Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanooko teidän miehet lihomisesta?

Vierailija
05.04.2021 |

Inhottaako miestä jos lihotte? Huomautteleeko asiasta inhottavasti?

Musta tuntuu että mun koko kehonkuva on kärsinyt siitä kun mies piikittelee vajaan kymmenen kilon lihomisesta viimeisen vuoden aikana. Silloin harvoin kun olen tyytyväinen peilikuvaani, niin mies heittää jotain sentyyppistä kommenttia kuin ”kylläpä maha pullottaa” tai ”ihan kuin olisit paksuna”.

Mies itsekin on lihonut saman verran, mutta ei kestä yhtään negatiivista kommenttia omista jenkkakahvoistaan tai myönnä lihomista. Minä vain olen pessyt vaatteet väärin, kun ne on kutistuneet...

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huomauttele. Enkä minäkään. Painoni on vaihdellut monista eri syistä vuosien varrella, sairaudet, lääkitykset ym. Nyt taas paino laskusuunnassa kun löytyi hoitotasapaino.

Olen kyllä urheilullinen ja teen ns miesten töitä, joten löytyy lihastakin.

Ollaan parhaat kaverukset myös, eikä hyvää kaveria mollata.

Kuulostaa hyvältä liitolta, onnekas olet.

Vierailija
82/82 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähissä on naiset joilla  on oikeasti sitä lihasta kuten luulevat. Lihasten kasvattaminen vaatii naisilta ihan älyttömästi duunia salilla,  siihen ei riitä raskas työ tai ne kävelylenkit kuten moni nainen luulee,

Kummallista tuo lihavuuden puolustelu muutenkin, eikö löydy yhtään itsekunnioitusta että pysys normaalipainossa?  Eikö kiinnosta terve elämä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan