Karmein ryhmä johon olet kuulunut Facebookissa?
Kommentit (266)
Eräs kissa-ryhmä, jossa yksi henkilö määräsi joka asian. Hän oli omasta mielestään myöskin ainoa, joka oikeasti tiesi kaiken kissoista ja niiden kasvatuksesta ja hyvinvoinnista.
Kun joku kertoi oman mielipiteensä, hyökkäsi tämä henkilö välittömästi kimppuun ja alkoi läksyttää.
Ei siinä ryhmässä tiennyt, mitä saa kirjoittaa ja mitä ei, kun mikään ei kelvannut.
Enemmän ahdisti kuin ilahdutti se touhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kammottava sinkkuryhmä, jossa toinen toistaan omituisemmat sinkut esittelivät itseään kumppanin toivossa. Myötähäpeän määrää ei yksinkertaisesti kestänyt.
Minäkin olen tainnut kuulua johonkin noista 😅 totesin, että joku raja itsensä häpäisyllekin 🙂
Sinkut Uusimaa,ihan karseita wt-kuvia joita muut sitten kehuivat. Olin aivan sanaton välillä😳
Ois varmaan karmeinta edes kuulua facebookiin, en ole koskaan liittynyt enkä liity.
Eräs kansainvälinen naisten ryhmä, jonka piti olla positiivinen ja kannustava ryhmä, mutta ryhmän admin oli todella ilkeä muita kohtaan.
Eräs Kreikan matkailuryhmä. Kommentoin asiallisesti jotain siitä, kuinka eläinsuojelujärjestöt olivat neuvoneet, että turistien pitäisi välttää aasien käyttämisistä jyrkillä rinteillä, koska eläimet kärsivät tästä. Sain aivan älyttömän vihaisen viestin ryhmän perustajalta, joka käski olemaan hiljaa ja lopettaa valittamisen eläinten kohtelemisesta ja saman tien heitti ulos ryhmästä. No enpä olisi tuohon ryhmään halunnut jäädäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en oo kuulunut siihen, mutta joku "rento feministiryhmä" se oli. Siitä kuullut tarinat ja kuvakaappaukset naurattivat, kun vertaa ryhmän nimeen.
Ylisläiset ovat kuulemma tuolla sotkemassa asioita, sillä eivät oikeat feministit ole noin sekoja.
Äitylit-ryhmä, lähdin sieltä sen jälkeen kun yksi nuori tyttö kertoi siellä, että hänen miespuolinen ystävänsä oli kuvannut häntä tämän nukkuessa ja laittanut kuvat jakoon. Äitylin salapoliisi porukka otti tytön hampaisiinsa, ja selvitti tytön nimen, miehen nimen, heidän suhdekuvionsa, ikänsä, asuinpaikkansa ja muita asioita ja se oli jotain niin törkeetä, että mua oksetti, miten tää tyttö haukuttiin siellä ihan maanrakoon. Ja näistä pipipäistä kukaan ei näyttänyt osaavan tuntea sääliä nuorta tyttöä kohtaan, vaan repivät ja raatelivat kuin korppikotkat.
Katiskasta lensin pihalle (kuten myös monet muut) kun olin erimieltä yp:n kanssa jostain. Hän oli Jumala.
Se oli joku arkiruokaa-ryhmä tms.
Ihan karseaa porukkaa, nauratti ihan sikana esim. kun joku oli laittanut karjalanpaistiin porkkanaa. Siitä syttyi suunnilleen kuudes maailmansota ::D Tuon tasoista porukkaa siis, lähdin pois vaikka naurattikin.
Minä pysäköin pyörätielle-ryhmä.
Joku sinkkuryhmä. Etupäässä ätmejä ja yli-ikäisiä muoreja. Sitten kun löysin yhden jonkinnäköisen alle kolmekymppisen naisen, niin se oli unohtanut poistua ryhmästä. Peli oli yhdessä illassa pelattu läpi.
Vierailija kirjoitti:
Minä pysäköin pyörätielle-ryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista nimeä, mutta reilusti keski-ikäiset eukot postasivat naamaotoksiaan ja muut arvuuttelivat kuinka ”nuori” on. Oikeasti. Mikä helvetti ihmisiä vaivaa.
😂😂 tää kuulostaa pahalta ja kaikki tietysti oletti näyttävänsä 32v.
Tiedän tämän. Yks 50+ nainen lsittaa itsestään kuvia ja kertoo kaupankassa luuli minua 32 vuotiaaksi. Oli kysynyt nuorekta minkä ikäinen luulee hänen olevan. Ja tota jakaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista nimeä, mutta reilusti keski-ikäiset eukot postasivat naamaotoksiaan ja muut arvuuttelivat kuinka ”nuori” on. Oikeasti. Mikä helvetti ihmisiä vaivaa.
Naistenhuone 40+? Siellä on ollut monesti näitä kaikkien mahdollisten filttereiden läpi vedettyjä kuvia ja tissivako tietysti näkyvillä.. myötähäpeä. Tuskin niitä ihmisiä tuntisi niiden kuvien perusteella. Kuka uskoo että yli nelikymppisellä on iho virheetön kun vauvan peppu? Ei mulla ainakaan:D
En voinut sietää tuota ryhmää juuri tuon meiningin takia. Toisekseen mistään (paino sanalla mistään) ei voinut puhua ilman, että joku tuli aukomaan päätään mahdollisimman vitsikkääseen sävyyn. Minua ei naurattanut, kun yritin etsiä ratkaisua mikä aiheuttaa ihooni viiluja (syyksi paljastui Lumenen kosmetiikka) ja nämä yhdet oli et kjeh rääh niin minullakin on viiluja ihossa eikä johdu kosmetiikasta. Kun tuota aivan typerää rätkötystä oli lukenut aikansa, niin vaihdoin maisemaa. Luutunutta jengiä.
Ozempic-ryhmä on hirveintä paskaa, mitä olen olen koskaan lukenut. Aikuiset tappelevat kuin villi-ihmiset.
2 löytyy. Naistenhuone 40, en tiedä miksi siellä on niin hörhöjä.
Kerrotaan uusista tatuoinneista, kaveri hakkas ( siis sen tatuoinnin ) ja kerrotaan paljonko säästi. Joka päivä joku kysyy paljonko hänen 15 v lapsensa saa tukea, kun haluaa muuttaa pois kotoa. On kuulemma niin itsenäinen. Valtaosa asuu jossain hornan kuusessa, koska lähimaillakaan ei ole mitään kouluja ja nämä äidit ovar luuserityöttömiä, ei mahdolljsta auttaa yhtään lastaan.
Toinen on säästäjät ja sentinvenyttäjät. Viikottain kerrotaan paljonko säästin rahaa, kun avasin saksilla hammastahnatuubin. Säästetään rahaa, kunnotetaan romuryhmästä ilmainen pakastin, jota vetää seinät täyteen lunta. Näytetään kuvia ruokajaosta ja pitkään jonoon 4/5 kertoo ruokajonoista ei saa hakea, jos ei tarvi.
Hauskaa hupia kummassakin
Vierailija kirjoitti:
En muista nimeä, mutta reilusti keski-ikäiset eukot postasivat naamaotoksiaan ja muut arvuuttelivat kuinka nuori on. Oikeasti. Mikä helvetti ihmisiä vaivaa.
Älykkään tekemisen ja hyvän taiteen puute.
Vierailija kirjoitti:
Äitylit-ryhmä, lähdin sieltä sen jälkeen kun yksi nuori tyttö kertoi siellä, että hänen miespuolinen ystävänsä oli kuvannut häntä tämän nukkuessa ja laittanut kuvat jakoon. Äitylin salapoliisi porukka otti tytön hampaisiinsa, ja selvitti tytön nimen, miehen nimen, heidän suhdekuvionsa, ikänsä, asuinpaikkansa ja muita asioita ja se oli jotain niin törkeetä, että mua oksetti, miten tää tyttö haukuttiin siellä ihan maanrakoon. Ja näistä pipipäistä kukaan ei näyttänyt osaavan tuntea sääliä nuorta tyttöä kohtaan, vaan repivät ja raatelivat kuin korppikotkat.
Katiskasta lensin pihalle (kuten myös monet muut) kun olin erimieltä yp:n kanssa jostain. Hän oli Jumala.
No huhhuh. FB kuulostaa hyvin epäterveelliseltä kaikukammiolta.
Halutaan maalle
Aikuiset ihmiset narisee, kun palvelut huononee, mutta itsecei olla valmiita tekemään mitään
Tämä ryhmä on jäänyt itsellenikin vahvasti mieleen. Aivan sekopäinen ylläpito