Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyvännäköinen nainen

Vierailija
04.04.2021 |

Ja ennen kuin joku vetää herneet nenäänsä, kerron tämän siksi, että tämä ongelmani hahmottuisi paremmin ja saisin vastauksia.

Olen siis hyvännäköinen nainen (muilta kuultuna), hyvin timmi (kokoa XS), pitkätukkainen. Fiksu, hauska, hyvässä työssä.

Sitten menen tinder-treffeille aika tavallisten ihmisten kanssa (ei toimitusjohtaja-lentäjä-mallien kanssa) ja heistä ei ekojen treffien jälkeen kuulu mitään. Vaikka siis treffit olleet kaikin puolin miellyttäviä.

Että mitähän ihmettä?? Luulevatko he saavansa paremman? Jos ei kaunis, seksikäs, fiksu ja omillaan toimeen tuleva, muita kuunteleva ja kiva nainen kelpaa, mikä sitten kelpaa näille nykyajan tinder-miehille? Siis yksien treffien perusteella lopetetaan yhteydenpito.

En käsitä. Ja ennen kuin joku kommentoi, et käyttäydy kusipäisesti ja ylimielisesti, vaikka hyvä itsetunto onkin.

Kommentit (345)

Vierailija
121/345 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aihe kiinnostaa minuakin, sillä vaikken ole itse vastaavalla kuviolla treffaillut, olen kirjoitellut ihan tosi tavallisten miesten kanssa (monilla mahaa, ylipainoa, tavallinen naama ja tulotasoltaan minua pienempituloisia monikin) ja heistä useimmat ghostaavat minut parin viestin jälkeen, vaikka kirjoitan ihan kohteliaasti, mukavasti ja hyväntuulisesti sekä vastaan heidän viesteihinsä. Kirjoitan myös hyvää suomea ja asiallisesti.

He ovat nähneet minusta vain profiilikuvan (tai pari kuvaa), joka on ihan edustava ja he ovat alunperin tehneet kirjoittamiseen aloitteen. Ihmettelen aina, miksi heidän innostuksensa loppuu muutaman viestin jälkeen.

T. Hieman samantyyppisen tilanteen kanssa kamppaileva hoikka ja kohtalaisen hyvänkin näköinen nainen

Itselläni kävi kerran niin, että kuva jonka sain naisesta profiilin kautta oli fiksu aikuinen, mutta kun viestittely alkoi, alkoi myös järjetön hymiötulva ja kuva naisesta muuttuikin henkisesti teini-ikäiseksi bimboksi.

Hmm. Tuokin osuu ja uppoaa. Mä nimittäin käytän chatissa paljon hymiöitä ja chattislangia sekä myös teinimäisiä ilmaisuja. Oletan, että ihmiset näkevät sen taakse. Minussa on myös tietty hassutteleva ja teinimäinen puoli ilman, että olen oikeasti mikään bimbo.

T. Chateissa usein ghostattu

Jotkut alapeukuttavat. Eli pitäisikö minun puhua jotenkin vakavammin chateissa, jotta tulisi fiksumpi vaikutelma? Ja jättää niitä hyvää mieltä tuovia hymiöitä pois, kun joku rajoittunut mies vetää niistä herneet nenäänsä? Olen itse läpäissyt Mensan rajan, mutta silti osaan hullutella ja vitsailla ja mielestäni sellainen kuuluu chat-kulttuuriin. Olen silti erittäin kaukana bimbosta oikeasti.

T. Chateissa ghostattu

90% miehistä pitää hymiöitä viljeleviä naisia bimboina. 

Älä missään nimessä vaan usko tätäkään. -eri 

Ja miten perustelet tuon? Eivät älykkyys tai syvällisyys mitenkään korreloi välttämättä hymiöiden käytön kanssa. Ehkä olen sitten niin yli-itsevarma, että otan liiankin rennosti chateissa ja oletan, että ihmiset näkevät, millainen olen oikeasti niiden viestien takana.

