Hei te, jotka sanotte, että "ihmisten on hyvä tietää totuus Maisasta". Minulla olisi teille kysyttävää:
Mitä hyötyä on siitä, että raskaana olevasta ihmisestä julkaistaan kansikuva, jossa hän on turvonneena? Mitä hyötyä tällaisesta "totuudesta" on kenellekään? Pitäisikö meidän kaikkien kotikuvat yms "totuudelliset" kuvat julkaista jossain? Ketä se hyödyttää?
Minun ka**apökäleenikin vessanpöntössä on ihan totta, mutta en halua, että kukaan sitä missään julkaisee "totuuden nimissä". En haluaisi myöskään, että kukaan julkaisisi minun turvonneita raskauskuvia missään.
Kommentit (67)
Hei en usko, että kukaan on tuolla totuudella tarkoittanut tota kuvaa. On tarkoitettu ihan muita asioita. Maisa itse paisuttelee kuvan merkitystä riehumalla lehti kädessään jollain videolla.
Vierailija kirjoitti:
No sillä myydään sitä lehteä. Oletko vähän yksinkertainen?
Ai? Aiemmin on vedottu siihen, että kaikki Maisa-jutut pitää julkaista ”totuuden nimissä”. Nytkö siis myönnättekin, että Maisan kustannuksella tehdään bisnestä?
Niin siis kun ihminen muokkaa kuvansa täysin tunnistamattomiksi niin ehkä se on ihan myyvä klikkiotsikko nähdä millainen hän on oikeasti. Hän on kuitenkin julkisuuden henkilö toisin kuin p@skapökäleesi. Häiriintynyt vertaus btw.
Se raskauskaan ei edelleenkään ole varmaa.
Siis mitä väliä on sillä on joku turvonnut vai ei? Ziisus.
Käsi sydämellä: haluaisitteko te, että kaikki teidän turvonneet kotikuvat julkaistaistaisiin jossain - tuntuisiko se hyvältä? Eikö tulisi tarve puolustaa itseään?
Vierailija kirjoitti:
Käsi sydämellä: haluaisitteko te, että kaikki teidän turvonneet kotikuvat julkaistaistaisiin jossain - tuntuisiko se hyvältä? Eikö tulisi tarve puolustaa itseään?
Väittämällä että ne on muokattu? No ei. Sanoisin ehkä että joo, siltäkin saatan näyttää. Monet julkkikset julkaisee tuollaisia kuvia ihan tarkoituksella, vähentääkseen tyttöjen/naisten ulkonäköpaineita. On ihan sairasta että nuoret tytöt yrittävät muuttua sen näköiseksi kuin julkkisten filtteröidyt kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin näillä Maisa-vihaajilla on myötäelämisen kykyä tai kykyä asettua toisen ihmisen asemaan. Kunhan vaan pahaa oloaan purkavat toisiin
Jokainen joka on lukenut ko lehden, tietää, ettei Maisan instassa tunnistamattomaksi muokattu ulkonäkö ollut siinä se pääasia vaan taas kerran torpan uskomattomat valheet, mm se että instassa julkaisi kuvan ruusuineen purseriksi valmistumisesta vaikka sekin kurssi jäi kesken.
Ottanatta ko. henkilöön kantaa, niin yleisesti on tervettä että tuodaan esiin muokattujen somekuvien vs. todellisuus ero.
Moni nuori kokee aiheetta ahdistusta omasta kehostaan/ulkönäöstään koska "kaikki" muokkaavat somekuviaan. On hyvä että välillä nostetaan esille kuvia mikä se todellisuus on, ihan siis Kardasheneista ymv. myös.
Itsekkin törmäsin vanhaan tuttuun, en ollut tunnistaa. Somekuvissa on hoikka (oli nuorena lihava, olin aidosti iloinen että on hoikistunut) ja useimmat päivitykset vielä kuvia trikoissa "aamulenkillä" "ihana smoothie" "vielä jaksaa" ym. mutta totuus olikin se, että lihava edelleen mutta muokkaa kuvia rankalla kädellä.
Mietin vaan miksi pitää feikata somessa että on hoikka ja sporttinen?
Siis onko MIKÄÄN mitä tuo muija sanoo tai julkaisee totta?????
Koko eukon sais jo pyyhkiä pois mediasta kokonaan. Tyhjäpäinen turhake vois keskittyä vaikka pullan leivontaan.
Ken julkisuuteen lähtee, se julkisuuden kestäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin näillä Maisa-vihaajilla on myötäelämisen kykyä tai kykyä asettua toisen ihmisen asemaan. Kunhan vaan pahaa oloaan purkavat toisiin
No en tuhlaa myötäelämisen tunteita hänen kaltaisiinsa ihmisiin. Hänhän itse aiheuttaa pahaa koko lähipiirilleen. Ihan yhdentekevä ihminen minulle. Seuraan huvittuneena kuin jotain saippuaa.
Vierailija kirjoitti:
Se raskauskaan ei edelleenkään ole varmaa.
Mikä raskaus?
En edelleenkään usko, että se on raskaana. Tekomasu jäi kriittisellä hetkellä kotiin. On myös niin häiriintynyttä juttua instassa, etten usko miehenkään enää siellä maizan luona majailevan. Syöksykierre tosiaan, pelottaa mihin päättyy. Tuo nainen tarvis hoitoa asap.
Vierailija kirjoitti:
Koko eukon sais jo pyyhkiä pois mediasta kokonaan. Tyhjäpäinen turhake vois keskittyä vaikka pullan leivontaan.
Ne sen pullatkin on aina pakasteita 🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väittämällä että ne on muokattu? No ei. Sanoisin ehkä että joo, siltäkin saatan näyttää. Monet julkkikset julkaisee tuollaisia kuvia ihan tarkoituksella, vähentääkseen tyttöjen/naisten ulkonäköpaineita. On ihan sairasta että nuoret tytöt yrittävät muuttua sen näköiseksi kuin julkkisten filtteröidyt kuvat.
Ihan oikeutat Maisa-vihan tyttöjen ulkonäköpaineilla? Niin paksua, niin paksua. Kierot löytävät tekosyyn kyllä kiusaamiselleen aina.
Julkisuudessa kun väkisin roikkuu kiinni, niin se oli erilaista elämää kuin meidän tavisten. En mä ole kellekään teistä mikään velvollinen. Hän itse kuitenkin haluaa olla geimeissä mukana ja on kova itse osoittelemaan muiden valehtelevan. Hän haluaa olla seuraajileen rehti ja reilu, kuten yleensä ihmiset haluavat. Jopa julkisuustyrkyt. Joten hänen tulisi sitten elää sen mukaa kuin saarnaa seuraajilleen.
Suomessa kenenkään ei ole pakko olla julkkis. Maisa lupasi itse jo vuosia sitten lopettaa julkisuudessa olemisen. No ei lopettanut, vaan päivittää koko ajan henkilökohtaisuuksia, antaa haastiksia jne.
Jos hän laittaisi somensa tauolle tai yksityiseksi ja pitäisi päänsä kiinni puoli vuotta, ei koira perään haukkuisi. Tästä on paljon esimerkkejä.
Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
No sillä myydään sitä lehteä. Oletko vähän yksinkertainen?