Miten ihmiset päätyvät parisuhteeseen niin helposti?
Meidän yli kymmenen hengen kaveriporukasta kaikki ovat vuorollaan yrittäneet iskeä. Osa on etääntynyt pakkien jälkeen eli vain reikä ilmeisesti kiinnostaa. Myös työ- ja opiskeluporukoissa on aina näitä jotka katoavat kuin tuhka tuuleen pakkien jälkeen, kun ensin ovat muka sattumalta törmänneet minuun jatkuvasti. Osa tekee saman alettuaan seurustelemaan jonkun toisen kanssa eli löydettyään jonkun toisen reiän johon purkautua.
Miten ihmiset päätyvät parisuhteeseen niin helposti selvittämättä ensin kiinnostuvatko he sinusta ihmisenä vai reikänä? Haluavatko silti viettää aikaa kanssasi vaikkeivat saisi siitä mitään ”palkkiota” kovan työn jälkeen? Siis jos pakkien jälkeen haluaa jatkaa ajan viettämistä yhdessä, koska on kiinnostunut sinusta ja seurastasi. Vai jäävätköhän vain kyttäämään uutta tilaisuutta.. Olen jo muuttunut vainoharhaiseksi kun joku miespuolinen taas kiinnostuu keskustelemaan kanssani innokkaasti että pumpatahan se vain haluaa. Samanlaista innokkuutta kun ei tule naisten puolelta. Vai onkohan vainoharhaista edes...
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle riittää se, että on reikä. Ne ei kaipaa muuta. Ne on hirveän helppo saada parisuhteeseen kun vain on rauhallinen, lempeä, osoittaa kiinnostusta ja ihailua sekä muistaa nauraa miehen vitseille. Tärkeintä on saada mies tuntemaan olonsa tärkeäksi ja merkittäväksi ja ohittaa se tosiasia, että sinä et saa jutusta yhtään mitään.
Mutta kun itse viihtyy heidän seurassaan eikä haluaisi maksaa siitä reiällä.
Sitten sietää sitä, että sinua ei kutsuta mihinkään eikä haluta olla missään tekemisissä ellet vaikuta sille, että lohkeaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne miehet, jotka yrittävät iskeä "kavereita" mitään suhdetta halua.
Kaikki kenen kanssa olen ikinä seurustellut olivat kavereitani jo ennen seurustelua ja osa vielä sen jälkeen.
Heidän seurassaan on mukavaa juuri siksi että esittävät parastaan, koska haluavat saada muutakin kuin kaveruutta. Kukapa ei tuntisi oloaan kivaksi porukassa jossa kaikki kilvan livertävät, ja pitävät huolta että juuri sinä viihdyt ja pyörivät ympärillä niiiin ystävällisinä että!
Toista se kuule on sitten kun oletkin ihka oikeasti vain kaveri. Jutut on ihan eri luokkaa kun kukaan ei ole "iskemässä".
Aika monella on kyse läheisriippuvuudesta, ei olla kasvettu aikuiseksi, pelätään yksinjäämistä kuten pikku lapsi. Aikuinen toki tarvitsee toista ihmistä mutta ei hyväksikäytä häntä omien pelkotilojen hoitoon vaan oikeasti nauttii hänen seurastaan. Yksinolokin on kivaa kun voi olla parhaassa seurassa...oman itsensä seurassa.
Minä olen ok - Sinä olet ok
Olet ilmeisesti kaunis ja seksikäs. Nämä miehet, jotka "sattumalta" ovat ilmestyneet elämääsi ovat jo alunperin olleet ihastuneet sinuun. He ovat ajatelleet minä vähän aikaa lämmittelen tuota naista ja sitten isken sen. Kun se ei onnistukaan, he katoavat siksi pystyäkseen unohtamaan sinut. Muuten ne ihastuksen tunteet eivät katoa ja jos joku onnistuisi iskeä sinut, niin se kaivaisi todella syvältä tuota pakkia saanutta miestä. Muutenkin se kaivaa miestä jos on ihastunut naiseen, mutta nainen ei ole ihastunut mieheen. Siitä syystä he katoavat.
Vierailija kirjoitti:
Ompa karmeaa ajatusmaailma. Onneksi meillä minä haluan enemmän. Lie se keppi on sit meillä maksuväline.
En voi uskoa että panet kaikkia miespuolisia joita tapaat. Tai ainakaan itse en halua aloittaa sellaista.
Olen itsekin nymfo, mutten voi sivuuttaa tietoa siitä miksi ovat minusta kiinnostuneita. Itse näen ihmiset ihmisinä enkä tietyn sukupuolen edustajina. Oikeastaan minusta tulee seksihullu vasta parisuhteessa ja sitten huomaan että olen varovaisuuteni vuoksi päätynyt yhteen aseksuaalin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Heidän seurassaan on mukavaa juuri siksi että esittävät parastaan, koska haluavat saada muutakin kuin kaveruutta. Kukapa ei tuntisi oloaan kivaksi porukassa jossa kaikki kilvan livertävät, ja pitävät huolta että juuri sinä viihdyt ja pyörivät ympärillä niiiin ystävällisinä että!
Toista se kuule on sitten kun oletkin ihka oikeasti vain kaveri. Jutut on ihan eri luokkaa kun kukaan ei ole "iskemässä".
Lähinnä puheenaiheet kiinnostavat. Siis silloinkin kun vain seuraan keskustelua heidän työstään ottamatta edes osaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ap kyllä kieroutunut ajatusmaailma, ei se "reikä" ole mikään maksuväline.
No jos yllän helposti parisuhteeseen asti, mutta vaikeampaa päästä sinne kaveritasolle asti.
Muuten sama kuin parisuhde paitsi että ehtona jäämiselle ei ole se että pääsee nylkyttämään.
Se kuitenkin tuntuu monelle olevan sivuutettava seikka, ettei oma puoliso välttämättä piittaisi sinusta yhtään, ellei pääsisi välillä pukille.
Onneksi olen 59v ja melkoisen ruma. Ei tarvitse tuotakaan murehtia.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen 59v ja melkoisen ruma. Ei tarvitse tuotakaan murehtia.
Siis motivaatiota toisten kiinnostukselle? Onko iän ja ulkonäön määriteltävä sinkkunaisen ystävyyssuhteetkin?
Oletko päätynyt parisuhteeseen tietämättä kiinnostatko toista ensisijaisesti ihmisenä (todistetusti myös pelkkä ystävyys kelpaa jos ei muuta saa) vai reikänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ap kyllä kieroutunut ajatusmaailma, ei se "reikä" ole mikään maksuväline.
No jos yllän helposti parisuhteeseen asti, mutta vaikeampaa päästä sinne kaveritasolle asti.
Muuten sama kuin parisuhde paitsi että ehtona jäämiselle ei ole se että pääsee nylkyttämään.
Kauniiden ja seksikkäiden naisten kanssa on miesten mahdotonta olla vain kaveri. Ne eri tyyppisiä naisia, joiden kanssa voi olla kaveri.
Voi siis paikkansapitävästi sanoa, ettei ihminen ole sen älykkäämpi kuin vaistojensa orjuuttama elukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä puheenaiheet kiinnostavat. Siis silloinkin kun vain seuraan keskustelua heidän työstään ottamatta edes osaa siihen.
Sepäs onkin sellainen maailma, että siellä ei kiinnosta se mikä sinua kiinnostaa. Et ole pelkkä kaveri, vaan mahdollisuus johonkin muuhunkin, joten et pääse sisään kaverina porukkaan, vaan roolisi on olla muuta kuin itse haluaisit. Sitten kun oikeasti sinua kohdellaan "yhtenä jätkistä", niin se ei ole kaan enää niin ihanaa ja mielenkiintoista. Et vain tiedä tätä kun et ole sitä koskaan ollut.
Eiköhän nuo ole läheisriippuvaisia.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepäs onkin sellainen maailma, että siellä ei kiinnosta se mikä sinua kiinnostaa. Et ole pelkkä kaveri, vaan mahdollisuus johonkin muuhunkin, joten et pääse sisään kaverina porukkaan, vaan roolisi on olla muuta kuin itse haluaisit. Sitten kun oikeasti sinua kohdellaan "yhtenä jätkistä", niin se ei ole kaan enää niin ihanaa ja mielenkiintoista. Et vain tiedä tätä kun et ole sitä koskaan ollut.
Millaista epämielenkiintoista esimerkiksi, jos sinulla kerran on kokemusta puolesta ihmiskunnasta?
Ei ne miehet, jotka yrittävät iskeä "kavereita" mitään suhdetta halua.