Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä voi tavata 40-50 -vuotiaita miehiä?

Vierailija
03.04.2021 |

Siis nyt korona-aikana ja muulloinkin. Baareissa en käy. Tinder on nähty. Kävin tänään kävelyllä lähiseudulla, enkä oikeasti nähnyt yhtään ikäistäni miestä. Ja ihan kaupungissa asun. Olisi ihanaa tavata ihmisiä, ulkona siis näinä ainoina. T. Yksinäinen sinkku.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla vaikeaa. Fiksut tuoikäiset ovat tiiviisti töissä ja perheen kanssa.

Ei kaikilla ole perhettä.

Siksihän siinä oli sana "fiksu".

Hyvän ystäväni avioliitto päättyi siihen, kun hänen vaimonsa ”kärähti” sivusuhteesta toisen miehen kanssa. Erohan siitä seurasi. Muuttuiko vastuullinen perheenisä siis eron ja vaimonsa pettämisen myötä fiksusta tyhmäksi?

Kyllä koska sinkkumiehillä elämänhallinta on järjestään kadoksissa.

Vierailija
62/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvän ystäväni avioliitto päättyi siihen, kun hänen vaimonsa ”kärähti” sivusuhteesta toisen miehen kanssa. Erohan siitä seurasi. Muuttuiko vastuullinen perheenisä siis eron ja vaimonsa pettämisen myötä fiksusta tyhmäksi?

Ystäväni ei ole sinkku. Hänellä on naisystävä, jonka kanssa hän seurustelee. Perhettä hänellä ei enää ole vaimon ”seikkailuiden” vuoksi. Eli onko hän nyt fiksu vai tyhmä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet vaan niitten vamhempien luo ja siellä se poika pelaa tieetokoneella.

Vierailija
64/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritysmaailmassa, teollisuudessa ja Suomen yrittäjissä on paljon tuon ikäisiä. Kaikki teollisuudelle suunnatut messut, konferenssit, seminaarit jne (ei tiettu korona-aikaan mutta muuten). Varattuja ja perheellisiä suurin osa, muttei varmastikaan kaikki.

Vierailija
65/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on sama ongelma. Missä kohtaisi sinkkunaisia? Kaupassa olen nähnyt naisia yksin asioimassa. Pari päivää sitten näin ulkoilmakuntosalilla neljä kaunista naista kuminauhajumppaa tekemässä. He olivat todennäköisesti varattuja, mutta olivat minulle ainakin silmänruokaa :)

Ajatellaanpa ajatusleikkiä.

Mikä olisi ollut seuraava askel mikäli olisit varmasti tiennyt naiset sinkuiksi?

Neljä naista ja väitän kahdella vähintään olevan parisuhdetoiveita ja kaksi toipumisvaiheessa.

Miten nämä kaksi olisi voinut hahmottaa olemassa olosi? Miten päästä treffeille? Tai kahville tms tutustumaan ekan kerran ja ylipään tunnustelemaan voisiko teistä paria tulla?

Olisin saattanut mennä juttelemaan jos olisin huomannut naisen katselevan minua useasti ja tavallista pidempään. Muuten en tekisi mitään.

Kesken jumpan alkanut sinua vilkuilemaan?

Juu ei. Ei niin mitenkään mahdollista. Sitä keskittyy siihen jumppaan eikä vilkuile kuka siellä aidan toisella puolen on.

Onhan siinä taukoja. Yksi naisista katseli vähän kun varmaan huomasi, että katsoin sivusilmällä hänen vartaloaan.

Ja ajatteli mikä lie ahdistelija, stalkkeri.

Ei jatkoon!

Huomaan kyllä ystävällisen ja vihaisen katseen eron.

Jos näin niin miksi et mennyt jutulle?

Vai olisiko naisen pitänyt lähteä juoksemaan perääsi kadulla?

Vierailija
66/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on metsästämässä meitä alle 35v naisia. Sori mummot, teän aika meni jo. Palvelutaloon viikatemiestä odottelemaan mars!

Vierailija
67/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on sama ongelma. Missä kohtaisi sinkkunaisia? Kaupassa olen nähnyt naisia yksin asioimassa. Pari päivää sitten näin ulkoilmakuntosalilla neljä kaunista naista kuminauhajumppaa tekemässä. He olivat todennäköisesti varattuja, mutta olivat minulle ainakin silmänruokaa :)

Ajatellaanpa ajatusleikkiä.

Mikä olisi ollut seuraava askel mikäli olisit varmasti tiennyt naiset sinkuiksi?

Neljä naista ja väitän kahdella vähintään olevan parisuhdetoiveita ja kaksi toipumisvaiheessa.

Miten nämä kaksi olisi voinut hahmottaa olemassa olosi? Miten päästä treffeille? Tai kahville tms tutustumaan ekan kerran ja ylipään tunnustelemaan voisiko teistä paria tulla?

Olisin saattanut mennä juttelemaan jos olisin huomannut naisen katselevan minua useasti ja tavallista pidempään. Muuten en tekisi mitään.

Kesken jumpan alkanut sinua vilkuilemaan?

Juu ei. Ei niin mitenkään mahdollista. Sitä keskittyy siihen jumppaan eikä vilkuile kuka siellä aidan toisella puolen on.

Onhan siinä taukoja. Yksi naisista katseli vähän kun varmaan huomasi, että katsoin sivusilmällä hänen vartaloaan.

Ja ajatteli mikä lie ahdistelija, stalkkeri.

Ei jatkoon!

Huomaan kyllä ystävällisen ja vihaisen katseen eron.

Jos näin niin miksi et mennyt jutulle?

Vai olisiko naisen pitänyt lähteä juoksemaan perääsi kadulla?

En viitsinyt kun heillä oli jumppasessio kesken ja sain itse treenit aiemmin valmiiksi.

Vierailija
68/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se seuransaanti on tehty naisille niin helpoksi, että jos ei miestä löydy, niin kyllä on katsottava peiliin.

Lähes kaikki vapaat ihmiset ovat nykyään netissä treffisivustoilla ja naiset pääsevät halutessaan treffeille vaikka joka päivä eri miehen kanssa.

Ärsyttävää ulinaa naisten suunnalta tuo " en löydä mistään miestä", kun tietää miten vaikeaa seuransaanti miehille on.

Vierailija
69/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se seuransaanti on tehty naisille niin helpoksi, että jos ei miestä löydy, niin kyllä on katsottava peiliin.

Lähes kaikki vapaat ihmiset ovat nykyään netissä treffisivustoilla ja naiset pääsevät halutessaan treffeille vaikka joka päivä eri miehen kanssa.

Ärsyttävää ulinaa naisten suunnalta tuo " en löydä mistään miestä", kun tietää miten vaikeaa seuransaanti miehille on.

Joo ja mies vielä maksaa.

Vierailija
70/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Tinderissä nämä fiksut perheenisät vinkuvat salasuhdetta. Been there ja olen nähnyt näitä.

Kyllä, kaikki fiksut perheenisät, ihan jokainen.

Vierailija
71/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla palaan kaupunkiin ja lenkkeilen päivittäin ulkona. Minulle saa tulla juttelemaan ;)

M43

Vierailija
72/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni ei ole sinkku. Hänellä on naisystävä, jonka kanssa hän seurustelee. Perhettä hänellä ei enää ole vaimon ”seikkailuiden” vuoksi. Eli onko hän nyt fiksu vai tyhmä?

Tyhmä, koska fiksu olisi ollut ilman naista ja elänyt itselleen.

Vierailija
73/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan itseään arvostava ei lähde korona aikana treffailee ihmisiä, jotka käy paljon treffeillä. Minä tapaan miehiä töissä, dösässä, arkisia askareita hoitaessa. Höpöttelen, mutta en mä niitä siinä mielessä näe.

No miksi ei? Tätä koronaa on kestänyt jo vuoden päivät. Helppohan se on perheellisenä huudella. Olepa yksin koko ajan.

Vuosi on lyhyt aika olla ilman miestä! Minä olen tuon perhe ajan jo elänyt. Toki lapset käy välillä. Minulla on omat ystävät ja harrastukset.

Vierailija
74/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikolla palaan kaupunkiin ja lenkkeilen päivittäin ulkona. Minulle saa tulla juttelemaan ;)

M43

Mistä sinut erottaa?

Pitäisi olla ulkokahvila vain sinkuille. Mut arvaan että sinnekkin ryysää nää 20v naimisissa olleet kuten moneen keskusteluun "miten hurmata ~ 50v nainen?" kuinka he hehkuttaa miten i-ha-nan miehen löysivät silloin aikoinaan. No hei, kivat sulle!

Ja sit se idea on mennyttä kun siellä kahvilassa on vaan nää varatut naiset jotka halveksien nauravat miehille "kato ku mä oon varattu, heh heh mitäs luulit, kyllähän mä muuten" vaikka mitään todellisuus pohjaa ei ole.

Lyödään lyötyä miestä ja kuka siitä kärsii?

Me sinkut naiset.

Mistä tiedän lähestyä sinua lenkillä, oi vapaa mies?

-sinkkuN46

Vierailija
75/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusettiluistelut olisi pitänyt järjestää paitsi korona.

2023 kun meillä tilanne edelleen päällä osataan jo kohdata ihmisiä.

Vierailija
76/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Mistä sinut erottaa?

Pitäisi olla ulkokahvila vain sinkuille. Mut arvaan että sinnekkin ryysää nää 20v naimisissa olleet kuten moneen keskusteluun "miten hurmata ~ 50v nainen?" kuinka he hehkuttaa miten i-ha-nan miehen löysivät silloin aikoinaan. No hei, kivat sulle!

Ja sit se idea on mennyttä kun siellä kahvilassa on vaan nää varatut naiset jotka halveksien nauravat miehille "kato ku mä oon varattu, heh heh mitäs luulit, kyllähän mä muuten" vaikka mitään todellisuus pohjaa ei ole.

Me sinkut naiset.

-sinkkuN46

Olet liian vanha urheilevalle 43 vuotiaalle miehelle. Suuntaa katse 6-kymppisiin.

Vierailija
77/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Mistä sinut erottaa?

Me sinkut naiset.

-sinkkuN46

Olet liian vanha urheilevalle 43 vuotiaalle miehelle. Suuntaa katse 6-kymppisiin.

6-kymppiset haaveilee 24/7 eläkkeestä. Ovat lopettaneet lenkkeilyn ja vain odottavat maagista päivää jolloin taivas aukenee.

Ei pysty. Tässä on työelämää vielä pitkälti jäljellä. Elämänarvot ei kohtaa.

Vierailija
78/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happypancake on nykyisin aikuisille paras vaihtoehto.  Miehiä on.

Oon ollut pitkään pannukakussa. Itsessä varmana paljon vikaa mutta pitänee sanoa että lähes kaikki naiset joiden kanssa olen kirjoitellut ovat kuin perässä vedettäviä kivirekiä. Kaikki kommunikaatio siis jutuntyngän keksiminen on poikkeuksetta minun eli miehen harteilla. On aika ärsyttävää kun naiset kirjoittelevat ainoastaan reaktiivisesti. Näin korona aikana kaipaisin enemmän vastavuoroisuutta. Minulta loppuu äkkiä kirjoitettava jos joudun itse kokoajan johdattelemaan keskustelua.

M43

Varmaan valtaosa ihmisistä on tuollaisia, itselläni naisena sama kokemus miehistä deittipalstoilla. 

Vierailija
79/89 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä työttömänä ja terveyskin hieman reistailee. Mut voi siis tavata täällä mun kotona, tossa mun parvekkeella tai sitten hihasta saa nykäistä, kun käyn välillä tuolla ulkona kävelemässä.  Jos yleisemmin puhutaan niin ei tuo varmaan mun normaalistakaan arjesta hirveästi poikkea. Varmaan hieman enemmän liikun ihmisten ilmoilla ja käyn harrastamassa, mutta ei tässä iässä enää mitenkään hirveästi hurlutella ja piiritkin ovat sen verran pienet, että uusia ihmisiä näkee melko harvoin. Yökerhot ovat vaihtuneet kirpputoreihin ja jatkuva meneminen nojatuolissa istumiseen kirjan kanssa.

m40

Vierailija
80/89 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43

;)