T. Chateissa ghostattu

Miksi kuvittelet, että ihmiset osaavat lukea ajatuksiasi? Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää sosiaalista kanssakäymistä ja sitä, että se, mitä kuvittelet päässäsi, ei automaattisesti välity keskustelukumppanille?

Kuvittelen kyllä, että he muutamista sanavalinnoistani tajuavat koko homman jujun. Oletan aina muut ihmiset älykkäiksi ja nokkeliksi ja jotenkin sitten leikittelen siihen peilaten. Oletan aika helposti, että muut tietävät, mitä tarkoitan ja olen sitten ihan yllättynyt, jos eivät ymmärräkään. Paras kaverini tosin epäilee mua diagnosoimattomaksi Asperger-tapaukseksi.

T. Se ghostattu

Hyvin todennäköistä.

Jossain chatissa ei todellakaan saa mitään kuvaa kenestäkään, mutta hymiöiden loputon viljely on melkein kaikille miehille turn-off. 

Edelleenkin: miksi? Mikä on se syy? Onko se liian tuttavallista? Olen lisäksi livenä todella ujo, mutta chatissa rentoudun. Lisäksi kirjoitan aivan supernopeasti chatissa, mikä ärsyttää jopa omia kavereitani joskus. Eli kirjoitan valtavat määrät tekstiä lyhyessä ajassa näppis sauhuten ja kaverini lähes uupuvat. Voisiko sekin vaikuttaa?

T. Sama

Varmaan tuossa on parantamisen paikka, jos alat pommittaa viesteillä joissa vielä on paljon hymiöitä (nehän ilmentävät useimmiten emootioita), niin kannattaa vähän rauhoittua. Olet ehkä kuitenkin vielä aika nuori? Etkä ehkä työelämässäkään ole törmännyt siihen asiaan, että ihmisiä pitäisi lähestyä vähän muodollisemmin ja tahdikkaammin, jotta he eivät pakita. Kuunteleminen ja rauhallinen tyyli antavat miellyttävän vaikutelman, kun taas ylenmääräinen itsensä esiintuominen antaa epävakaan vaikutelman ja keskustelukumppani voi suorastaan pelästyä tuollaista pommitusta.

En edes ole nuori, vaan yli kolmenkymmenen. :(

Ihmisissä on eroja kuinka paljon on kotona opetettu kohteliaisuudesta ja muiden huomioimisestä ja toisaalta siitä, miten paljon työelämässä on joutunut tai päässyt oppimaan kanssakäymisen kuvioista. Liian tuttavallinen ja tunkeileva tyyli asiakkaita tai työtovereitakin kohtaan on sellainen, johon esimiehet joutuvat joskus puuttumaan, joten ihan hyvä, jos tässä nettikeskustelussa tuli uutta ajateltavaa. Kyse on muiden huomioon ottamisen ja myötäilemisen taidoista, joita myös voi harjoitella. Ei siis ole kyse vain suomalaisista miehistä. Veikkaan, että tämän asian sisäistämällä voit parantaa myös urakehitystäsi, koska se todellakin antaa oudon vaikutelman, jos olet kaikille yhtä tuttavallinen ja velvoitat heitä ymmärtämään sinun kommunikaatiotapojasi. 

Oman käytöksen mukauttaminen muiden mukaan on todella vaikeaa itse asiassa. Olem yleensä ratkaissut sen siten, että olen aika estynyt ja hiljainen, mutta en osaa sitä oikein muulla tavoin sitten kontrolloida. Pelkään aina, että mulla menee liian innokkaaksi ja avoimeksi kommunikointi, jos avaan sanaisen arkkuni.

T. Sama

Vierailija
122/345 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen punavihreä feministi, ja minulla on kova kysyntä ;-)

Ei kannata liikaa yrittää miellyttää miehiä! Mieti, mitä ITSE haluat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/345 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaude.

Vierailija
124/345 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aihe kiinnostaa minuakin, sillä vaikken ole itse vastaavalla kuviolla treffaillut, olen kirjoitellut ihan tosi tavallisten miesten kanssa (monilla mahaa, ylipainoa, tavallinen naama ja tulotasoltaan minua pienempituloisia monikin) ja heistä useimmat ghostaavat minut parin viestin jälkeen, vaikka kirjoitan ihan kohteliaasti, mukavasti ja hyväntuulisesti sekä vastaan heidän viesteihinsä. Kirjoitan myös hyvää suomea ja asiallisesti.

He ovat nähneet minusta vain profiilikuvan (tai pari kuvaa), joka on ihan edustava ja he ovat alunperin tehneet kirjoittamiseen aloitteen. Ihmettelen aina, miksi heidän innostuksensa loppuu muutaman viestin jälkeen.

T. Hieman samantyyppisen tilanteen kanssa kamppaileva hoikka ja kohtalaisen hyvänkin näköinen nainen

Itselläni kävi kerran niin, että kuva jonka sain naisesta profiilin kautta oli fiksu aikuinen, mutta kun viestittely alkoi, alkoi myös järjetön hymiötulva ja kuva naisesta muuttuikin henkisesti teini-ikäiseksi bimboksi.

Hmm. Tuokin osuu ja uppoaa. Mä nimittäin käytän chatissa paljon hymiöitä ja chattislangia sekä myös teinimäisiä ilmaisuja. Oletan, että ihmiset näkevät sen taakse. Minussa on myös tietty hassutteleva ja teinimäinen puoli ilman, että olen oikeasti mikään bimbo.

Jotkut alapeukuttavat. Eli pitäisikö minun puhua jotenkin vakavammin chateissa, jotta tulisi fiksumpi vaikutelma? Ja jättää niitä hyvää mieltä tuovia hymiöitä pois, kun joku rajoittunut mies vetää niistä herneet nenäänsä? Olen itse läpäissyt Mensan rajan, mutta silti osaan hullutella ja vitsailla ja mielestäni sellainen kuuluu chat-kulttuuriin. Olen silti erittäin kaukana bimbosta oikeasti.

T. Chateissa ghostattu

Ja miten perustelet tuon? Eivät älykkyys tai syvällisyys mitenkään korreloi välttämättä hymiöiden käytön kanssa. Ehkä olen sitten niin yli-itsevarma, että otan liiankin rennosti chateissa ja oletan, että ihmiset näkevät, millainen olen oikeasti niiden viestien takana.

T. Chateissa ghostattu

Miksi kuvittelet, että ihmiset osaavat lukea ajatuksiasi? Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää sosiaalista kanssakäymistä ja sitä, että se, mitä kuvittelet päässäsi, ei automaattisesti välity keskustelukumppanille?

Kuvittelen kyllä, että he muutamista sanavalinnoistani tajuavat koko homman jujun. Oletan aina muut ihmiset älykkäiksi ja nokkeliksi ja jotenkin sitten leikittelen siihen peilaten. Oletan aika helposti, että muut tietävät, mitä tarkoitan ja olen sitten ihan yllättynyt, jos eivät ymmärräkään. Paras kaverini tosin epäilee mua diagnosoimattomaksi Asperger-tapaukseksi.

T. Se ghostattu

Hyvin todennäköistä.

Jossain chatissa ei todellakaan saa mitään kuvaa kenestäkään, mutta hymiöiden loputon viljely on melkein kaikille miehille turn-off. 

Edelleenkin: miksi? Mikä on se syy? Onko se liian tuttavallista? Olen lisäksi livenä todella ujo, mutta chatissa rentoudun. Lisäksi kirjoitan aivan supernopeasti chatissa, mikä ärsyttää jopa omia kavereitani joskus. Eli kirjoitan valtavat määrät tekstiä lyhyessä ajassa näppis sauhuten ja kaverini lähes uupuvat. Voisiko sekin vaikuttaa?

T. Sama

Varmaan tuossa on parantamisen paikka, jos alat pommittaa viesteillä joissa vielä on paljon hymiöitä (nehän ilmentävät useimmiten emootioita), niin kannattaa vähän rauhoittua. Olet ehkä kuitenkin vielä aika nuori? Etkä ehkä työelämässäkään ole törmännyt siihen asiaan, että ihmisiä pitäisi lähestyä vähän muodollisemmin ja tahdikkaammin, jotta he eivät pakita. Kuunteleminen ja rauhallinen tyyli antavat miellyttävän vaikutelman, kun taas ylenmääräinen itsensä esiintuominen antaa epävakaan vaikutelman ja keskustelukumppani voi suorastaan pelästyä tuollaista pommitusta.

Ihmisissä on eroja kuinka paljon on kotona opetettu kohteliaisuudesta ja muiden huomioimisestä ja toisaalta siitä, miten paljon työelämässä on joutunut tai päässyt oppimaan kanssakäymisen kuvioista. Liian tuttavallinen ja tunkeileva tyyli asiakkaita tai työtovereitakin kohtaan on sellainen, johon esimiehet joutuvat joskus puuttumaan, joten ihan hyvä, jos tässä nettikeskustelussa tuli uutta ajateltavaa. Kyse on muiden huomioon ottamisen ja myötäilemisen taidoista, joita myös voi harjoitella. Ei siis ole kyse vain suomalaisista miehistä. Veikkaan, että tämän asian sisäistämällä voit parantaa myös urakehitystäsi, koska se todellakin antaa oudon vaikutelman, jos olet kaikille yhtä tuttavallinen ja velvoitat heitä ymmärtämään sinun kommunikaatiotapojasi. 

Oman käytöksen mukauttaminen muiden mukaan on todella vaikeaa itse asiassa. Olem yleensä ratkaissut sen siten, että olen aika estynyt ja hiljainen, mutta en osaa sitä oikein muulla tavoin sitten kontrolloida. Pelkään aina, että mulla menee liian innokkaaksi ja avoimeksi kommunikointi, jos avaan sanaisen arkkuni.

T. Sama

Minulle tulikin mieleen jo heti alkuun, että reagoit jännittämiseen puhumalla ja viestimällä liikaa. 

Sosiaalinen kömpelyys voi olla aitoa itsekeskeisyyttä, jolloin muiden näkökulmia ja tuntemuksia ohitetaan, koska tärkeintä on minä itse ja minun asiani. Tai sitten se voi olla tahatonta itsekeskeisyyttä, jolloin toisen asioista ei pysty olemaan kiinnostunut oman jännityksen ja siihen liittyvän itsetarkkailun takia, mikä muille näyttäytyy itsekeskeisenä ja lapsekkaana käytöksenä, vaikka pohjimmiltaan onkin jännittämistä. 

Vierailija
125/345 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on kaiken paskan alku ja juuri.

Ei ole. Ennen ihmisiä oli eläimiä, jotka paskansivat siinä missä ihmisetkin.

Vierailija
126/345 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Chateissa ghostattu

T. Chateissa ghostattu

T. Se ghostattu

Hyvin todennäköistä.

T. Sama

T. Sama

Kokemusteni mukaan tuo on aika tavallista ujoille, että on ikään kuin kaksi vaihdetta, joilla toimitaan. En näillä kommenteillani tarkoita dissata sinua, vaan auttaa huomaamaan, että omaa käytöstä voi tietoisesti pyrkiä muokkaamaan niin, että muiden on helpompi saada miellyttävämpi ja oikeampi kuva sinusta.

Tätä joutuvat kaikki opettelemaan ainakin, jos työelämässä on vähänkin vaativampi asema. Pitää oppia lukemaan muita ja toimimaan kohteliaasti ja sopivalla etäisyydellä ja intensiteetillä, mutta sitä joutuu myös harjoittelemaan loppuelämänsä. Et vielä kovin vanha ole, jos olet 30+, monille tämä asia voi valjeta vasta keski-ikäisenä tai ei koskaan. 

Vierailija
127/345 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Ainakin osin. Voin kertoa naiskollegojeni murheista, joita vanhempana miehenä ja esimiesasemassa saan kuulla tavan takaa, työhöni kun kuuluu myös yksityosasioista puhuminen. Kun itse olen ”vaaraton isoisä”, uskoisin kuulemani olevan lähellä oikeaa totuutta.

Suurimmalla osalla miehistä itsetunto ei kestä sitä, että nainen on paremmin koulutettu ja isotuloisempi kuin mies. Omalla, akateemisella, alallani tämä on kuitenkin lähtökohta, jos keskivertokansalaisiin verrataan.

Varsinkin, kun omalla erikoistumisalueellani toimivat naiset ovat kaikkea muuta kuin herkkiä pikku prinsessoja. Ei todellakaan. Alallani toimivilla naisilla on todennäköisesti enemmän m*naa kuin 99 %:lla miehistä tai ylipäätään ihmisistä. Näiden naisten ammattitaitoa voi vain kuvailla sanalla ”piinkova”.

Tuo on tietenkin monelle miehelle paha, mutta auta armias, jos alani nainen on vielä kaupan päälle kaunis.

Ellei koulutus ja ammatti jo sellaisenaan karkoita miehiä, kun lisäät tuohon päälle kauneuden, aletaan olla yhdistelmässä, joka hajoittaa suunnilleen kaikkien miehien itsetunnon.

No. Alani naisten, varsinkin kauniimpien sellaisten, osalta voin antaa aika selkeän luettelon sopivista miehistä: Lääkäri, lakimies, korkeampi yritysjohtaja, arkkitehdit, diplomi-insinöörit, upseerit, poliisit ja palomiehet. Yhtään toimivaksi osoittautunutta suhdetta, jossa miehen koulutus ei menisi tuohon luetteloon, en viimeisen kymmenen vuoden aikana ole varmaankaan nähnyt.

Summa summarum. Miesten itsetunnolle omillaan toimeentuleva kaunis nainen on noin lähtökohtaisesti myrkkyä. Poislukien noissa luetteloimissani ammateissa toimivat.

Vierailija
128/345 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää eniten se että kuvailet nämä miehet sellaisiksi että he ovat sua ”alempitasoisia” ja että et ole oikeasti kiinnostunut.

Sen kyllä haistaa kauas, miksi mies haluaisi toisille treffeille naisen kanssa jota ”ei haittaa” miehen alempi taso.

Jokainen haluaa olla kiinnostava ja haluttu, ja jotenkin nyt näistä rivien väleistä pystyy lukemaan ettei treffikumppaneista oikein kukaan ole sitä sulle ollut. Miksi heidän pitäisi syttyä sinusta, jos sinä ”armosta” voisit suostua toisille treffeille.

Kyllä ihastus usein menee niin että toinen osapuoli on kiinnostuneempi, mutta silti se ei ole mitään yksipuolista kauniin naisen palvontaa, vaan myös sinun pitää olla edes hieman kiinnostunut tästä miehestä ja pitää häntä saaliina. Muuten ei tule mitään.

Vierailija
129/345 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vaistoavat tämän sinun annan mahdollisuuden myös alempi tasoisille ja päättävät näpäyttää sinua. Näin ainakin itse toimisin.

Vierailija
130/345 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan lähtisi parisuhteeseen tuollaisen naisen kanssa joka saattaa ajan saatossa sitten löytääkin sen parempi tasoisen miehen ja loput varmaan arvaattekin. Hukkaan heitettyä aikaa seurustella sinunlaisen kanssa. Älä pidä muita tyhminä.

Vierailija
131/345 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni harva mies kavahtaa naisessa empatiakykyä ja lämpöä. Jos ap sinusta sellaisia löytyy, laita ne näkyviin.

Vierailija
132/345 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ulkonäkö on tietysti miesten mielestä toivottu asia, mutta näin jo lähes keski-ikäisenä mieskonkarina täytyy sanoa, että älykkyys on puheissa aliarvostettua. En väitä sinua tuntematta, että olisit tyhmä tai yksinkertainen, mutta näin yleisesti älykkyys, huumorintaju, tietynlainen sosiaalisuus ja empaattisuus on piirteitä, joita moni mies kaipaa täydellistä ulkonäköä enemmän.

Vierailija
133/345 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain sinussa on, joka livenä tavatessa karkottaa miehet. Ärsyttävä ääni, huumorintajuttomuus tms.

Tämä. Jopa henkilön äänensävy voi olla joskus se tekijä.

Vierailija
134/345 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin aloittajan kanssa lähteä tinder-deittien sijaan av-deiteille ja antaa sitten palautetta, jos toisia deittejä ei jostain syystä tulekaan. Juuri nyt vaan on sutinaa toisen neidon kanssa, joten palataan myöhemmin asiaan mikäli vielä olet vapaa.

Vierailija
135/345 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ulkonäkö on tietysti miesten mielestä toivottu asia, mutta näin jo lähes keski-ikäisenä mieskonkarina täytyy sanoa, että älykkyys on puheissa aliarvostettua. En väitä sinua tuntematta, että olisit tyhmä tai yksinkertainen, mutta näin yleisesti älykkyys, huumorintaju, tietynlainen sosiaalisuus ja empaattisuus on piirteitä, joita moni mies kaipaa täydellistä ulkonäköä enemmän.

Huumorintaju on naisessa sellaista, johon kiinnitän huomiota. Se nimittäin on Suomi-naisissa niin harvinaista.

Vierailija
136/345 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et ole niin viehättävä ja miellyttävä kuin luulet?

Vierailija
137/345 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ookko punavihreä feministi?

Kyseiset elementit nimittäin karkoittavat kaikki järjissään olevat miehet välittömästi, etkä heistä

enää koskaan kuule mitään.

Hän sanoi ettei käyttäydy kuśipäisesti, ts. ei ole punavihreä feministi.

Vierailija
138/345 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

XS ? No se oli sitten siinä...

Vierailija
139/345 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ookko punavihreä feministi?

Kyseiset elementit nimittäin karkoittavat kaikki järjissään olevat miehet välittömästi, etkä heistä

enää koskaan kuule mitään.

FYI tuttavapiirisi ulkopuolella on myös muunlaista elämää.

Toki on, itse en vain halua olla missään tekemisissä sen "muunlaisen elämän" kanssa.

Elelkää vain harhaisessa kuplassanne, vaan pian se kupla puhkeaa ja totuus vyöryy silmille.

Kuinka mahdatte prosessoida tämän muuttuneen tilanteen?

Ennustan kognitiivisen dissonanssin saavan uutta ulottuvuutta.

Et varmaan muuta kykene tuntemaan kuin vihaa. Surullista.

Viha ei tule koskaan voittamaan.

Olen pahollani, että en pysty rakastamaan sitä ihmisryhmää, joka tarkoituksellisesti tuhoaa

minun ja esivanhempieni vuosisataisen työn sekä minulle kaikeen kauniin ja rakkaan.

En pysty rakastamaan vihollistani, kuten Jeesus pystyi, minä en vaan pysty.

Enkä kääntämään toista poskeani aina vaan uudestaan iskettäväksi.

Sinä olet minua jalompia ja parempi ihminen, onnitteluni sinulle.

Kysymys sinulle, rakastatko minua jos tuhoan kaiken sinulle rakkaan ja tärkeän tarkoituksellisesti?

Aivan, sitä minäkin.

Kerro vielä että mikä on se vuosisadan verran rakennettu asia, jota juuri punavihreät feministit tuhoavat oikein porukalla? Ihan konkreettisesti, jooko?

Mikäli sinun täytyy tätä kysyä, et tule koskaan ymmärtämään tai hyväksymään vastaustani.

Olen pahoillani, en voi auttaa sinua.

Vierailija
140/345 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen punavihreä feministi, ja minulla on kova kysyntä ;-)

Ei kannata liikaa yrittää miellyttää miehiä! Mieti, mitä ITSE haluat!

Tässähän se on, punavihreä feministisyys pähkinänkuoressa.

Minä, minä, minä, minä, minä, minä ja minun haluni.

Mahtavat nuo kovaa kysyntää tuottavat miehet? olevan varsinaisia eliittiyksilöitä.

Vakka kantensa valitsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi