Missä voi tavata 40-50 -vuotiaita miehiä?
Siis nyt korona-aikana ja muulloinkin. Baareissa en käy. Tinder on nähty. Kävin tänään kävelyllä lähiseudulla, enkä oikeasti nähnyt yhtään ikäistäni miestä. Ja ihan kaupungissa asun. Olisi ihanaa tavata ihmisiä, ulkona siis näinä ainoina. T. Yksinäinen sinkku.
Kommentit (89)
M45 kirjoitti:
Mä olen jo luovuttanut suhteiden etsinnät. Mieluummin olen yksin.
Älä nyt. Kauanko olet ollut sinkkuna?
Pokemon go pelin raid-illat
Enemmän kyllä ikäluokan naisia, miehet vähän nuorempia 3-kymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
M45 kirjoitti:
45 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Kalassa mä kohta oon, tai tallilla kasaamassa autoa.
Tuleeko kesäksi valmiiksi? Sitten luu ulkona kruisailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45 kirjoitti:
45 vuotta
Tätä pelkäsinkin. Sitten ymmärrän, että olet luovuttanut.
Kotona yksin. Miettinyt samaa, missä voisin tavata ikäisiäni miehiä. Olisi kiva löytää sielunkumppani ja samat ajatukset omaava. En kaipaa mitään yhteenmuuttoja mutta olisi kiva viettää aikaa samanlaisten ajatusten kanssa.
N50
Vierailija kirjoitti:
No voisitteko kaivautua sieltä koloistanne miehet ja tulla ulos:)
Minkä takia?
Valitettavasti haluan tuntea oloni turvalliseksi enkä siksi tapaa korona aikana random naisia. Kaipaisin kyllä romantiikkaa ja naisseuraa mutta en yksinkertaisesti uskalla tavata ketään. Jos olisi varma tapa niin sitten ehkä.
M43
Määkin oon luovuttanut mutta en sylje päin jos joku nainen tulee juttelee. :)
toinen M45
Voi olla haastavaa, monet on niin nuorekkaita tyköistuvissa kauluspaidoissa ja tennareissaan, että menevät vielä kolmekymppisistä
Mun tuttavapiirissä on löytynyt vanhempia miehiä:
- kavereiden kautta
- kirjastosta
- töistä
- keikoilta ja baarista
- tinderistä
- joku muu treffisovellus (joku pancace?)
- naapurustosta
Kävelyltä ei ole löytänyt kukaan, vaikka kyllä täällä niitäkin näkyy. Olis ehkä outoa alkaa kävelyllä jollekin juttelemaan, en tiedä, ei ole kokemusta.
Kukaan itseään arvostava ei lähde korona aikana treffailee ihmisiä, jotka käy paljon treffeillä. Minä tapaan miehiä töissä, dösässä, arkisia askareita hoitaessa. Höpöttelen, mutta en mä niitä siinä mielessä näe.
Kaikenlaisissa talkoissa, mitä niitä nyt on. Kylä- tai kaupunginosaseura (?), junnuvalmennus, urheiluseuratalkoilu.
Vierailija kirjoitti:
Happypancake on nykyisin aikuisille paras vaihtoehto. Miehiä on.
Oon ollut pitkään pannukakussa. Itsessä varmana paljon vikaa mutta pitänee sanoa että lähes kaikki naiset joiden kanssa olen kirjoitellut ovat kuin perässä vedettäviä kivirekiä. Kaikki kommunikaatio siis jutuntyngän keksiminen on poikkeuksetta minun eli miehen harteilla. On aika ärsyttävää kun naiset kirjoittelevat ainoastaan reaktiivisesti. Näin korona aikana kaipaisin enemmän vastavuoroisuutta. Minulta loppuu äkkiä kirjoitettava jos joudun itse kokoajan johdattelemaan keskustelua.
M43