Missä voi tavata 40-50 -vuotiaita miehiä?
Siis nyt korona-aikana ja muulloinkin. Baareissa en käy. Tinder on nähty. Kävin tänään kävelyllä lähiseudulla, enkä oikeasti nähnyt yhtään ikäistäni miestä. Ja ihan kaupungissa asun. Olisi ihanaa tavata ihmisiä, ulkona siis näinä ainoina. T. Yksinäinen sinkku.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on sama ongelma. Missä kohtaisi sinkkunaisia? Kaupassa olen nähnyt naisia yksin asioimassa. Pari päivää sitten näin ulkoilmakuntosalilla neljä kaunista naista kuminauhajumppaa tekemässä. He olivat todennäköisesti varattuja, mutta olivat minulle ainakin silmänruokaa :)
Ajatellaanpa ajatusleikkiä.
Mikä olisi ollut seuraava askel mikäli olisit varmasti tiennyt naiset sinkuiksi?Neljä naista ja väitän kahdella vähintään olevan parisuhdetoiveita ja kaksi toipumisvaiheessa.
Miten nämä kaksi olisi voinut hahmottaa olemassa olosi? Miten päästä treffeille? Tai kahville tms tutustumaan ekan kerran ja ylipään tunnustelemaan voisiko teistä paria tulla?
Olisin saattanut mennä juttelemaan jos olisin huomannut naisen katselevan minua useasti ja tavallista pidempään. Muuten en tekisi mitään.
Kesken jumpan alkanut sinua vilkuilemaan?
Juu ei. Ei niin mitenkään mahdollista. Sitä keskittyy siihen jumppaan eikä vilkuile kuka siellä aidan toisella puolen on.
Onhan siinä taukoja. Yksi naisista katseli vähän kun varmaan huomasi, että katsoin sivusilmällä hänen vartaloaan.
Voi olla vaikeaa. Fiksut tuoikäiset ovat tiiviisti töissä ja perheen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Padel halleilla, kuntosalilla, kesällä puistoissa... rohkeasti vain nykäisemään hihasta.
Mieleltään terve ei nyi vieraiden ihmisten hihoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Happypancake on nykyisin aikuisille paras vaihtoehto. Miehiä on.
Oon ollut pitkään pannukakussa. Itsessä varmana paljon vikaa mutta pitänee sanoa että lähes kaikki naiset joiden kanssa olen kirjoitellut ovat kuin perässä vedettäviä kivirekiä. Kaikki kommunikaatio siis jutuntyngän keksiminen on poikkeuksetta minun eli miehen harteilla. On aika ärsyttävää kun naiset kirjoittelevat ainoastaan reaktiivisesti. Näin korona aikana kaipaisin enemmän vastavuoroisuutta. Minulta loppuu äkkiä kirjoitettava jos joudun itse kokoajan johdattelemaan keskustelua.
M43
Mulla kyllä riittäis juttua...ehkä sitä joku arvostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Happypancake on nykyisin aikuisille paras vaihtoehto. Miehiä on.
Oon ollut pitkään pannukakussa. Itsessä varmana paljon vikaa mutta pitänee sanoa että lähes kaikki naiset joiden kanssa olen kirjoitellut ovat kuin perässä vedettäviä kivirekiä. Kaikki kommunikaatio siis jutuntyngän keksiminen on poikkeuksetta minun eli miehen harteilla. On aika ärsyttävää kun naiset kirjoittelevat ainoastaan reaktiivisesti. Näin korona aikana kaipaisin enemmän vastavuoroisuutta. Minulta loppuu äkkiä kirjoitettava jos joudun itse kokoajan johdattelemaan keskustelua.
M43
Tämä on totta. Itselläni oli muutamia kuukausia kevyt suhde, lähinnä ehkä seksisuhde. Kuitenkin molempia sen suhteen hyvin tyydyttävä ja selvä tilanne. Sain taannoin palautteen, että tapamme vain aina silloin, kun minulle sopii tai haluan seksiä - painostan häntä kuulemma. Hetken ihmeteltyäni ja pohdittuani sekä viestittelymme läpikäytyäni tajusin, että tämä nainen ei ollut ehdottanut tapaamista tai kutsunut minua kylään kertaakaan. Eli ihan totta se oli - minä olin jokaisen tapaamisen ehdottanut. Lopetin sitten "painostamisen" ja sen jälkeen on ollut hiljaista.
Voi kun kurjaa. Mikähän naiselle tuli?
Olisihan siitä voinut puhua että kappas niin onkin. Ja että voi sun ehdotukseen sanoa ei, on ymmärrettävää ettei jokainen ehdottomasi hetki käy. Että se vastavuoroisuus on myös sinulle tärkeää ja olet pahoillasi tästä epäymmärryksestä.
Siihen naisen olisi pitänyt vasta vuoroisesti vastata jotain.
Sitä ei nyt tarina kerro, onko asiasta käyty keskustelua. On voitukin.
Toisaalta olen myös huolissani naisen tavasta kommunikoida syyllistämällä.
Hänen olisi pitänyt kertoa huomionsa eri tavalla.
Niin tai näin. Harmi että teille kävi noin ja on ymmärrettävää että fiilikset meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on sama ongelma. Missä kohtaisi sinkkunaisia? Kaupassa olen nähnyt naisia yksin asioimassa. Pari päivää sitten näin ulkoilmakuntosalilla neljä kaunista naista kuminauhajumppaa tekemässä. He olivat todennäköisesti varattuja, mutta olivat minulle ainakin silmänruokaa :)
Mikä olisi ollut seuraava askel mikäli olisit varmasti tiennyt naiset sinkuiksi?Neljä naista ja väitän kahdella vähintään olevan parisuhdetoiveita ja kaksi toipumisvaiheessa.
Miten nämä kaksi olisi voinut hahmottaa olemassa olosi? Miten päästä treffeille? Tai kahville tms tutustumaan ekan kerran ja ylipään tunnustelemaan voisiko teistä paria tulla?
Hah, voin kertoa että jos mies kyttää kaikkia neljää samaan aikaan ja kuka vaan heistä kelpaisi, en tod. ole kiinnostunut. Eikä kyllä kukaan ystävistänikään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla ole perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksihän siinä oli sana "fiksu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin saattanut mennä juttelemaan jos olisin huomannut naisen katselevan minua useasti ja tavallista pidempään. Muuten en tekisi mitään.
Juu ei. Ei niin mitenkään mahdollista. Sitä keskittyy siihen jumppaan eikä vilkuile kuka siellä aidan toisella puolen on.
Onhan siinä taukoja. Yksi naisista katseli vähän kun varmaan huomasi, että katsoin sivusilmällä hänen vartaloaan.
Ja ajatteli mikä lie ahdistelija, stalkkeri.
Ei jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vaikka puistossa tai torilla. Istu aloillesi, hörpi take away -kahvia ja katsele ohikulkijoita virkuin silmin hymy suupielessä. Samanmielinen meis istunee viereesi päivää paistattamaan.
Tuli mieleen spede show, kun loiri yritti lauria puistonpenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Tinderissä nämä fiksut perheenisät vinkuvat salasuhdetta. Been there ja olen nähnyt näitä.
No veneen keväthuolto on juuri kohta alkamassa ja siinä menee kevään vapaa-aika silloin kun en ole sohvalla, kuntoilemassa tai lasten kanssa. Kesä menee purjehtien kauniissa saaristossamme.
50-vuotiaita voit tavata terveyskeskuksissa ja vanhusten päivätoiminnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän ystäväni avioliitto päättyi siihen, kun hänen vaimonsa ”kärähti” sivusuhteesta toisen miehen kanssa. Erohan siitä seurasi. Muuttuiko vastuullinen perheenisä siis eron ja vaimonsa pettämisen myötä fiksusta tyhmäksi?
Joskus istun kesällä korkeilla kallioilla kaljalla. Voi tulla juttelemaan jos huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
50-vuotiaita voit tavata terveyskeskuksissa ja vanhusten päivätoiminnoissa.
Myös varhaisdementian ja -alzheimerin tukiryhmissä kannattaa käydä iskemässä silmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ajatteli mikä lie ahdistelija, stalkkeri.
Ei jatkoon!
Huomaan kyllä ystävällisen ja vihaisen katseen eron.
Aikani etsin naista. Viime aikoina on sienet alkaneet kiinnostaa.