Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyvännäköinen nainen

Vierailija
04.04.2021 |

Ja ennen kuin joku vetää herneet nenäänsä, kerron tämän siksi, että tämä ongelmani hahmottuisi paremmin ja saisin vastauksia.

Olen siis hyvännäköinen nainen (muilta kuultuna), hyvin timmi (kokoa XS), pitkätukkainen. Fiksu, hauska, hyvässä työssä.

Sitten menen tinder-treffeille aika tavallisten ihmisten kanssa (ei toimitusjohtaja-lentäjä-mallien kanssa) ja heistä ei ekojen treffien jälkeen kuulu mitään. Vaikka siis treffit olleet kaikin puolin miellyttäviä.

Että mitähän ihmettä?? Luulevatko he saavansa paremman? Jos ei kaunis, seksikäs, fiksu ja omillaan toimeen tuleva, muita kuunteleva ja kiva nainen kelpaa, mikä sitten kelpaa näille nykyajan tinder-miehille? Siis yksien treffien perusteella lopetetaan yhteydenpito.

En käsitä. Ja ennen kuin joku kommentoi, et käyttäydy kusipäisesti ja ylimielisesti, vaikka hyvä itsetunto onkin.

Kommentit (345)

Vierailija
341/345 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä ainakin 15 vuotta sitten halusi baarissa vain pimslooraa. En usko, että tämä asia on muuttunut.

Eli jos et anna ensimmäisillä treffeillä, niin et ole enää kiinnostava. Muista, että se oikea jaksaa kyllä odottaa.

Nainen

Nyt en voi olla samaa mieltä. Vaikka ehkä yhden tietyn illan tavoite on tuo, niin jostain kumman syystä kaikki tutut miehet ovat vakisuhteessa. Go figure.

Vierailija
342/345 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa selitys AP:n tilanteeseen on se, että hänessä on jokin massiivinen red flag jota hän ei itse tiedosta ja joka on sen laatuinen, että myöskään miehet eivät sitä halua kertoa. Muussa tapauksessa 90% deiteistä yrittäisi vähintään kellistää hänet.

Minä esimerkiksi tunnen yhden hyvin AP:n kuvausta vastaavan neidin, joka on toisaalta myös päivänselvä anorektikko. Nätti ja älykäs juristi jolla on selvästi päässä jotain vialla -> karkuun.

Yleisimpiä red flagejä on päihdeongelma ja sitäkään ei ongelmainen itse huomaa, että muut kyllä sen huomaavat. 

Minulla mielenterveyshäiriö ja melkeinpä kaikki miehet, joiden kanssa olen käynyt treffeillä ovat olleet kiinnostuneet seurustelemaan kanssani. Kunhan on kaunis ei ole väliä onko nainen hullu.

Riippuu kuinka paha mielenterveyden ongelma naisella on. Lievä masennus tai jotain pelkotiloja ei ole hirveän paha asia, mutta naisella on joku persoonallisuushäiriö, niin se on pahempi juttu. Ainahan sitä voi vähän aikaa seurustella, jos nainen on kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/345 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tulee mieleen, että kuva ei vastannut sinua livenä. Se on varmaan yleisin syy tuohon reaktioon, ettei toisia treffejä tule.

Xs kokoinen hyvin timmi, mitä se tarkoittaa? Alipainoisuutta?

Vierailija
344/345 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap oli lahna sängyssä?

Vierailija
345/345 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hoikka ja pitkähiuksinen automaattisesti tarkoita että olisi kaunis, nätti tai yleensäkään hyvännäköinen.

Aloituksesta ainakin saa sellaisen kuvan ettei hän ole kovin mukava vaikka itse niin luulee olevansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi