Pystyttekö katsomaan elokuvaa Cherbourgin sateenvarjot?
Onko tuo koko elokuva loilotusta?
Tv2:ssa nyt.
En ole koskaan varmaankaan nähnyt vilaustakaan. Jokin tunnettu kappale on toki kuultu.
Kommentit (38)
Se on musiikkikavalkadi. Odotitko realismia?
Aika erikoinen leffa kokoaikaisine joikuineen. Lukekaa kommentyini Leffatykistä nimimerkillä "Paranoid".
Näin sen lapsena vuosikymmeniä sitten. Teki silloin vaikutuksen.
Ostin tämän soundtrackin New Yorkista, metallimusiikin fanina vähän hävetti mutta loistavia sävellyksiä.
En pysty, kun akka tahtoo katsoo Napapiirin sankarit
On aivan ihana elokuva, katson muutaman vuoden välein. Ja kyllä, koko elokuva on laulettu.
Loppu raastaa aina vähän sydäntä...
Ajattelin otsikon perusteella ap:n tarkoittavan, että on vaikea katsoa, koska on niin tunteellinen elokuva.
Minun on vaikea katsoa loppua juuri tuosta syystä. Aion kuitenkin katsoa, vaikka kyyneliltä ei voine välttyä.
Vierailija kirjoitti:
Se on musiikkikavalkadi. Odotitko realismia?
Ohjelmatiedoissa sanotaan "musikaali". Yleensä niissä ei lauleta kaikkea puhuttua.
Tuohon aikaan ei tekosyitä lihomiseen. Terveen näköisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin otsikon perusteella ap:n tarkoittavan, että on vaikea katsoa, koska on niin tunteellinen elokuva.
Minun on vaikea katsoa loppua juuri tuosta syystä. Aion kuitenkin katsoa, vaikka kyyneliltä ei voine välttyä.
Juu ei. Vaan, että kaikki lauletaan. Yleensä musikaalielokuvissa ei.
Ap
Sehän on musiikillinen elokuva ja klassikko. Siinä lauletaan ranskaksi koko ajan. Varmasti käy pitkäveteiseksi sellaiselle, joka ei ymmärrä elokuvan ydintä. Tätä elokuvaa pitää katsoa hieman erilaisella asenteella ja tajuta tuon ajan maailmaa.
Nyt tulee (tuli ja meni) se melodia, joka lähinnä on tuosta leffasta jäänyt elämään. Varmaan tulee useampaan kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Ostin tämän soundtrackin New Yorkista, metallimusiikin fanina vähän hävetti mutta loistavia sävellyksiä.
Juu. Michel Legrand on nero. Tai oli?
Ap
Minä en pidä musikaaleista ollenkaan. Elokuva elokuvana se riittää minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Michel Legrand on nero. Tai oli?
Ap
Oli. Siirtyi taivaalliseen orkesteriin parisen vuotta sitten.
Ihana elokuva.