Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki ujot ja naisia saamattomat miehet tässä teille neuvo

Vierailija
04.04.2021 |

Anthony Recenellon Youtube-kanava. Hän tekee juuri oikeanlaista sisältöä teille, antaa kunnollisia ohjeita ja kertoo suoraan mitä ei ainakaan kannata tehdä. Teilaa yleiset "näin saat naisen" neuvot täysin.

Kommentit (229)

Vierailija
101/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten luusereiksi arvottaminen kylläkin etäännyttää naisten saantia. Arvot pitäisi olla kohdallaan, jotta hyvän suhteen voisi saada.

Miettikää omia epäkohtianne miksi naiset eivät syty teihin. Aina voi itseään parantaa.

En ole 185 cm pitkä, komea tai rikas :/ Kai tästä vain pitää ryhdistäytyä ja alkaa lottokuponkeja täyttelemään kun en voi naamaani tai pituuttani muuttaa :(

Tarkoitin parantamisella luonnetta.

Niin, pitää ryhdyä  ilkeäksi ja kohdella naisia kuin märkää sukkaa :( Kai täytyy elää yksin....

Jos ihan aikuisten täysikäisten oikeasti kuvittelet näin niin et ole henkisesti terve ja/tai aivan liian eristyksissä muista ihmisistä. Siinä on jo kaksi asiaa joista aloittaa.

Miksi naiset sitten sanoo haluavansa kiltin ja mukavan miehen, maailma niitä pullollaan ja sitten otetaan väkivaltainen renttu. Sitten itketään missä ne hyvät miehet ovat :( Sitten ollaan hyi yök kiltti mies

Vierailija
102/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää muistaa, että kaikkia ei voi miellyttää, joten toisin päin ajateltuna aina löytyy joku joka sinusta tykkää. On se kumppanin löytäminen vähän kuin lottoamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kelpaa ujo, ja alle 170cm mies :D

Tosin jos ulkonäkö ei miellytä niin välttämättä kiinnostus ei herää noin vaan. Mutta luonne ratkaisee kuitenkin joka tapauksessa lopulta.

Vierailija
104/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten luusereiksi arvottaminen kylläkin etäännyttää naisten saantia. Arvot pitäisi olla kohdallaan, jotta hyvän suhteen voisi saada.

Miettikää omia epäkohtianne miksi naiset eivät syty teihin. Aina voi itseään parantaa.

En ole 185 cm pitkä, komea tai rikas :/ Kai tästä vain pitää ryhdistäytyä ja alkaa lottokuponkeja täyttelemään kun en voi naamaani tai pituuttani muuttaa :(

Jos kerran kaikki naiset ovat mielestäsi pinnallisia rahan perässä juoksijoita, niin miksi ihmeessä sinä haluat itsellesi sellaisen? Jos minä pitäisin miehiä yhtä kaameina kuin sinä naisia, niin pyrkisin kyllä pysymään heistä mahdollisimman kaukana.

Eikös naiset osaa esittää mukavaa ja välittävää?

Sinäkö haluat itsellesi pinnallisen pyrkyrin, joka vain esittää mukavaa? Väitätkö muuten todella, ettei yksikään nainen ole oikeasti välittävä ja mukava? Ja vielä ihmettelet, miksi et saa naisia? Luuletko, ettei tuo asenteesi tihku läpi kaikessa vuorovaikutuksessa naisten kanssa?

Vierailija
105/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, pitää ryhdyä  ilkeäksi ja kohdella naisia kuin märkää sukkaa :( Kai täytyy elää yksin....

Jos ihan aikuisten täysikäisten oikeasti kuvittelet näin niin et ole henkisesti terve ja/tai aivan liian eristyksissä muista ihmisistä. Siinä on jo kaksi asiaa joista aloittaa.

Miksi naiset sitten sanoo haluavansa kiltin ja mukavan miehen, maailma niitä pullollaan ja sitten otetaan väkivaltainen renttu. Sitten itketään missä ne hyvät miehet ovat :( Sitten ollaan hyi yök kiltti mies

Minä ainakin olen ottanut oikeasti kiltin miehen eikä mitään väkivaltaista renttua, kuten myös lähipiirini naiset. Te miehet jotka luulette olevanne kilttejä ette ole sitä oikeasti, mutta ette kykene ymmärtämään sitä petsoonallisuyshäiriöstänne johtuen, vaikka se on teille sanottu jo tuhansia kertoja. Teiltä esim puuttuu kirjoittelunne perusteella empatiakyky, mutta ette itse tiedosta sitä.

Vierailija
106/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran kaikki naiset ovat mielestäsi pinnallisia rahan perässä juoksijoita, niin miksi ihmeessä sinä haluat itsellesi sellaisen? Jos minä pitäisin miehiä yhtä kaameina kuin sinä naisia, niin pyrkisin kyllä pysymään heistä mahdollisimman kaukana.

Sinäkö haluat itsellesi pinnallisen pyrkyrin, joka vain esittää mukavaa? Väitätkö muuten todella, ettei yksikään nainen ole oikeasti välittävä ja mukava? Ja vielä ihmettelet, miksi et saa naisia? Luuletko, ettei tuo asenteesi tihku läpi kaikessa vuorovaikutuksessa naisten kanssa?

Aika paljon esimerkkejä nähnyt ettei nainen tunnu kamalasti miehestään välittävän :/

Vierailija
107/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen ottanut oikeasti kiltin miehen eikä mitään väkivaltaista renttua, kuten myös lähipiirini naiset. Te miehet jotka luulette olevanne kilttejä ette ole sitä oikeasti, mutta ette kykene ymmärtämään sitä petsoonallisuyshäiriöstänne johtuen, vaikka se on teille sanottu jo tuhansia kertoja. Teiltä esim puuttuu kirjoittelunne perusteella empatiakyky, mutta ette itse tiedosta sitä.

Tarkoitat kai paksu lompakko, hassu kirjoitusvirhe sinulta.

Vierailija
108/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nuo parisuhteet ole jo nähty, vois keskittyä johonkin muuhun.

Vierailija
109/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Ylipaino pois, hygienia ja vaatteet kuntoon, omat tulot omasta työstä.

Näillä pääsee jo pitkälle.

Ei pääse. Terveisin alle 170cm mies.

Esi. M. Pekkarinen on päässyt varsin

pitkälle noilla ohjeilla, vaikka on alle 170. Että ei se tosta pituudestakaan ole kiinni.

Sulta puuttuu jotain muuta.

Vierailija
110/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Ylipaino pois, hygienia ja vaatteet kuntoon, omat tulot omasta työstä.

Näillä pääsee jo pitkälle.

Eli vaatteet pitäisi olla viimeisintä trendiä niin sitten kelpaa? Esim. 15v vanhat reikäiset farkut ei käy, koska ne eivät ole uudet ja valmiiksi reikäiset kaupasta ostetut jne.

Vierailija
111/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespalstailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoo esimerkiksi, että miesten pitäisi aidosti koittaa olla ystäviä naisten kanssa, koska silloin ei jännitä niin paljon, kun tapaa naisen, jonka kanssa haluaisi mennä treffeille tai seurustella. Tällä palstalla aina ulistaan sitä, että miehet eivät ikinä halua olla oikeasti vain naisten kavereita, mikä on haitallinen ajatteluta miesten itsensä kannalta.

juu, sieltä friendzoneltahan se suhde syntyy =D 

Itse olin se, joka jatkuvasti jäi friend zonelle itseäni kiinnostavien naisten kanssa, ja tuntui, että olen "ikuinen kakkonen" (eli hyvä ja luotettava kaveri, jolta sai tukea vaikeina hetkinä, mutta ei ko. naisten romanttisen rakkauden kohde) useammille naisille, joista olin kiinnostunut, ja kieltämättä turhautti, vaikka arvostinkin sitä, että naiset viihtyivät kontaktissa ja kanssani. Lopulta kuitenkin, kun oli mennyt iso kaksinumeroinen luku vuosia ja en ehkä enää edes kuvitellut löytäväni sitä oikeaa, törmäsin tulevaan ihanaan vaimooni vahingossa. Hänelle olin nopeasti numero yksi ja vaikuttaa, että näin on edelleen:) 

Ja nyt mielestäni tärkeä pointti: Uskon vakaasti, että friend zone-kokemus auttoi paljon, ja se että osasin varmasti olla myös hänen seurassaan luontevammin kun olin tottunut olemaan naisten kanssa tekemisissä normaalistikin henkilökohtaisella tasolla, kuin jos olisin vain pyörinyt äijäporukoissa siitä oikeasta naisesta haaveillen. Ja ehkä se auttoi myös, että tuleva vaimoni tiesi minulla olevan naispuolisia kontakteja = en varmaan voisi olla kovin huono tyyppi?

tämä ei ole miehen tekstiä. 

En tiedä, miksi epäilet asiaa, mutta olen heteromies ja (lopulta) onnellisesti naimisissa.

Mietipä vielä asiaa näin kahdella esimerkillä:

A. Haaveilet elämäsi naisen löytämisestä. Olet naisten kanssa tekemisissä ystävä- ja tuttavatasolla arjessa. Ehkä muutama  heistä on tosi läheisiäkin ystäviä. Tämän seurauksena toimit naisten kanssa luontevammin yleensäkin ja myös joku sellainen nainen, josta kiinnostut, huomaa muiden naisten arvostavan sinua.

B. Haaveilet elämäsi naisen löytämisestä. Et ole naisten kanssa tekemisissä muuten etkä kiinnostunut heidän asioistaan, vaan haluaisit suoraan vain naisen itsellesi. Vapaa-aika menee yksin tai miesporukoissa. Ero miesten ja naisten maailmojen välillä tuntuu suurelta ja sinua kiinnostava uusi nainen on suunnilleen ainoa naispuolinen kontaktisi, mutta muuten et ole henkilökohtaisella tasolla tekemisissä naisten kanssa ehkä omaa sukuasi lukuunottamatta.

En sano, että nämä pelkistetyt esimerkit olisivat täysin onnistuneita, mutta ymmärtänet pointin. Kummassa tapauksessa on todennäköisempää, että löydät elämäsi naisen? ​​​

Edelleenkään et ole mies, mutta mammathan nielee kaikki naisia mielistelevät kirjoitukset palstalla 

Vierailija
112/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon esimerkkejä nähnyt ettei nainen tunnu kamalasti miehestään välittävän :/

Niin olen minäkin nähnyt paljon esimerkkejä vastaavista miehistä. Mutta arvaapa mitä? Minä tunnen kuitenkin paljon enemmän niin naisia kuin miehiä, jotka aidosti välittävät puolisoistaan ja kohtelevat heitä suurella rakkaudella ja kunnioituksella.

Vierailija
113/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoo esimerkiksi, että miesten pitäisi aidosti koittaa olla ystäviä naisten kanssa, koska silloin ei jännitä niin paljon, kun tapaa naisen, jonka kanssa haluaisi mennä treffeille tai seurustella. Tällä palstalla aina ulistaan sitä, että miehet eivät ikinä halua olla oikeasti vain naisten kavereita, mikä on haitallinen ajatteluta miesten itsensä kannalta.

Tuo neuvo on vasta vauvanaskel eteenpäin.

Jos tilanne on tuo, ollaan H. Laasasen määrittelemässä kategoriassa HC-ATM, josta on toivottoman pitkä matka parisuhteeseen.

Voin sanoa kokemuksesta että jo tilanteesta jossa on paljonkin naiskavereita, ml. hyvännäköisiä naisia joita harvat miehet uskaltavat yrittää, on pitkä matka parisuhteeseen jos aloitteellisuus/seksuaalinen rohkeus ja dominanssi puuttuu melkeinpä täysin.

Itselläkin tuossa oli iso työ, vaikka oli monia avuja kuten fiksuus ja hauskuus.

Syy miksi tuohon neuvoon on syytä suhtautua skeptisesti on että naisten mieskavereilta odotetaan vaaratonta ja sukupuoletonta käytöstä. Se luo turvallisen illuusion että tässä ollaan millimetrien päässä parisuhteesta kunhan vain sopiva sattuu kohdalle ja intohimot heräävät. Mutta ne eivät herää koskaan, eivät kenelläkään naisella, koska olet kategoriassa kaveripojat. Ja mitä enemmän siinä kategoriassa olet, sitä vähemmän sytyttäväksi käytöksesi muuttuu.

Askeleet voisivat olla nämä:

1. ei minkäänlaisia suhteita naisiin, ei osaa olla naisten kanssa edes kaveri

2. kaverinaisia jotka saavat sinulta palveluksia

3. oikeita naiskavereita

4. parisuhde

Minä hyppäsiin siis kategoriasta 3 kategoriaan 4, ja siinä meni vuosia.

Erinomaista pohdintaa! Olen ollut koko aikuisikäni kohdassa 3, mutta ponnistaminen kohtaan 4 ei vain millään onnistu. Ehkä minulta puuttuu jokin mystinen palikka, kun saan arvostusta ja seurassani viihdytään, mutta en kelpaa parisuhteeseen. 10 vuoden aikana olen kehittynyt monella eri alueella, joten tästäkään ei voi olla kiinni.

eri

Vierailija
114/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat kai paksu lompakko, hassu kirjoitusvirhe sinulta.

Viesti viestiltä näytät mikä on vikana kun pariutuminen ei onnistu. Me pariutuneet jotka jaksetaan teille yrittää vääntää rautalankaa, jatketaan tästä omaan perheelliseen elämään kun alkaa lepäily kyllästyttämään, ilman että tämmöistä keskusteluista jää mitään jälkeä. Mutta sinun elämään tuo lapsellinen viestisi ei tuo mitään hyvää.

Vierailija
115/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tilanne on tuo, ollaan H. Laasasen määrittelemässä kategoriassa HC-ATM, josta on toivottoman pitkä matka parisuhteeseen.

Voin sanoa kokemuksesta että jo tilanteesta jossa on paljonkin naiskavereita, ml. hyvännäköisiä naisia joita harvat miehet uskaltavat yrittää, on pitkä matka parisuhteeseen jos aloitteellisuus/seksuaalinen rohkeus ja dominanssi puuttuu melkeinpä täysin.

Itselläkin tuossa oli iso työ, vaikka oli monia avuja kuten fiksuus ja hauskuus.

Syy miksi tuohon neuvoon on syytä suhtautua skeptisesti on että naisten mieskavereilta odotetaan vaaratonta ja sukupuoletonta käytöstä. Se luo turvallisen illuusion että tässä ollaan millimetrien päässä parisuhteesta kunhan vain sopiva sattuu kohdalle ja intohimot heräävät. Mutta ne eivät herää koskaan, eivät kenelläkään naisella, koska olet kategoriassa kaveripojat. Ja mitä enemmän siinä kategoriassa olet, sitä vähemmän sytyttäväksi käytöksesi muuttuu.

3. oikeita naiskavereita

4. parisuhde

Erinomaista pohdintaa! Olen ollut koko aikuisikäni kohdassa 3, mutta ponnistaminen kohtaan 4 ei vain millään onnistu. Ehkä minulta puuttuu jokin mystinen palikka, kun saan arvostusta ja seurassani viihdytään, mutta en kelpaa parisuhteeseen. 10 vuoden aikana olen kehittynyt monella eri alueella, joten tästäkään ei voi olla kiinni.

eri

Tapaatko paljon uusia naisia elämässäsi?

Vierailija
116/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin nykyisen parisuhteen friendzonelta. Hitaasti hyvä tulee.

Vierailija
117/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juu, sieltä friendzoneltahan se suhde syntyy =D 

Itse olin se, joka jatkuvasti jäi friend zonelle itseäni kiinnostavien naisten kanssa, ja tuntui, että olen "ikuinen kakkonen" (eli hyvä ja luotettava kaveri, jolta sai tukea vaikeina hetkinä, mutta ei ko. naisten romanttisen rakkauden kohde) useammille naisille, joista olin kiinnostunut, ja kieltämättä turhautti, vaikka arvostinkin sitä, että naiset viihtyivät kontaktissa ja kanssani. Lopulta kuitenkin, kun oli mennyt iso kaksinumeroinen luku vuosia ja en ehkä enää edes kuvitellut löytäväni sitä oikeaa, törmäsin tulevaan ihanaan vaimooni vahingossa. Hänelle olin nopeasti numero yksi ja vaikuttaa, että näin on edelleen:) 

Ja nyt mielestäni tärkeä pointti: Uskon vakaasti, että friend zone-kokemus auttoi paljon, ja se että osasin varmasti olla myös hänen seurassaan luontevammin kun olin tottunut olemaan naisten kanssa tekemisissä normaalistikin henkilökohtaisella tasolla, kuin jos olisin vain pyörinyt äijäporukoissa siitä oikeasta naisesta haaveillen. Ja ehkä se auttoi myös, että tuleva vaimoni tiesi minulla olevan naispuolisia kontakteja = en varmaan voisi olla kovin huono tyyppi?

tämä ei ole miehen tekstiä. 

En tiedä, miksi epäilet asiaa, mutta olen heteromies ja (lopulta) onnellisesti naimisissa.

Mietipä vielä asiaa näin kahdella esimerkillä:

A. Haaveilet elämäsi naisen löytämisestä. Olet naisten kanssa tekemisissä ystävä- ja tuttavatasolla arjessa. Ehkä muutama  heistä on tosi läheisiäkin ystäviä. Tämän seurauksena toimit naisten kanssa luontevammin yleensäkin ja myös joku sellainen nainen, josta kiinnostut, huomaa muiden naisten arvostavan sinua.

B. Haaveilet elämäsi naisen löytämisestä. Et ole naisten kanssa tekemisissä muuten etkä kiinnostunut heidän asioistaan, vaan haluaisit suoraan vain naisen itsellesi. Vapaa-aika menee yksin tai miesporukoissa. Ero miesten ja naisten maailmojen välillä tuntuu suurelta ja sinua kiinnostava uusi nainen on suunnilleen ainoa naispuolinen kontaktisi, mutta muuten et ole henkilökohtaisella tasolla tekemisissä naisten kanssa ehkä omaa sukuasi lukuunottamatta.

En sano, että nämä pelkistetyt esimerkit olisivat täysin onnistuneita, mutta ymmärtänet pointin. Kummassa tapauksessa on todennäköisempää, että löydät elämäsi naisen? ​​​

Intuitiivisesti tuon ensimmäisen pitäisi olla reippaasti paremmissa asemissa.

Todellisuudessa taas se ei ole niinkään selvää. Kuten jo kirjoitin, edellytys naisen kaverina olemiselle on vaaraton ja sukupuoleton käytös.

Monelle miehelle tekee hyvää olla toisten miesten seurassa. Niin kehittyy se mies-nainen-vetovoima kun mies ei käyttäydy kuin yksi naisista.

Kuulostaa hullulta, mutta oikeasti lähempänä saattaa joskus olla kauempana.

Eihän kaveruussuhde naiseen sulje pois miespuolisia kavereita. Molempia voi olla yhtä aikaa. Eikä tarvi olla sukupuoleton. Vaikka on jotakin sukupuolta niin on samaan aikaan myös ihminen, ensisijaisesti ihminen. Vetovoima toki syntyy erilaisuudesta, mutta jos päässään pitää toisia muukalaisina, voi olla vaikea luoda kontaktia.

Ja parisuhteessa miehellä ei sitten saa olla ainoatakaan ystävää, ei mies- eikä naispuolista.

Tämä on nähty tuhanteen kertaan 

Vierailija
118/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aloitin nykyisen parisuhteen friendzonelta. Hitaasti hyvä tulee.

Saat kuulla olevasi nainen 3...2...1...

Vierailija
119/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3. oikeita naiskavereita

4. parisuhde

eri

Ennen koronaa useita naisia kuukausittain. Aikaisemmin myös naispuoliset ystäväni yrittivät parittaa minua joillekin kavereilleen eli ilmeisesti potentiaalia on olemassa.

Vierailija
120/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3. oikeita naiskavereita

4. parisuhde

eri

Ennen koronaa useita naisia kuukausittain. Aikaisemmin myös naispuoliset ystäväni yrittivät parittaa minua joillekin kavereilleen eli ilmeisesti potentiaalia on olemassa.

Lisää vielä volyymia. Mene viikonloppu kursseille joiden aiheet vois kiinnostaa naisia tms. Kyllä se sopiva nainen vielä kävelee vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi