Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhlitteko te jotenkin 50 v synttäreitä?

Vierailija
04.04.2021 |

Minulla oli tänään 50 v päivä ja se oli aivan tavallinen päivä. En nähnyt ketään vieraita. Sain teiniltäni lahjaksi suklaakonvehteja, mieheltä harrastusvälineen, kukkia ja ruokaa.
Olen ollut mukana muiden 50-vuotisjuhlissa, joissa on ollut vuokratilat ja paljon vieraita, mutta nyt ei voinut voinut koronatilanteen takia tavata edes vanhempiani.
Kun mieheni täytti 50, vanhempani lahjoittivat hänelle ulkomaanmatkan. Jotenkin niin olin kuvitellut omatkin synttärini viettää, mutta korona tietysti esti.
Jotenkin omituinen kokemus oli siis nyt tämä virstanpylväs.
Viettävätkö muut omia ns isoja pyöreitä synttäreitään jotenkin, vai onko se muillakin ollut vain päivä muiden joukossa?

Kommentit (310)

Vierailija
61/310 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä vanhenemista pitäisi juhlia?

Siinä juhlitaan elossaoloa, eikö?

Vierailija
62/310 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän tänä vuonna 40 ja olen sanonut tiukasti, että en halua mitään sirkusnumeroita. En tule täyttämään 50 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/310 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sai aikoinaan 40 liikennemerkin juhlissaan ja nyt se kiertää. Viimeksi käytiin viemässä se salaa ystäväni juhlapaikalle näkyvään paikkaan roikkumaan ennen juhlia. Kaikki olivat hyvin hämmästyksissään, mistä se oli ilmestynyt. :) Ei kerrottu kun vasta seuraavalla viikolla. Annettiin lupa laittaa eteenpäin. 

Vierailija
64/310 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin silloisen miesystävän kanssa ulkona syömässä, itse vein meidät ja maksoin- ei tuonut lahjaa, kukkia, ei mitään. Nyt se on ex. Idiootti kaikin puolin koko tyyppi.

Vierailija
65/310 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viettänyt mitenkään. Sattui tosin vapaapäivä, joten "naatiskelin" kotosalla. Pari korttia posti muistaakseni toi. En halunnut juhlia, sillä olen luonteeltani sellainen, etten halua olla huomion keskipisteenä. Lisäksi minulla ei ole sellaista asemaa tai sellaisia saavutuksia, jotka edellyttäisivät juhlintaa. Tätä kaikki eivät ymmärrä, mutta se ei ole minulta pois.

Vierailija
66/310 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän lähiaikoina. Lienee jotkut kokoontumisrajoitukset voimassa.

Saan töistä vapaata, ja aioin ostaa yksityistunnin treeneihin jos salille ei pääse.  Muuten ajattelin  harrastuksen merkeissä viettää sen päivän. Se on arkipäivä, varmaan jos on hyvät kelit niin loppupäivän ulkoilla.

Aioin kutsua 3-6 läheistä kaveria juhlistamaan, jos sää sallii, lauantaina ennen synttäreitä. 

Ei ole kumppania, varmaan perheenkin kanssa jotain pientä kahvittelua. Sinänsä helpottaa se just, ettei tarvii olla isomman ryhmän keskipisteenä. Ellei kollegat tuu töihin, niin ei tarvii mitään kakkukahvia järkätä. 

Vierailija
67/310 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronavuosi varmasti sotki monet juhlat.

Mutta itse vietin merkkipäiväni Ranskan Rivieralla ja sitten järjestin vielä pippalot eka suvulle ja illalla ystäville.

Miehen vein yllärimatkalle seuraavana vuonna Lissaboniin. Hän järjesti kahvituksen suvulle ja sitten myöhemmin vielä ystäville pirskeet.

Kiva juhlia :) Mutta viimeisen vuoden aikana on taittu vain juhlia perhepiirissä pyöreitä.

Vierailija
68/310 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs. Ostin itselleni lavallisen pihalaattoja  ja syötiin vähän enemmän ajatuksella tehtyä ruokaa rakkaani kanssa kahden kesken. Onnitteluja ei ystäväpiiriltä kuulunut (kun en ole FB:ssä) mutta toisaalta en minä niitä odottanut kun en itsekään kenenkään synttäripäiviä muista ulkoa.

Vierailija
69/310 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin 50 korona-aikana ja se oli päivä muiden joukossa. Mutta en olisi juhlinut mitenkään ilman koronaakaan. Inhoan itseni juhlimista, en ole tehnyt mitään mainitsemisen arvoista, minkä vuoksi juhlia. Muiden juhlissa kyllä käyn, jos katsovat aiheelliseksi sellaisia järjestää ja kutsuvat minut.

Vierailija
70/310 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ystäväni kanssa mökillä. Oli huono keli ja sysipimeä marraskuu. Mutta ruoka, juoma ja seura ensiluokkaista.

Vierailija
71/310 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin on viisikymppisiä juhlittu normaaliaikana.

Mulla olisi 50 v synttärit vuoden päästä ja olin aikoinaan miettinyt, että ollaan perheenä reissussa silloin. Tai ainakin miehen kanssa.

Nyt tuli korona, eikä kukaan ole mitenkään juhlinut vähään aikaan. Joten otin mietintää uudestaan, että JOS korona olisi helpottanut, niin voisihan sitä kunnon pirskeet pitääkin. Kannat kattoon ja DJ paikalle, pitkästä aikaa.

Meillä olis siinä hopeahääpäiväkin ja kuopuksen YO-juhlat, että juhlan aiheista ei olisi pulaa.

Vierailija
72/310 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytin 50 just ennen koronaa. Pidin lapseni synttäreiden yhteydessä juhlat omille sukulaisille. Eli sisarukset perheineen tulivat meille syömään. Sain mukavia lahjoja: lahjakortin ruokatarvikekauppaan ja ravintolaan. Haluan muistuttaa myös, että se, että joku ei pidä juhlia, ei tarkoita, etteikö tätä voisi jotenkin huomioida. Vaikka kukkakimpulla.

En minä ainakaan muista sukulaisteni syntymäpäiviä muuta kuin oman veljeni. Jos ei ole mitään juhlia tai jossain yhteydessä ei tule asia esille, niin ihan varmasti jää huomioimatta. 

Voi nenä! Kuka niitä nyt muistaisi, ellei laita muistiin. Kun kerran kuulen jonkun läheiseni syntymäpäivän, merkitsen sen kalenteriin. Vuoden vaihtuessa siirrän tiedot aina uuteen kalenteriin. Hyvin helposti voi ilahduttaa läheisiään viestillä, soitolla, kortilla, kukilla, lahjalla. Kukaan ei ole vielä ollut pahoillaan, että olen "muistanut" heidän merkkipäivänsä.

Vierailija
73/310 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanapoikana en juhlinut mitenkään,olin yksin kotona.Olisin ollut vaivaantunut moisesta juhlasta.

Jotkut kyseli,mutta ilmoitin ettei juhlita.Palkallisen vapaapäivän siirsin talviloman yhteyteen.

Vierailija
74/310 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti. Siihen on vielä muutama vuosi.

40 v juhlat sain vaivoin kasaan, 50 v. nuokin vieraat jo varmaan tuonpuoleisessa.

Ulkomaille jos pääsis matkalle.

Vierailija
75/310 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä matkustin teinieni kanssa ulkomaille ( ennen koronaa) 50-vuotispäivänä oli minun valitsemani ohjelma eli ruoka hyvässä ravintolassa ja teatteria :) hyvät muistot reissusta!

Vierailija
76/310 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan, symtymäpäiviä viettää alle 10 vuotiaat pennut.

Vierailija
77/310 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vapaapäivä, kävin yksinäni motska-ajelulla. Illalla perheen ja teinien poika-/tyttöystävän kanssa syömässä vähän paremmin. Oli ihana päivä.

Vierailija
78/310 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin myös tällä viikolla, hiljaista oli, oman perheen kesken. Pari vuotta sitten (ennen koronaa) suunnittelin kaukomatkaa tälle vuodelle ja puutarhajuhlia kavereille mutta eipä tullut kumpaakaan. Toivottavasti jotku kekkerit voisi järjestää loppuvuonna, matkoille pääsee sitten joskus...

Vierailija
79/310 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytin myös tällä viikolla, hiljaista oli, oman perheen kesken. Pari vuotta sitten (ennen koronaa) suunnittelin kaukomatkaa tälle vuodelle ja puutarhajuhlia kavereille mutta eipä tullut kumpaakaan. Toivottavasti jotku kekkerit voisi järjestää loppuvuonna, matkoille pääsee sitten joskus...

Tai siis syötiin kyllä hyvin ja skumppaa nautittiin.

Vierailija
80/310 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäänyt tuo synttäripäiväni epämieluisana muistona. Olisin halunnut rankan iltavuoroviikon jälkeen vain nukkua ja levätä, mutta muutamat läheiset sukulaiset änkesivät paikalle enkä iljennyt poiskaan ajaa.