Juhlitteko te jotenkin 50 v synttäreitä?
Minulla oli tänään 50 v päivä ja se oli aivan tavallinen päivä. En nähnyt ketään vieraita. Sain teiniltäni lahjaksi suklaakonvehteja, mieheltä harrastusvälineen, kukkia ja ruokaa.
Olen ollut mukana muiden 50-vuotisjuhlissa, joissa on ollut vuokratilat ja paljon vieraita, mutta nyt ei voinut voinut koronatilanteen takia tavata edes vanhempiani.
Kun mieheni täytti 50, vanhempani lahjoittivat hänelle ulkomaanmatkan. Jotenkin niin olin kuvitellut omatkin synttärini viettää, mutta korona tietysti esti.
Jotenkin omituinen kokemus oli siis nyt tämä virstanpylväs.
Viettävätkö muut omia ns isoja pyöreitä synttäreitään jotenkin, vai onko se muillakin ollut vain päivä muiden joukossa?
Kommentit (310)
Miksi juhlisin omaa syntymääni? 🤷
Vaimon kanssa oltiin Sveitsissä viikon kun täytin 50. Suomessa oli lähes nollakeli ja Sveitsissä +20 joten ihan jees.
Olisin halunnut että mieheni edes jollain tavalla vaivautuu vähän huomaamaan tasavuosiani, mutta ei kun ei. Minä olin kyllä hänelle järjestänyt kunnon pirskeet.
En ole sen jälkeen puhunut juhlimisista yhtään mitään enkä odottanut, että hän huomaa mitenkään, edes viime vuonna kun oli 30-vuotishääpäivä.
Kenenkään muiden en odota minua muistavankaan, suvussa ei ole sellaista tapaa. Miehen veljen 80-vuotispäivää kyllä juhlivat mutta vain heidän omien lasten ja näiden perheiden kesken.
En tiedä sitten, aika tylsäksi on tää maailman meno mennyt. Kyllä kai sitä nyt joskus voisi jotain juhlia ja jolle muuta juhlittavaa ole, niin edes tasavuosia?
Vierailija kirjoitti:
Kaveri täyttäis 50 v 22.12.2024. Hän pari vuotta sitten sai päähänsä, että ne vietetään Thaimaassa isolla porukalla. Hän vuokraa ison talon ja kaikki tulee omakustanteisesti sinne ja sitten 22.12. päivän hän tarjoo. Hintaa olisi tullut joku X määrä.
Viime joulukuussa teki kierrosta, että kuka lähtee mukaan. Hän maksaisi siitä Villasta varausmaksun. 20 tyypistä 3 olisi lähtenyt. Tämä synttärisankari loukkaantui. Hän kun oli etukäteen asiasta puhunut, että vähävaraisimmatkin saisi säästettyä rahaa.
Yritettiin jo silloin alunperin sanoa, että nyt vaatii liikaa. Eikä ole rahasta kiinni. Kuka käyttää kaksi viikkoa lomistaan toisen synttäreihin, joita vietetään jouluna JA uutena vuotena? Osalla on vielä pieniä lapsiakin, että jätetäänpä ne nyt sitten jouluksi isin hoteisiin.
Jos osa on synttärisankareista vaatimattomia eikä halua juhlia ollenkaan, niin kyllä tuossa nyt mentiin överit. Olishan se ollut erila
Kuka lähtee Thaikkuihin?
Olin pitkän viikonlopun Lontoossa puolison kanssa.Rakastan molempia:)
Minä meen thaikkuihin , siellä vietetty monet synttärit ,omia sekä muiden .
Eipä ole ollut minkäänlaista menestystä tässä elämässä joten eipä kannata juhlia.
Tänä vuonna 50 ja kuinka mahtavaa olisi pitää ysäribileet vaikkapa, sen musiikin parissa mikä silloin soi kun täysi-ikäisiksi tultiin. Esim. Dr. Alban, Haddaway ym. Mutta enpä taida jaksaa. Odottelen kutsua jos joku frendi järkkäisi :D
Parin kaverin kanssa pari lasia kuohuvaa aurinkoisella terassilla. Parasta elämässä.
Minä täytän tänä vuonna 50v. Ihan lähimmät pyydän syömään siinä kaikki. Minusta juhlat pitää olla juhlakalun näköiset. Minä en ole ikinä nauttinut isoista juhlista toisin kun vaimo. Hänelle varataan tilat ja varmaan bändi. Minulle riittää kotona ihan hissukseen jallua naukkaillen.