Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla alkanut vaihdevuodet, niin millaiset oli viimeiset menkat?

Vierailija
29.05.2023 |

Niin? Oliko ne siis tosi niukka vuoto, ja joka loppui äkisti ja sitten alkoi oireet eikä ne tullut enää?
Vai oliko se runsas vuoto ja sitten ei enää tullut?

Mietin kun ennenaikaisia vaihdevuosia odottelen, ja viimeisimmät menkat oli todella niukat, ei ikinä tullut noin niukkoja.
Ei ikinä tullut noin vähän tosiaan.

Oireet ollut noin 3 vuotta

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan normaali vuoto. Sitten ei enää tullutkaan, paitsi nyt yli puolen vuoden jälkeen niukempaa vuotoa kuin yleensä. Kävin gynellä, ja nyt odotellaan kauhulla tuloksia.

Vierailija
2/20 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden sisällä kahdet (puolen vuoden väli) normi menkat ja sitte loppu. Toisilla kuulemma loppua kohden niukka vuoto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä se vuodon loppuminen on. Toisilla loppuu kerrasta, toisilla voi olla kuukausien väli ja taas vuotaa, määrätkin yksilöllisiä.

Se ei ole sairaus, mihin tarvitaan lääkäriä, vaan ihan normi kehon toiminta. Vaihtareista on jostain syystä tehty joku luonnoton tapahtuma, johon on äkkiä mentävä lääkäriin ja saatava lääkettä.

Vierailija
4/20 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

51-vuotiaana. Loppuivat aika nopeasti.

Vierailija
5/20 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähitellen loppui ja tulee harvemmin, minulla taisi olla, viimeset oli että just huomasi että housut oli  vähän sotkeutuneet ja taisi kestää vaan päivän, sitten ne oli loppu kokonaan.

Minulla ei mitään oireita ollut sen jälkeen, oli vaan helpotus että ne loppui kokonaan.

Vierailija
6/20 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Läträä yksinäsi näitten juttujen kanssa, olitpa mies tai nainen.. Oksettava tänne kertoilla... Hyi Helvetti...

Vierailija
7/20 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitä, tätä ja tuota.. Sitten, sitten, sitte... Voi, voi, voi... No lonkalta lopahi....

Vierailija
8/20 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sonnin tinaisen bioaseilla loppui seinään enkä vieläkään ymmärrä mitä hirveitä aineita ja rinnat alkoivat kasvaa ja paino nousi ainakin jotain 8 kiloa. Näin vuonna 2004 kun samantien vietiin puhelinliittymä, henkkarit, pankkikortit, ajokortti ja avaimet sun muu joka on ollut mun identiteetti... mä sitten päätin ryhtyä kuolleeksi jotta pystyisin selvittämään että mikä tämä homman nimi oikein on ja tässä ollaan nyt tänä pänä... onkin käynyt ilmi, että mikään Suomi tämä  ei ole vaan suoraan sanoen hirvittävä peliluola, swinlandia, emokratia, asevalta, vankila, mielisairaala, sukusolun varastuslaitos JNE JNE... LOPUN TE TIEDÄTTEKIN KOSKA OLETTE ELÄNEET NÄMÄ 20 VUOTTA! Onneksi löysin vauvan joka iso  apu pelastusoperaatioissa...

Sitäpaitsi tähän liittyi Tarja Halonen... joka on Kalliosta mutta kallonsa halkaissut Tarja ei ole Kalliosta...

Vierailija
9/20 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus, älä lue jos ei koske sua tai ällöttää.

Viimeinen vuosi ainakin meni niin, että vuoto oli ihan älytöntä, puolessa tunnissa läpi suurimman tamponin ja yösiteen. Puolen tunnin päästä sama juttu, jne. Paljon hyytymiä, isoja, aivan älytöntä vuoto. Ei loppunut vaan kesti yli viikon ja lopulta joka kerta jouduin ottamaan lääkettä jotta en valuisi verettömäksi ja vuoto loppuisi. Eka kerralla vuoto ei loppunut kahdessa viikossa. Aiheutti anemian.

Kuukautisia tuli harvoin, ehkä joka kolmas kk. Viimeinen kerta oli samanlainen sirkus ja sitten vaan loppui.

Huh, onneksi loppui.

Vierailija
10/20 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP. Läträä yksinäsi näitten juttujen kanssa, olitpa mies tai nainen.. Oksettava tänne kertoilla... Hyi Helvetti...

Otsikossa on selkein sanoin kerrottu aihe, jos ei kiinnosta, hyppää yli.

Mistä teitä hömelöitä sikiää?

Vierailija
11/20 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi tähän liittyi Tarja Halonen... joka on Kalliosta mutta kallonsa halkaissut Tarja ei ole Kalliosta... kallonsa halkaisseen Tarjan olisi pitänyt hoitaa opevirasto eikä jonkun mm Anders sonnin... onko Li joku aasialainen etu- tai sukunimi... ja kuka se hirveä äijä oli ennen tätä... ja koko opetusvirasto entisessä ELANNON tiilitalossa haisee kuin mikäkin neukku-räkälä-pankki hitler-porukoineen... ja eikö Haloskan ensimmäinen työ ollut juuri tuossa Elannon rakennuksessa... Perkeleen Setä-t... 

Vierailija
12/20 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksilöllistä se vuodon loppuminen on. Toisilla loppuu kerrasta, toisilla voi olla kuukausien väli ja taas vuotaa, määrätkin yksilöllisiä.

Se ei ole sairaus, mihin tarvitaan lääkäriä, vaan ihan normi kehon toiminta. Vaihtareista on jostain syystä tehty joku luonnoton tapahtuma, johon on äkkiä mentävä lääkäriin ja saatava lääkettä.

Ei ole toki sairaus mutta jos herää jatkuvasti öisin tunnin välein litimärkänä ja hikisenä, sitten päivisin sekoilee töissä väsymyksen vuoksi, niin kummasti se lääkäri houkuttelee

Vierailija
13/20 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yhtäkkiä tihentyneet? Voiko näinkin käydä ennen kuin vuodot loppuu?

Vierailija
14/20 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: oletpa keskenkasvuinen. Sietäisit hävetä.

Vierailija
15/20 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole toki sairaus mutta jos herää jatkuvasti öisin tunnin välein litimärkänä ja hikisenä, sitten päivisin sekoilee töissä väsymyksen vuoksi, niin kummasti se lääkäri houkuttelee

Varmasti näin on, jos ei hyväksy kehon luonnollista toimintaa, vaan haluaa lääkärin jokaiseen epämukavaan asiaan.

Vierailija
16/20 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi.

Vierailija
17/20 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi harventua tai tihentyä. Mulla ensin tihentyi ja sitten alkoi harveta.

Vierailija
18/20 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi harventua tai tihentyä. Mulla ensin tihentyi ja sitten alkoi harveta.

Ok. Niin arvelinkin. Mulla ei mitään muita oireita kuin tämä vuotojen tihentyminen, mutta kun ikää on jo kohta 56v niin oletinkin, että pakkohan tän nyt viimeinkin on vuotojen loppumista enteillä.

Vierailija
19/20 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirvee vuoto oli viimeset kerrat ja sitte loppu, eikä takasin tullu. Muistakaa estrogeenipuikko jos paikat kuivuu.

Vierailija
20/20 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kehon toiminnot eivät kiinnosta? HOMO!!!