:
Järvenpää -ryhmä. Kuulun siihen edelleenkin. Hauskaa lukea ihmisten purnausta kaikesta mahdollisesta, kun kaikki on mukamas niin paskaa. Ryhmä on onneksi siistiytynyt muutaman vuoden takaisesta, meno oli silloin, kuin hullujen huoneella. Ilmeisesti ylläpito ei pysynyt oikein mukana. Pahimmat elämämkolu tapaukset saivat kenkää.
Sama varmastikin jokaisessa paikkakuntaryhmässä.
"Aina näissä ryhmissä jonkun pitää päästä esittelemään omia taitojaan ja rahojaan. Olen jossain säästäjien/pienituloisten ruokaryhmässä ja siellä aina samat laittaa kuvia notkuvista ruokapöydistä ja sen seitsemästätoista ruokavaihtoehdosta ja hehkuttaa miten halpaa on. On niin kalliita ruokia että kukaan työtön esimerkiksi ei sellaisia laittele eikä pysty niin monenlaisia ostamaankaan kerralla. Pääasia että se päivittäinen kuva tulee kaikkien kiiteltäväksi ja kehuttavaksi. Kohteliaasti moni yrittää sanoa että överiksi menee ja väärässä ryhmässä pätee."
Itse kuulun säästäjät ja penninvenyttäjät- ryhmään. Siellä on säännöllisesti tällaisia postauksia kuin että meidän neljästä hevosesta yhdellä on x niin kannattaisiko se viedä eläinlääkäriin, tai meidän 500 000€ omakotitalosta on vakuutusmaksut näin paljon, että kannattaisiko vaihtaa vakuutusyhtiötä.