Sanooko teidän miehet lihomisesta?
Inhottaako miestä jos lihotte? Huomautteleeko asiasta inhottavasti?
Musta tuntuu että mun koko kehonkuva on kärsinyt siitä kun mies piikittelee vajaan kymmenen kilon lihomisesta viimeisen vuoden aikana. Silloin harvoin kun olen tyytyväinen peilikuvaani, niin mies heittää jotain sentyyppistä kommenttia kuin ”kylläpä maha pullottaa” tai ”ihan kuin olisit paksuna”.
Mies itsekin on lihonut saman verran, mutta ei kestä yhtään negatiivista kommenttia omista jenkkakahvoistaan tai myönnä lihomista. Minä vain olen pessyt vaatteet väärin, kun ne on kutistuneet...
Kommentit (82)
Kuuntelin muutaman vuoden. Yksi syy oli mm. tämä eroamiseen. Mielenterveys petti jatkuvaan haukkumiseen. Pian se vähättely muuttuu muillekin osa-alueille.
Mä näen jatkuvasti itseäni isompia naisia, jotka kantavat itsensä tyylillä ja joiden päällä vaatteet näyttää hyvältä. Itse olen alkanut piiloutua isoihin neuletakkeihin ja kaikenmaailman kaapuihin, ettei se vatsa vain näy :(
Kauppaan lähteminenkin on tuskaa, kun mietin vain että miltähän mä näytän. Aina välillä yllätyn kun jostain näyteikkunan heijastuksesta näenkin ihan hyvännäköisen naisen. Joka ei näytä edes erityisen lihavalta.
Aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Samalla mitalla aina takaisin sitten ja vielä mieluummin yllätät oma-aloitteisesti kauhistelemalla miehen turvonnutta runkoa ja huokailemalla kaihoisasti ja toteamalla tuollainen se miehen tulee olla, kun treenattu mies näkyy tv:ssä.
Mies voisi kyllä jatkossa hoitaa teillä koko pyykkihuollon, koska täsmäkutistat miehen vaatteet.
Siinähän se onkin, kun mua ei haittaa painaako mies 75 kg vai 85 kg. Miestä sen sijaan vaivaa hirveästi jos vaimo ei ole ihan hoikassa kunnossa.
Aloittaja.
Mun mies alkaa olla kuin appiukkonsa. Köllöttää sohvalla telkkaria katsomassa maha pullottaen ja mussuttaa sipsejä ja kauhistelee miten lihavaks nuoret naiset on ittensä päästäny. On alkanut kuvottaa sen tapa puhua mun ja ylipäätään naisten ulkonäöstä. Oon 45 v ja totta hemmetissä kaulanahka jo vähän roikkuu ja silmien ympärillä on ryppyjä, mutta eipä ne sillä katoa kun mies huomauttelee muka hyvänä läppänä että "mähän vaihdan sut kohta kahteen tiukkaan tytsyyn". Tekisi mieli vetää äijää lättyyn ja varmaan kohta vedänkin. Ja en ole ylipainoinen vaan hoikka ihminen, harrastan juoksua ja hiihtoa. Olen 172 cm pitkä ja painan 58 kg. Toki siinäkin on mahaansa raapivan miehen mielestä puolet liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla mitalla aina takaisin sitten ja vielä mieluummin yllätät oma-aloitteisesti kauhistelemalla miehen turvonnutta runkoa ja huokailemalla kaihoisasti ja toteamalla tuollainen se miehen tulee olla, kun treenattu mies näkyy tv:ssä.
Mies voisi kyllä jatkossa hoitaa teillä koko pyykkihuollon, koska täsmäkutistat miehen vaatteet.
Siinähän se onkin, kun mua ei haittaa painaako mies 75 kg vai 85 kg. Miestä sen sijaan vaivaa hirveästi jos vaimo ei ole ihan hoikassa kunnossa.
Aloittaja.
Miehet kilpailee keskenään siitä kenen vaimo on timmein ja kaunein. Ei avoimesti välttämättä, mutta se on jotenkin lähtökohtainen asia. Miehen status omassa "wolfpackissa" on sitä korkeampi, mitä paremman näköinen ja hoikempi nainen miehellä on. Naistensa älykkyydellä miehet eivät kilpaile.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies alkaa olla kuin appiukkonsa. Köllöttää sohvalla telkkaria katsomassa maha pullottaen ja mussuttaa sipsejä ja kauhistelee miten lihavaks nuoret naiset on ittensä päästäny. On alkanut kuvottaa sen tapa puhua mun ja ylipäätään naisten ulkonäöstä. Oon 45 v ja totta hemmetissä kaulanahka jo vähän roikkuu ja silmien ympärillä on ryppyjä, mutta eipä ne sillä katoa kun mies huomauttelee muka hyvänä läppänä että "mähän vaihdan sut kohta kahteen tiukkaan tytsyyn". Tekisi mieli vetää äijää lättyyn ja varmaan kohta vedänkin. Ja en ole ylipainoinen vaan hoikka ihminen, harrastan juoksua ja hiihtoa. Olen 172 cm pitkä ja painan 58 kg. Toki siinäkin on mahaansa raapivan miehen mielestä puolet liikaa.
Pahinta tuossa on, että toi äijä todella sais noi kaks nuorta "tytsyään" aika pian sen jälkeen kun heittäisi tuon kirjoittajan ulos.
Kuu ukolla on asiaan todella vähän sanomista, koska saman verran pyöristytty kumpikin 26 vuoden aikana...
Pitäisikö siis olla hiljaa, kieltää koko asia ja odottaa että lihot vielä 20 kiloa?
Minä ilmoitin jo kysyttäessä suhteen alussa, että kun vaaka näyttää 80 kg niin suhde on ohi. Ja oli myös.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei tunnut tajuavan, ettei nainen pysy samannäköisenä koko ajan. Minä olin vähän päälle kolmenkymmenen kun me tapasimme, eli nuori. Tokihan nyt 11 vuotta myöhemmin aika näkyy kasvoista, eli just pientä kaksoisleukaa ja kasvojen veltostumista, vaikka mitä tekisi. Mutta on se mieskin ikääntynyt samaa tahtia! Hokee vain että ei ole harmaita hiuksia, mikä hänen mielestään on ilmeisesti miehellä ainoa ikääntymisen merkki 🙄 Eipä niitä harmaita minullakaan ole.
Aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta tuossa on, että toi äijä todella sais noi kaks nuorta "tytsyään" aika pian sen jälkeen kun heittäisi tuon kirjoittajan ulos.
No ei saisi, ellei ole todella paksua lompakkoa. Eikä kukaan nuori tytsy jaksa kauaa sellasta ukkoa, jolla stondaa säkällä kerran päivässä ja laukeaa minuuteissa, eikä jaksa tehdä muuta kuin katsoa telkkaria.
Kaikki miehet valittaisivat kiloista, mutta moni haluaa pitää rauhan maassa. Toki samalla vilkuillen aina niitä hoikempia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet valittaisivat kiloista, mutta moni haluaa pitää rauhan maassa. Toki samalla vilkuillen aina niitä hoikempia.
Ja naisetko ei sitten muka katsele nuoria vetreitä miehiä sen oman kaljuuntuvan ja vatsaansa kasvattavan äijän viereltä 😂
Ei huomauttele. Enkä minäkään. Painoni on vaihdellut monista eri syistä vuosien varrella, sairaudet, lääkitykset ym. Nyt taas paino laskusuunnassa kun löytyi hoitotasapaino.
Olen kyllä urheilullinen ja teen ns miesten töitä, joten löytyy lihastakin.
Ollaan parhaat kaverukset myös, eikä hyvää kaveria mollata.
Must paras oli entinen työkaveri, joka pamautti ukolleen tämän arvosteltua vaimoaan, että "en minäkään kaljun miehen kanssa naimisiin menny!"
Ei.
Olen lihonut 10 kg ja nyt laihdutan. Paino tippuu hitaasti ja yks päivä surin sitä. Mies sanoi, ettei minun tarvi laihduttaa.
N52
Vierailija kirjoitti:
Minä ilmoitin jo kysyttäessä suhteen alussa, että kun vaaka näyttää 80 kg niin suhde on ohi. Ja oli myös.
Paljon oli silloin yli kun mittasitte? Siis silloin kun oli mennyt yli 80 ja ero tuli. Vai oliko sellainen jokapäiväinen tarkistus tuo paino? Vai teitkö yllätystestauksia esim kerran kuussa?
Ei huomauttele. Meidän alkuun vuosien taakse mahtui vakava sairastumiseni 26-vuotiaana. Olin ensin pahasti alipainoinen, sitten kalju ja sitten pahasti ylipainoinen. Käytiin myös keskustelu siitä, häiritsisikö amputaatio.
Paljon, paljon myöhemmin olen normaalipainossa, tukkaa on metri ja kaikki raajat tallella. Tässä välissä on vedetty läpi perhe-elämäkin, kaikenlaista mutkaa on mahtunut matkaan, eivätkä vuodet ole olleet erityisen helliä kummallekaan. Eikä sillä ole ollut yhtään mitään merkitystä.