Karmein ryhmä johon olet kuulunut Facebookissa?
Kommentit (266)
Mullattomat. Viherkasviharrastajille perustettu ryhmä, jossa käsitellään kasvualustoja, joihin ei laiteta multaa tai turvetta. Multa-sana sensuroitiin asteriskilla, eikä sitä saanut mainita. Viime keväänä ryhmän jäsenmäärä kasvoi ja ylläpitäjällä meni kuuppa jumiin, porukkaa heitettiin pihalle mullan mainitsemisesta ja päivittäin ragesi seinällä. Jossain välissä kävi "Suuri Puhdistus" jolloin ilmeisesti kaikkien jäsenten vanhatkin kommentit syynättiin ja kaikki lievästikin multapositiivisesti kommentoineet jäsenet poistettiin ilman varoitusta. Ryhmän toimintaa vatvottiin muissa kasviryhmissä ja lopulta perustettiin kilpaileva ryhmä "Vaihtoehtoiset kasvualustat".
Tätä oli niin absurdia seurata, koska kyseessä ei ollut ihmisten terveys, lapset, lemmikit, arvokas omaisuus, yhteiskunnalliset asiat, ihmisoikeudet... Vaan hitto viherkasvien kasvualustat xD
Vierailija kirjoitti:
En muista tarkkaa nimeä, mutta se oli joku rokotekriittiset tms. Liityin ryhmään, koska olen lukenut HPV-rokotuksen riskeistä ja miettinyt haluanko laittaa sitä tytölleni. Ryhmän julkaisut oli täynnä jotain koronavastaisten salaliittoteorioita, erosin heti kun olin lukenut ensimmäiset julkaisut..
HPV-rokote on turvallinen ja kannattaa ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Oman kaupungin paikallinen politiikkaryhmä. Aivan kamalaa käytöstä kaupunginvaltuutetutuilta. Mustamaalaamista, aivan luokatonta some-käyttäytymistä. Ei hajuakaan käytöstavoista, siitä miten asioista keskustellaan rakentavasti ja toista kunnioittaen. Syystä tai toisesta, läyhääjät ovat aina niitä samoja. Ja uskokaa tai älkää, tietyt puolueet ovat yliedustettuina näissä lähääjissä. Arvaatte varmaan, mikä erityisesti ;)
Helppo arvata. Vihreät. Niillä on huonoin käytös.
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus eräässä masennus ryhmässä jossa tuntui olevan ihan ok meininki. Kunnes joku nuori mies ihan asiallisesti teki ilmoituksen jossa etsi seuraa esim kahville tai kävelylle. Minusta varsin hyvä idea masennus ryhmään, että porukka pääsisi kotoa pois ja saisi vertaistukea samaa kokevilta. Ylläpitäjä (joka oli mies) poisti ilmoituksen ja ilmoitti vihaisena että täällä ei suvaita seuranhaku ilmoituksia sillä ylläpitäjä ei voi ottaa vastuuta kaikista ryhmän naisista jos joku paha mies sattuukin tekemään jotain. Antoi ymmärtää ettei masentuneet (varsinkaan naiset) tämän sairauden takia välttämättä ymmärrä parastaan joten hän haluaa heitä suojella. Minä nuorena naisena hieman tätä ihmettelin että eikö aikuiset ihmiset voi toimia ihan oman harkintakyvyn mukaan ja yritin siitä asiallisesti kommentoidakin siihen aloitukseen. Sain tästä varoituksen että lennän kohta pihalle ja kun edelleen yritin ihan ystävällisesti selittää että eikö tuo nyt ole jo vähän liioittelua että oikeasti se kävelylle lähteminen voisi olla jollekin tärkeää niin sain viestin että minua ei tänne ryhmään enää kaivata ja lensin ulos. Vieläkin naurattaa, joku vanhempi äijä siellä suojelemassa viattomia ja mitään ymmärtämättömiä naisia. :D
Haarniskan kalina kuuluu tänne asti :D
Vierailija kirjoitti:
En sanantarkasti muista sen nimeä, mutta teemana oli seksiseuran hakeminen. Ryhmä täynnä ö-luokan miehiä; vähä-älyisiä keski-ikäisiä jämiä, joista yksikään ei millään kyennyt tuottamaan ymmärrettävää tekstiä, alkoholisteja, varattuja. Heidän seuranhakuilmoituksensa olivat hulvattomia, edelleen hymyilyttää osa.
Toinen ryhmä oli omistettu lastensuojelun parjaamiseen. Ryhmän perustaja oli tuomittu omien alle kouluikäisten lasten hyväksikäytöstä ja aktiivisimmat jakelivat siellä sosiaalityöntekijöiden yhteystietoja uhkausten kera, jakoivat lastensa kuvia yksityisiä dokumentteja (lääkärien lausunnot, sairaushistoria, koulutodistukset, sosiaalityöntekijöiden päätökset ym.) sensuroimatta naamoja, nimiä ja arkaluontoisia tietoja. Todella ahdistava ryhmä, monesta jäsenestä näki miksi lapset otettu huostaan.
Kuulostaa että siellä rikotaan lakia, ainakin lasten yksityisyyttä.
Siis tuossa jälkimmäisessä tarkoitin
T. Edellinen
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki Myydään Marimekkoa - ryhmät joissa ahneet puusilmät myyvät kusenpolttamia vermeitään käsittämättömin kiskurihinnoin, tai ”jos hinta miellyttää”.
😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun fb- tili poistettu, miksi?
Kysyn tätä oikeesti. Onko kokemuksia, miksi yhtäkkiä poistetaan vaikka en ole mitään väärää tehnyt?
Tili kaapattu?
Sinkut Yhteen -ryhmä on yksi paskimmista, paljolti ylläpidon, joka sallii kiusaamisen, ansioista. Keskiössä on yleensä jokin omasta mielestään "tasokkaampien" porukka, joka lähinnä keskenään kommunikoi ja pilkkaavat yksinäisten reppanoiden seuranhakuja, yleensä miesten, varsinkin jos ulosanti heikonlainen. Niistä tehdään parodiaa ja viihdettä. Siinäkin ryhmässä on järki-ihmisiä, mutta vallitseva ilmapiiri on kiusaamiseen perustuva. Ihan ylä-aste tason porukkaa, vaikka iältään pitäisi olla aikuisia ihmisiä.
Tampereen roskalava ryhmä. Ainakin viime aikoina siis. Siellä on pari sellaista miestä ketkä tykkäävät vain naisten julkaisuista ja olen kuullut että kyseisessä ryhmässä on joidenkin miesten puolelta myös tullut seksuaalista ahdistelua naisia kohtaan. Mua alkoi kammottamaan tuo kun omasta julkaisustani tykkäsi mies joka yritti laittaa sitten kaveri pyyntöä jonka jälkeen tuli flirtti viestejä, ja kun asun yksin niin tuo alkoi kammottamaan ja annoinkin kaikki nuo tavarat mitä tarjosin niin ihan muualle ja erosin tuosta ryhmästä.
Yksi peliryhmä, siis konsolipeliin liittyvä ryhmä... Oli täynnä ihmisiä Amerikasta, minä valkoisena Eurooppalaisena sain jatkuvasti pelkkää vihaa niskaan... Joka suunnasta... Vain sen takia, että olin Suomesta, Euroopasta kotoisin. Tää oli jännä nähdä, koska en ole koskaan aikaisemmin tajunnut, että ihmiset oikeasti välittää siitäkin niin paljon.
Joku Myyrmäkiryhmä. Kamalaa päänaukomista joiltain.
Tiettyyn merkkiin keskittyvä kirppisryhmä. Ryhmässä ei sinällään ollut mitään vikaa mutta yp oli varsinainen hahmo. Poisteli ja esti ihmisiä täysin mielivaltaisesti ja muutteli sääntöjä. Oli varmaan oman elämänsä huippuvirassa tuon ryhmän yp:nä ja juopui vallasta. Jäinkin ryhmään uteliaisuudesta yp:n seuraaviin tempauksiin
Minimalismiryhmä.Tuli tunne että moni olisi voinut hyötyä muustakin avusta kuin pelkästään tavaroiden karsimisesta.Kerran sain sieltä perääni jonkun hysteerisen haukkujan.
Vierailija kirjoitti:
Tampereen roskalava ryhmä. Ainakin viime aikoina siis. Siellä on pari sellaista miestä ketkä tykkäävät vain naisten julkaisuista ja olen kuullut että kyseisessä ryhmässä on joidenkin miesten puolelta myös tullut seksuaalista ahdistelua naisia kohtaan. Mua alkoi kammottamaan tuo kun omasta julkaisustani tykkäsi mies joka yritti laittaa sitten kaveri pyyntöä jonka jälkeen tuli flirtti viestejä, ja kun asun yksin niin tuo alkoi kammottamaan ja annoinkin kaikki nuo tavarat mitä tarjosin niin ihan muualle ja erosin tuosta ryhmästä.
Samaisessa ryhmässä oli sellainen mies joka teeskenteli olevansa suomalainen (aina teki uuden profiilin ko lensi pihalle ja liitty uudestaan) ja mulla alkoi hälytyskellot soimaan kun olin antamassa ilmaiseksi tavaraa niin tuolta mieheltä alkoi tulla flirttiviestejä jossa tosi huonoa suomen kieltä ja lopulta sitten kikkelikuvia ku sanoin ettei mua kiinnosta hän.
Panemua (oikeasti oli PM salanimellä) naisten seksiryhmä. ihan hirveitä juttuja kiimaisilta naarailta ukkomiesten viettelystä.
miks kaks matkavenettä?