Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanooko teidän miehet lihomisesta?

Vierailija
05.04.2021 |

Inhottaako miestä jos lihotte? Huomautteleeko asiasta inhottavasti?

Musta tuntuu että mun koko kehonkuva on kärsinyt siitä kun mies piikittelee vajaan kymmenen kilon lihomisesta viimeisen vuoden aikana. Silloin harvoin kun olen tyytyväinen peilikuvaani, niin mies heittää jotain sentyyppistä kommenttia kuin ”kylläpä maha pullottaa” tai ”ihan kuin olisit paksuna”.

Mies itsekin on lihonut saman verran, mutta ei kestä yhtään negatiivista kommenttia omista jenkkakahvoistaan tai myönnä lihomista. Minä vain olen pessyt vaatteet väärin, kun ne on kutistuneet...

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole varaa sanoa yhtään mitään.

Vierailija
22/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies alkaa olla kuin appiukkonsa. Köllöttää sohvalla telkkaria katsomassa maha pullottaen ja mussuttaa sipsejä ja kauhistelee miten lihavaks nuoret naiset on ittensä päästäny. On alkanut kuvottaa sen tapa puhua mun ja ylipäätään naisten ulkonäöstä. Oon 45 v ja totta hemmetissä kaulanahka jo vähän roikkuu ja silmien ympärillä on ryppyjä, mutta eipä ne sillä katoa kun mies huomauttelee muka hyvänä läppänä että "mähän vaihdan sut kohta kahteen tiukkaan tytsyyn". Tekisi mieli vetää äijää lättyyn ja varmaan kohta vedänkin.  Ja en ole ylipainoinen vaan hoikka ihminen, harrastan juoksua ja hiihtoa. Olen 172 cm pitkä ja painan 58 kg. Toki siinäkin on mahaansa raapivan miehen mielestä puolet liikaa.

Miehet ei tunnut tajuavan, ettei nainen pysy samannäköisenä koko ajan. Minä olin vähän päälle kolmenkymmenen kun me tapasimme, eli nuori. Tokihan nyt 11 vuotta myöhemmin aika näkyy kasvoista, eli just pientä kaksoisleukaa ja kasvojen veltostumista, vaikka mitä tekisi. Mutta on se mieskin ikääntynyt samaa tahtia! Hokee vain että ei ole harmaita hiuksia, mikä hänen mielestään on ilmeisesti miehellä ainoa ikääntymisen merkki 🙄 Eipä niitä harmaita minullakaan ole.

Aloittaja.

Rypyt ei näy puntarin lukemissa. Vanhetessa paino vain putoaa, kun lihasmassa vähenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis onko se pakko lihoa ?mikä hinku naisilla on kerätä niitä kiloja? ei ne itsestään tule todellakaan,eikä yhtäkkiä.

Vierailija
24/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatteko te oikeasti joidenkin saastaisten kassienkantajien esineellistää ja arvostella itseänne? Vuonna 2021?

Vierailija
25/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nimittelee läskiksi. Olen yli 170 cm ja alle 60 kg.

Vierailija
26/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan sanonut, vaikka paino on ollut sairaalloisissa lukemissa. Sitten kun laihduin niin totesi bmi 24 kohdalla että näkyy lantion kohdalla ja nyt ei tarviis enää yhtään laihtua.

Paino on jojoillut, mutta koen olevani yhtä arvostettu minkä painoisena tahansa.

Ja sama kyllä toimii toisinkin päin. Kaikki me rupsahdetaan iän myötä, mutta ei sitä oman kumppanin kohdalla sitä edes näe oikein kun se sisin ratkaisee.

Joskus sitä voi sairastua ja kroppa kokea kovia sen myötä, ei varmaan tarvitse miettiä ap:,n puolison kaltaisten kohdalta jäisikö suhteeseen silloin enää ollenkaan.

Vierailija
27/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan sanonut, vaikka paino on ollut sairaalloisissa lukemissa. Sitten kun laihduin niin totesi bmi 24 kohdalla että näkyy lantion kohdalla ja nyt ei tarviis enää yhtään laihtua.

Paino on jojoillut, mutta koen olevani yhtä arvostettu minkä painoisena tahansa.

Ja sama kyllä toimii toisinkin päin. Kaikki me rupsahdetaan iän myötä, mutta ei sitä oman kumppanin kohdalla sitä edes näe oikein kun se sisin ratkaisee.

Joskus sitä voi sairastua ja kroppa kokea kovia sen myötä, ei varmaan tarvitse miettiä ap:,n puolison kaltaisten kohdalta jäisikö suhteeseen silloin enää ollenkaan.

Siis luut näkyi lantion kohdalla.

Vierailija
28/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Must paras oli entinen työkaveri, joka pamautti ukolleen tämän arvosteltua vaimoaan, että "en minäkään kaljun miehen kanssa naimisiin menny!"

Tässä nyt taas se ero, että kaljuuntumiselle ei voi juuri mitään, mutta lihomiselle voi erittäin paljon.

Vierailija
29/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanotaan, että sisin ratkaisee. Entäs jos ei ratkaise? Jos menee seksuaaliset halut ja muututaan vain kavereiksi. Voihan sekin monille riitttää, mutta aika usein aletaan valittaa, että seksi on vähentynyt tai kokonaan loppunut.

Vierailija
30/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, miksi olla ihmisen kanssa joka haluaa että näet itsesi rumana. Jos haluaisin jäädä yhteen kysyisin avoimesti mitä koittaa saavuttaa ja tarvitseeko psykologin apua kun on tarve lytätä.

Jos ei ole menetettävää niin alkaisin muistella kuvitteellista kuumaa rantaromsnssia vuodelta -05 ja miksi kaikilla miehillä ei voi olla piukat pakarat ja pyykkilauta. 😳

Jos olisitte toistenne kumppaneita, miettisitte yhdessä mikä lihottaa ja alkaisitte syödä yhdessä enemmän porkkanaa ja ulkoilemaan.

Vierailija
31/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi 25kg ylipainosta. Suutuin ja lihoin 10kg lisää!

Nyt ollut jo vuosia hiljaa aiheesta.

N36 ja 100kg

Vierailija
32/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan sanonut sanallakaan. Painoni on jojoillut koko suhteen ajan. Aina on kehunut seksikkääksi ja kauniiksi sekä halunnut tulla lähelle. 

Vierailija
33/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoi 25kg ylipainosta. Suutuin ja lihoin 10kg lisää!

Nyt ollut jo vuosia hiljaa aiheesta.

N36 ja 100kg

Olet varmasti todella tyytyväinen nyt.

Vierailija
34/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas lapsellisia naisia kun kaikki menee ihon alle ja on ihan pakko yrittää kostaa. No, naarassukupuolihan tunnetusti lopettaa henkisen kehityksen 13-ikävuoteen.

Vierailija
35/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas lapsellisia naisia kun kaikki menee ihon alle ja on ihan pakko yrittää kostaa. No, naarassukupuolihan tunnetusti lopettaa henkisen kehityksen 13-ikävuoteen.

Mitä itse ehdotat?

Vierailija
36/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sanotaan, että sisin ratkaisee. Entäs jos ei ratkaise? Jos menee seksuaaliset halut ja muututaan vain kavereiksi. Voihan sekin monille riitttää, mutta aika usein aletaan valittaa, että seksi on vähentynyt tai kokonaan loppunut.

Tätäkö ei voi kohteliaammin työstää parisuhteessa kuin haukkumalla? Miksi niin monet ajattelee että kun on menty yhteen niin sen jälkeen puoliso on ikäänkuin omaisuutta jota voi alkaa kohdella niin surkeasti kuin itsestä tuntuu. Se on edelleen toinen tunteva ihminen siinä vaikka sulle se olisi vaan kovaa vauhtia käyttökelvottomaksi kasvava sänkykaveri.

Vierailija
37/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies nimittelee läskiksi. Olen yli 170 cm ja alle 60 kg.

Miksi pysyt yhdessä nimittelevän miehen kanssa?

Sinä et ole läski! Kyllä minä enemmin sanoisin sinua hoikaksi kuin läskiksi. Kuka aikuinen puhuu toiselle noin rumasti?

JSS

Vierailija
38/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis onko se pakko lihoa ?mikä hinku naisilla on kerätä niitä kiloja? ei ne itsestään tule todellakaan,eikä yhtäkkiä.

Vain naisillako? :D

39/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies kyllä sanoo ja puristelee läskejäni. Mutta ei tee sitä ilkeyttään, lähinnä häntä huvittaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
40/82 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan sano. Rakastaa ja kunnioittaa minua. Muutama kilo on tullut normaalipainon sisällä, miehellä vähän enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme