Miksi miestä ärsyttää minussa kaikki naiselliset piirteet?
Kuten esim. se että lakkaan kynsiä ja meikkaan (häntä ei ärsytä siis se lopputulos eli meikattu ulkonäkö vaan se tekeminen), se että varon välillä että kynnet ei menisi rikki (laitan aina suojahanskat käsiin jos teen jotain missä ne menee helposti rikki), se että pelkään hiiriä, se että en oikein välitä ahmia isoja pihviannoksia vaan lempiruokani on ihan muu kuin iso pihvi. Jne jne vastaavia asioita jotka perinteisesti mielletään aika naisellisiksi jutuiksi.
Hän on itse sellainen aika perinteinen miehinen mies. Eikä hän muuten minussa asioista ärsyynny. Mutta mistä voi johtua että juuri näistä ns. naisellisista jutuista ärsyyntyy? Vaikka en tee niistä mitään numeroa enkä esim hidasta yhteisiä lähtemisiä meikkaamalla eli mielestäni meikkaamiseni ei edes vaikuta hänen elämään mitenkään.
Kommentit (87)
Mun mies lähinnä kommentoi ihaillen jos olen meikannut. Lyhyistä hiuksistani myös tykkää. Pitää seksikkäänä kun käytän legginsejä ja ihonmyötäisiä housuja. Jos meikkaisin joka päivä niin tuskin valittaisi. Ei haittaa vaikka käytän yli satasen kampaajalle leikkaukseen ja väriin. Pitäisin vähän tyhmänä ihmistä joka valittaa joistain tietyistä käyttäytymisen piirteistä.
Itse ihailen naisia joilla on laitetut kynnet ja huoliteltu olemus, itse en jaksaisi. Tuo pihvinsyöntipakko on muuten tuttu nuoruusiän aikana luetuista naistenlehdistä joissa esiteltiin tämä hyvä jätkä-ihanne. Siihen myös olennaisesti kuuluu tuo, että meikkiä pitää olla hyvin vähäisesti/ei ollenkaan ja silti tulee olla kaunis ja pitää tosiaan ottaa rennosti, juoda kaljaa, syödä pihviä harva se päivä, mutta lihoa ei saa.
Y.li.lautaa selaan silloin tällöin ja siellähän on näitä haukkumisketjuja joissa huonoihoiset meikkaavat naiset haukutaan. Miehillä on niin paljon paremmat ihot kun eivät meikkaa...oikeasti ihmettelen sitä porukkaa milloin tajuavat tulla kaapista. Jos mieheni olisi minut aknearpien takia jättänyt niin mielelläni olisin antanut mennä. Lapsen tasolla olevalla pinnallisella "miehellä" ei tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Perinteistä naisvihaa. Naisten jutut on aina muka huonompia. Sun pitäis olla ns. "cool girl" joka on kaunis ja huoliteltu ilman että laittautuu ollenkaan ja hoikka ja seksikäs vaikka vetää hodareita kaksin käsin miesten mukana. Yksi jätkistä, mutta seksikkäällä ja kauniilla tavalla.
Tämä. En kuitenkaan sanoisi naisvihaksi tätä ilmiötä. Kyse on enemmänkin ymmärtämättömyydestä.
Ei ymmärretä, että naiset ja miehet ovat erilaisia. Halutaan vaan se telkkarissa nähty tosi hyvännäköinen mimmi. Ja oletetaan, että se on kuin toinen mies muuten kuin ulkonäön osalta.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua viehättää sellaiset poikatytöt, jotka ihan huvikseen menevät pilkkomaan motin klapeja ja jotka haluavat hieman painia ennen sänkytouhuja.
En kuitenkaan ole poikatyttö tai muukaan tyttö vaan keski-ikäinen nainen. Ap
Jo olet vakava. Alan ymmärtää sun miestä.
Viisas vanhus kirjoitti:
Naisessa minua viehättää että hän on erilainen kuin mies, enkä nyt tarkoita tissejä ja peppua niitä mitenkään aliarvioimatta mutta eniten ne pienet eleet joita nainen tekee, sananvalinnat, mieshän ei koskaan kaverilleen ravintolassa sanoisi "lähdetäänkö vessaan", naisille se on aivan normaalia.
Tuollaisen pissismäisen ulostamiskokemuksen jakaminen ei ole normaalia. Todella outo ilmiö jota lähinnä harjoittaa hieman yksinkertaisemmat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun olet neiti.
Mies tarvitsee naisen.
-m31Tarkoitatko jonkun karskin akan?
En.
Vaan Naisen.Mites se nainen sitten eroaa neidistä...?
Nainen ei ole yhtä avuton kuin neiti