Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä voi tavata 40-50 -vuotiaita miehiä?

Vierailija
03.04.2021 |

Siis nyt korona-aikana ja muulloinkin. Baareissa en käy. Tinder on nähty. Kävin tänään kävelyllä lähiseudulla, enkä oikeasti nähnyt yhtään ikäistäni miestä. Ja ihan kaupungissa asun. Olisi ihanaa tavata ihmisiä, ulkona siis näinä ainoina. T. Yksinäinen sinkku.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikolla palaan kaupunkiin ja lenkkeilen päivittäin ulkona. Minulle saa tulla juttelemaan ;)

M43

Mistä sinut erottaa?

Pitäisi olla ulkokahvila vain sinkuille. Mut arvaan että sinnekkin ryysää nää 20v naimisissa olleet kuten moneen keskusteluun "miten hurmata ~ 50v nainen?" kuinka he hehkuttaa miten i-ha-nan miehen löysivät silloin aikoinaan. No hei, kivat sulle!

Ja sit se idea on mennyttä kun siellä kahvilassa on vaan nää varatut naiset jotka halveksien nauravat miehille "kato ku mä oon varattu, heh heh mitäs luulit, kyllähän mä muuten" vaikka mitään todellisuus pohjaa ei ole.

Lyödään lyötyä miestä ja kuka siitä kärsii?

Me sinkut naiset.

Mistä tiedän lähestyä sinua lenkillä, oi vapaa mies?

-sinkkuN46

Olen se mies joka juoksee lenkillä. En istu kahvilassa.

M43

Vierailija
82/89 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Happypancake on nykyisin aikuisille paras vaihtoehto.  Miehiä on.

Mielummin badoo

Vierailija
84/89 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voisitteko kaivautua sieltä koloistanne miehet ja tulla ulos:)

Minne?

Mikä on "ulkona"?

Pihalla?

Pellolla?

Vierailija
85/89 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voisitteko kaivautua sieltä koloistanne miehet ja tulla ulos:)

Minne?

Mikä on "ulkona"?

Pihalla?

Pellolla?

Missä aikuiset yleensäkään voivat tavata, jos meluisa baari ei kiinnosta?

Jos joutuisin sinkuksi, en keksi mitään paikkaa, jossa voisi seurustella kumppaniehdokkaiden kanssa.

Kyllä nettitreffit ovat ainoa mahdollisius aikuiselle pariutua.

Vierailija
86/89 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan minulle koskaan ole kukaan ennestään tuntematon nainen tullut juttelemaan missään sen tuttavallisemmassa mielessä kun ulkona tai vaikkapa kaupassa olen ollut.

M40

Vierailija
87/89 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tällä hetkellä työttömänä ja terveyskin hieman reistailee. Mut voi siis tavata täällä mun kotona, tossa mun parvekkeella tai sitten hihasta saa nykäistä, kun käyn välillä tuolla ulkona kävelemässä.  Jos yleisemmin puhutaan niin ei tuo varmaan mun normaalistakaan arjesta hirveästi poikkea. Varmaan hieman enemmän liikun ihmisten ilmoilla ja käyn harrastamassa, mutta ei tässä iässä enää mitenkään hirveästi hurlutella ja piiritkin ovat sen verran pienet, että uusia ihmisiä näkee melko harvoin. Yökerhot ovat vaihtuneet kirpputoreihin ja jatkuva meneminen nojatuolissa istumiseen kirjan kanssa.

m40

Tässä varmaan, että missä voisi tavata normaaleja 40-50-vuotiaita miehiä. Sellaisia joilla on asiat kunnossa ei kaltaisiasi luusereita. Sä voit etsiä seuraa ruokajonosta tai lähipubista.

Vierailija
88/89 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tällä hetkellä työttömänä ja terveyskin hieman reistailee. Mut voi siis tavata täällä mun kotona, tossa mun parvekkeella tai sitten hihasta saa nykäistä, kun käyn välillä tuolla ulkona kävelemässä.  Jos yleisemmin puhutaan niin ei tuo varmaan mun normaalistakaan arjesta hirveästi poikkea. Varmaan hieman enemmän liikun ihmisten ilmoilla ja käyn harrastamassa, mutta ei tässä iässä enää mitenkään hirveästi hurlutella ja piiritkin ovat sen verran pienet, että uusia ihmisiä näkee melko harvoin. Yökerhot ovat vaihtuneet kirpputoreihin ja jatkuva meneminen nojatuolissa istumiseen kirjan kanssa.

m40

Tässä varmaan, että missä voisi tavata normaaleja 40-50-vuotiaita miehiä. Sellaisia joilla on asiat kunnossa ei kaltaisiasi luusereita. Sä voit etsiä seuraa ruokajonosta tai lähipubista.

Omaat aika kovat elämänarvot, elämänkokokemus ilmeisesti jäänyt aika suppeaksi. Toivottavasti emme koskaan tapaa.

-eri-

Vierailija
89/89 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet kadunvarteen huutamaan, että "Tussuaa! Täältä laatu-tussuaa!", niin johan alkaa kohderyhmää ilmaantua.