Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki ujot ja naisia saamattomat miehet tässä teille neuvo

Vierailija
04.04.2021 |

Anthony Recenellon Youtube-kanava. Hän tekee juuri oikeanlaista sisältöä teille, antaa kunnollisia ohjeita ja kertoo suoraan mitä ei ainakaan kannata tehdä. Teilaa yleiset "näin saat naisen" neuvot täysin.

Kommentit (229)

Vierailija
221/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta parisuhdetta olisikaan syntynyt, jos mies olisi vaatinut kyllä tai ei vastauksen.

Ei on ei, mutta se että ei vastaa kysymykseen voi olla kyllä tai ei.

Eli on pakko vaatia kun nainen ei ole asiassa mikään aktiivinen toimija.

Jos ei vastausta ei ole tullut niin nainen voi olla kiinnostunut. Eli kysymykseen pitää saada selvä vastaus. Se ettei ole vastannut kysymykseen ei ole ei.

Eli moni mies sanoo ettei nainen ole häntä huolinut, vaikka nainen ei ole vastannut mitään.

Mistä ihmeestä nyt puhutaan? Onko tässä keskustelussa nyt teinejä?

Moni mies voi kysyä treffeillekin kasvotusten ja jos vastausta ei ole tullut niin he tulkitsevat sen ei.

Miten se pitää  tulkita?

Jos mies kysyy toisen kerran, on se jo ahdistelua vuonna 2021

Niinpä ja siitä te miehet saatte syyttää vain itseänne ja muita miehiä.

Vierailija
222/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on korkeastikouluttautunut, ujohko suomimies, niin kannattaa katsella ulkomaita tai ulkomaalaisia. Olettaen, ettei naisen korkeampi koulutus ole este. Itse olen insinööri amk ja bongasin virolaisen naislääkärin. Tämän virottareni mukaan monesti Baltian maissa ja myös Venäjällä naisen korkeampi tulotaso ja koulutus on oikeasti todella suuri este sille, että paikalliset miehet huolisivat. Minua se ei haitannut, usein keskustelemmekin jostain lääketieteeseen liittyvästä myös keskenämme, itsekin niistä asioista kiinnostunut. 

Tämä liittyy Baltiassa ja Venäjällä perinteisiin ja vanhanaikaisiin, maskuliinisiin arvoihin eli mies on perheen pää. Siihen kuvioon akateeminen, hyvätuloinen nainen ei sovi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta parisuhdetta olisikaan syntynyt, jos mies olisi vaatinut kyllä tai ei vastauksen.

Ei on ei, mutta se että ei vastaa kysymykseen voi olla kyllä tai ei.

Eli on pakko vaatia kun nainen ei ole asiassa mikään aktiivinen toimija.

Jos ei vastausta ei ole tullut niin nainen voi olla kiinnostunut. Eli kysymykseen pitää saada selvä vastaus. Se ettei ole vastannut kysymykseen ei ole ei.

Eli moni mies sanoo ettei nainen ole häntä huolinut, vaikka nainen ei ole vastannut mitään.

Mistä ihmeestä nyt puhutaan? Onko tässä keskustelussa nyt teinejä?

Moni mies voi kysyä treffeillekin kasvotusten ja jos vastausta ei ole tullut niin he tulkitsevat sen ei.

Miten se pitää  tulkita?

Jos mies kysyy toisen kerran, on se jo ahdistelua vuonna 2021

Niinpä ja siitä te miehet saatte syyttää vain itseänne ja muita miehiä.

Syyttäminen on tärkeintä.

Vierailija
224/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoo esimerkiksi, että miesten pitäisi aidosti koittaa olla ystäviä naisten kanssa, koska silloin ei jännitä niin paljon, kun tapaa naisen, jonka kanssa haluaisi mennä treffeille tai seurustella. Tällä palstalla aina ulistaan sitä, että miehet eivät ikinä halua olla oikeasti vain naisten kavereita, mikä on haitallinen ajatteluta miesten itsensä kannalta.

juu, sieltä friendzoneltahan se suhde syntyy =D 

Friendzone on miesten naurettava keksintö. Nainen ei ole miehelle mitään velkaa, vaikka kohtelisikin miestä ystävällisesti.

Vierailija
225/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on korkeastikouluttautunut, ujohko suomimies, niin kannattaa katsella ulkomaita tai ulkomaalaisia. Olettaen, ettei naisen korkeampi koulutus ole este. Itse olen insinööri amk ja bongasin virolaisen naislääkärin. Tämän virottareni mukaan monesti Baltian maissa ja myös Venäjällä naisen korkeampi tulotaso ja koulutus on oikeasti todella suuri este sille, että paikalliset miehet huolisivat. Minua se ei haitannut, usein keskustelemmekin jostain lääketieteeseen liittyvästä myös keskenämme, itsekin niistä asioista kiinnostunut. 

Tämä liittyy Baltiassa ja Venäjällä perinteisiin ja vanhanaikaisiin, maskuliinisiin arvoihin eli mies on perheen pää. Siihen kuvioon akateeminen, hyvätuloinen nainen ei sovi.

Arvaa onko tota ehdotettu? Tiedät varsin hyvin ettei täältä lähdetä.

Vierailija
226/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoo esimerkiksi, että miesten pitäisi aidosti koittaa olla ystäviä naisten kanssa, koska silloin ei jännitä niin paljon, kun tapaa naisen, jonka kanssa haluaisi mennä treffeille tai seurustella. Tällä palstalla aina ulistaan sitä, että miehet eivät ikinä halua olla oikeasti vain naisten kavereita, mikä on haitallinen ajatteluta miesten itsensä kannalta.

juu, sieltä friendzoneltahan se suhde syntyy =D 

Friendzone on miesten naurettava keksintö. Nainen ei ole miehelle mitään velkaa, vaikka kohtelisikin miestä ystävällisesti.

Samat heittäjät sanoo että vain kauniit naiset ansaitsee hyvää. Naiset! Alkakaa seuraamaan miten just sua kohdellaan.

Vierailija
227/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Ylipaino pois, hygienia ja vaatteet kuntoon, omat tulot omasta työstä.

Näillä pääsee jo pitkälle.

Ei pääse. Terveisin alle 170cm mies.

Mulle kelpasi joskus vuosia sitten tuollainen rakastajaksi. Oli ihan hyvä.

Vierailija
228/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo neuvo on vasta vauvanaskel eteenpäin.

Jos tilanne on tuo, ollaan H. Laasasen määrittelemässä kategoriassa HC-ATM, josta on toivottoman pitkä matka parisuhteeseen.

Voin sanoa kokemuksesta että jo tilanteesta jossa on paljonkin naiskavereita, ml. hyvännäköisiä naisia joita harvat miehet uskaltavat yrittää, on pitkä matka parisuhteeseen jos aloitteellisuus/seksuaalinen rohkeus ja dominanssi puuttuu melkeinpä täysin.

Itselläkin tuossa oli iso työ, vaikka oli monia avuja kuten fiksuus ja hauskuus.

Syy miksi tuohon neuvoon on syytä suhtautua skeptisesti on että naisten mieskavereilta odotetaan vaaratonta ja sukupuoletonta käytöstä. Se luo turvallisen illuusion että tässä ollaan millimetrien päässä parisuhteesta kunhan vain sopiva sattuu kohdalle ja intohimot heräävät. Mutta ne eivät herää koskaan, eivät kenelläkään naisella, koska olet kategoriassa kaveripojat. Ja mitä enemmän siinä kategoriassa olet, sitä vähemmän sytyttäväksi käytöksesi muuttuu.

Askeleet voisivat olla nämä:

1. ei minkäänlaisia suhteita naisiin, ei osaa olla naisten kanssa edes kaveri

2. kaverinaisia jotka saavat sinulta palveluksia

3. oikeita naiskavereita

4. parisuhde

Minä hyppäsiin siis kategoriasta 3 kategoriaan 4, ja siinä meni vuosia.

Erinomaista pohdintaa! Olen ollut koko aikuisikäni kohdassa 3, mutta ponnistaminen kohtaan 4 ei vain millään onnistu. Ehkä minulta puuttuu jokin mystinen palikka, kun saan arvostusta ja seurassani viihdytään, mutta en kelpaa parisuhteeseen. 10 vuoden aikana olen kehittynyt monella eri alueella, joten tästäkään ei voi olla kiinni.

eri

Minä olin myös kohdassa 3 pitkään, ja ehkä ongelma oli, että olin kiinnostunut sellaisista naisista, jotka eivät olleet kiinnostuneita minusta romanttisessa mielessä, mutta pitivät minua hyvänä ystävänä, mutta en riittävän kiinnostunut niistä, jotka olivat ehkä kiinnostuneita minusta. Eli voi olla, että oman kehittymisesi lisäksi joudut miettimään, millaisia naisia yrität.

Vierailija
229/229 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujojen miesten on parempi pysyä yksin., muuten kaikki joutuvat kärsimään.

Jos mies ei ole tajunnut karaista luonnettaan, hänestä ei ole parisuhteeseen eikä varsinkaan avioliittoon.

Se on jännä että pitää olla karaistu luonne tuohon hommaan.

Täytyy varmaan olla jonkinlainen masokisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi