Missä voi tavata 40-50 -vuotiaita miehiä?
Siis nyt korona-aikana ja muulloinkin. Baareissa en käy. Tinder on nähty. Kävin tänään kävelyllä lähiseudulla, enkä oikeasti nähnyt yhtään ikäistäni miestä. Ja ihan kaupungissa asun. Olisi ihanaa tavata ihmisiä, ulkona siis näinä ainoina. T. Yksinäinen sinkku.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Happypancake on nykyisin aikuisille paras vaihtoehto. Miehiä on.
Mielummin badoo
Vierailija kirjoitti:
No voisitteko kaivautua sieltä koloistanne miehet ja tulla ulos:)
Minne?
Mikä on "ulkona"?
Pihalla?
Pellolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voisitteko kaivautua sieltä koloistanne miehet ja tulla ulos:)
Minne?
Mikä on "ulkona"?
Pihalla?
Pellolla?
Missä aikuiset yleensäkään voivat tavata, jos meluisa baari ei kiinnosta?
Jos joutuisin sinkuksi, en keksi mitään paikkaa, jossa voisi seurustella kumppaniehdokkaiden kanssa.
Kyllä nettitreffit ovat ainoa mahdollisius aikuiselle pariutua.
No ei ainakaan minulle koskaan ole kukaan ennestään tuntematon nainen tullut juttelemaan missään sen tuttavallisemmassa mielessä kun ulkona tai vaikkapa kaupassa olen ollut.
M40
Vierailija kirjoitti:
Olen tällä hetkellä työttömänä ja terveyskin hieman reistailee. Mut voi siis tavata täällä mun kotona, tossa mun parvekkeella tai sitten hihasta saa nykäistä, kun käyn välillä tuolla ulkona kävelemässä. Jos yleisemmin puhutaan niin ei tuo varmaan mun normaalistakaan arjesta hirveästi poikkea. Varmaan hieman enemmän liikun ihmisten ilmoilla ja käyn harrastamassa, mutta ei tässä iässä enää mitenkään hirveästi hurlutella ja piiritkin ovat sen verran pienet, että uusia ihmisiä näkee melko harvoin. Yökerhot ovat vaihtuneet kirpputoreihin ja jatkuva meneminen nojatuolissa istumiseen kirjan kanssa.
m40
Tässä varmaan, että missä voisi tavata normaaleja 40-50-vuotiaita miehiä. Sellaisia joilla on asiat kunnossa ei kaltaisiasi luusereita. Sä voit etsiä seuraa ruokajonosta tai lähipubista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tällä hetkellä työttömänä ja terveyskin hieman reistailee. Mut voi siis tavata täällä mun kotona, tossa mun parvekkeella tai sitten hihasta saa nykäistä, kun käyn välillä tuolla ulkona kävelemässä. Jos yleisemmin puhutaan niin ei tuo varmaan mun normaalistakaan arjesta hirveästi poikkea. Varmaan hieman enemmän liikun ihmisten ilmoilla ja käyn harrastamassa, mutta ei tässä iässä enää mitenkään hirveästi hurlutella ja piiritkin ovat sen verran pienet, että uusia ihmisiä näkee melko harvoin. Yökerhot ovat vaihtuneet kirpputoreihin ja jatkuva meneminen nojatuolissa istumiseen kirjan kanssa.
m40
Tässä varmaan, että missä voisi tavata normaaleja 40-50-vuotiaita miehiä. Sellaisia joilla on asiat kunnossa ei kaltaisiasi luusereita. Sä voit etsiä seuraa ruokajonosta tai lähipubista.
Omaat aika kovat elämänarvot, elämänkokokemus ilmeisesti jäänyt aika suppeaksi. Toivottavasti emme koskaan tapaa.
-eri-
Menet kadunvarteen huutamaan, että "Tussuaa! Täältä laatu-tussuaa!", niin johan alkaa kohderyhmää ilmaantua.
Olen se mies joka juoksee lenkillä. En istu kahvilassa.
M43