Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanooko teidän miehet lihomisesta?

Vierailija
05.04.2021 |

Inhottaako miestä jos lihotte? Huomautteleeko asiasta inhottavasti?

Musta tuntuu että mun koko kehonkuva on kärsinyt siitä kun mies piikittelee vajaan kymmenen kilon lihomisesta viimeisen vuoden aikana. Silloin harvoin kun olen tyytyväinen peilikuvaani, niin mies heittää jotain sentyyppistä kommenttia kuin ”kylläpä maha pullottaa” tai ”ihan kuin olisit paksuna”.

Mies itsekin on lihonut saman verran, mutta ei kestä yhtään negatiivista kommenttia omista jenkkakahvoistaan tai myönnä lihomista. Minä vain olen pessyt vaatteet väärin, kun ne on kutistuneet...

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies alkaa olla kuin appiukkonsa. Köllöttää sohvalla telkkaria katsomassa maha pullottaen ja mussuttaa sipsejä ja kauhistelee miten lihavaks nuoret naiset on ittensä päästäny. On alkanut kuvottaa sen tapa puhua mun ja ylipäätään naisten ulkonäöstä. Oon 45 v ja totta hemmetissä kaulanahka jo vähän roikkuu ja silmien ympärillä on ryppyjä, mutta eipä ne sillä katoa kun mies huomauttelee muka hyvänä läppänä että "mähän vaihdan sut kohta kahteen tiukkaan tytsyyn". Tekisi mieli vetää äijää lättyyn ja varmaan kohta vedänkin.  Ja en ole ylipainoinen vaan hoikka ihminen, harrastan juoksua ja hiihtoa. Olen 172 cm pitkä ja painan 58 kg. Toki siinäkin on mahaansa raapivan miehen mielestä puolet liikaa.

Pahinta tuossa on, että toi äijä todella sais noi kaks nuorta "tytsyään" aika pian sen jälkeen kun heittäisi tuon kirjoittajan ulos.

#NAISVIHA NÄKYVÄKSI#

Vierailija
42/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö siis olla hiljaa, kieltää koko asia ja odottaa että lihot vielä 20 kiloa?

#NAISVIHA NÄKYVÄKSI#

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Must paras oli entinen työkaveri, joka pamautti ukolleen tämän arvosteltua vaimoaan, että "en minäkään kaljun miehen kanssa naimisiin menny!"

Tässä nyt taas se ero, että kaljuuntumiselle ei voi juuri mitään, mutta lihomiselle voi erittäin paljon.

Peruukki.

Vierailija
44/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on terveydestä, vain pinnallinen nainen voi kuvitella sen liittyvän ”kauneuteen”.

Vierailija
45/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas lapsellisia naisia kun kaikki menee ihon alle ja on ihan pakko yrittää kostaa. No, naarassukupuolihan tunnetusti lopettaa henkisen kehityksen 13-ikävuoteen.

#NAISVIHA NÄKYVÄKSI#

Vierailija
46/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies nimittelee läskiksi. Olen yli 170 cm ja alle 60 kg.

Ja sinä kuuntelet koska?

Vierailija
47/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina sanotaan, että sisin ratkaisee. Entäs jos ei ratkaise? Jos menee seksuaaliset halut ja muututaan vain kavereiksi. Voihan sekin monille riitttää, mutta aika usein aletaan valittaa, että seksi on vähentynyt tai kokonaan loppunut.

Tätäkö ei voi kohteliaammin työstää parisuhteessa kuin haukkumalla? Miksi niin monet ajattelee että kun on menty yhteen niin sen jälkeen puoliso on ikäänkuin omaisuutta jota voi alkaa kohdella niin surkeasti kuin itsestä tuntuu. Se on edelleen toinen tunteva ihminen siinä vaikka sulle se olisi vaan kovaa vauhtia käyttökelvottomaksi kasvava sänkykaveri.

No ei haukkumaan tarvitse ryhtyä, mutta voi asian ottaa puheeksi. Monelle sekin on liikaa. Yhtä hyvin voi ajatella, ettei ajattele kumppaniaan ollenkaan, jos itsekkäästi mättää herkkuja ja roskaruokaa vuosikausia. Sitten vielä olettaa, että toisen on mukisematta hyväksyttävä se.

Vierailija
48/82 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä 15 vuotta ja ei kertaakaan ole kommentoinut ulkonäköäni negatiiviseen sävyyn. Raskaudesta tuli 20kg ja melkein pari vuotta meni, että hiljakseen lähtivät, mutta ei silloinkaan sanonut mitään, eikä tuntunut häiritsevän. Itse on hyvin urheilullinen ja on nyt nelikymppisenä paremmassa kunnossa kuin tavatessamme.

Vierestä olen seurannut vastaavaa kuin ap:llä ja ei näytä meno muuttuvan, pahenevan vain. Miettisin kaksi kertaa haluaisinko jäädä suhteeseen, jossa itsetunto lytätään noin.

Vierailija
49/82 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on maailma täynnä apukeinoja laihtumiseen, vaan siltiki  taistellaan että ei tartte laihtua.

Vierailija
50/82 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä edelleen oon sitä mieltä että sitä voi toki kuunnella aikansa. Mä kärsin ihan sikana ja yritin laihduttaakin. Lihosin lisää. Kun laihduin mies ei huomannut. Lopuksi päättyi seksi kokonaan, mies ei halunnut. Ihan tosi musta on ok jonku aikaa kuunnella jos ite jaksaa, mutta ei oikeasti kannata vain sulattaa koko ikäänsä tuota käytöstä. Homman nimi ei ole se läski vaan mies ei halua sua, EIKÄ ANSAITSE, joten miksi olet semmosen kanssa. Ehdottomasti kannattaa lähteä suhteesta. Kurja sanoa, mutta näin seon. Lähtekää, ette kadu!

Vierailija
51/82 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko muistuttaa mursua.Eipä ole varaa sanoa mitään toisten lihavuudesta.

Vierailija
52/82 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
53/82 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lihoin yhdessä vaiheessa semmoset about 6-7kg. Normaalisti olen hoikka, enkä silloinkaan ollut lihava mutta semmonen vähän pullukka. Mies tykkäsi lisäkiloistani! Kuulemma normaalisti olen liian luinen. No mieheltä ei kyselty vaan laihdutin löllöt pikavauhtia pois.

Vierailija
54/82 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla mitalla aina takaisin sitten ja vielä mieluummin yllätät oma-aloitteisesti kauhistelemalla miehen turvonnutta runkoa ja huokailemalla kaihoisasti ja toteamalla tuollainen se miehen tulee olla, kun treenattu mies näkyy tv:ssä.

Mies voisi kyllä jatkossa hoitaa teillä koko pyykkihuollon, koska täsmäkutistat miehen vaatteet.

Siinähän se onkin, kun mua ei haittaa painaako mies 75 kg vai 85 kg. Miestä sen sijaan vaivaa hirveästi jos vaimo ei ole ihan hoikassa kunnossa.

Aloittaja.

Miehet kilpailee keskenään siitä kenen vaimo on timmein ja kaunein. Ei avoimesti välttämättä, mutta se on jotenkin lähtökohtainen asia. Miehen status omassa "wolfpackissa" on sitä korkeampi, mitä paremman näköinen ja hoikempi nainen miehellä on. Naistensa älykkyydellä miehet eivät kilpaile.

Tietenkään eivät kilpaile naistensa älykkyydellä. Mies, jota viehättää naisen älykkyys on todennäköisesti älykäs itsekin, eikä koe tarvetta pitää puolisoaan kilpailuesineenä.

Vierailija
55/82 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulle tuli leikkauksen vuoksi 15 ylimääräistä kiloa (en voinut juurikaan liikkua), mieheni vain kehui muotojani 😊

Vierailija
56/82 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heti taksilla turvakotiin ja sieltä ilmoitat puhelimitse erosta.

Vierailija
57/82 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä oo kommentoinut mitään pahaa ulkonäöstäni. Aina kehuu mua kauniiksi ja seksikkääksi. Oon lihonut yhteiselomme aikana lievään ylipainoon. Toisaalta oon kyllä saanut muotoja lisää, esim rintoihin ja siitä tuntuu innostuvan. Myöskään minä en huomauttele hänen lihomisestaan tai siitä että tukka on harventunut. On ihana mies enkä oo rakastunut pelkkään ulkonäköön.

Vierailija
58/82 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmoitin jo kysyttäessä suhteen alussa, että kun vaaka näyttää 80 kg niin suhde on ohi. Ja oli myös.

Ai...? Minun puolesta tuo suhde olisi ollut ohi tuon ehdon sanottuasi.

Vierailija
59/82 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla mitalla aina takaisin sitten ja vielä mieluummin yllätät oma-aloitteisesti kauhistelemalla miehen turvonnutta runkoa ja huokailemalla kaihoisasti ja toteamalla tuollainen se miehen tulee olla, kun treenattu mies näkyy tv:ssä.

Mies voisi kyllä jatkossa hoitaa teillä koko pyykkihuollon, koska täsmäkutistat miehen vaatteet.

Siinähän se onkin, kun mua ei haittaa painaako mies 75 kg vai 85 kg. Miestä sen sijaan vaivaa hirveästi jos vaimo ei ole ihan hoikassa kunnossa.

Aloittaja.

Mitä tuolla nyt tarkoitetaan? Ihan hoikassa kunnossa? Googleta kuvia miten olet muuttunut

mies53v

Vierailija
60/82 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haukutaan lihavaksi se on moro kiitos ja näkemiin välittömästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän