Hei te, jotka sanotte, että "ihmisten on hyvä tietää totuus Maisasta". Minulla olisi teille kysyttävää:
Mitä hyötyä on siitä, että raskaana olevasta ihmisestä julkaistaan kansikuva, jossa hän on turvonneena? Mitä hyötyä tällaisesta "totuudesta" on kenellekään? Pitäisikö meidän kaikkien kotikuvat yms "totuudelliset" kuvat julkaista jossain? Ketä se hyödyttää?
Minun ka**apökäleenikin vessanpöntössä on ihan totta, mutta en halua, että kukaan sitä missään julkaisee "totuuden nimissä". En haluaisi myöskään, että kukaan julkaisisi minun turvonneita raskauskuvia missään.
Kommentit (67)
Enemmän minua kiinnostaisi tietää miksi kukaan tuhlaa aikaansa juuri Maisan puolustamiseen. Maailmassa on monta ihan aiheettomasti kurjasti kohdeltua henkilöä, jos haluaa tällaiseen omistautua. Maisa on kurja valepukki, joka jatkuvasti kaivaa lisää verta nenästään.
Kuvan julkaisun tarpeellisuudesta samaa mieltä, mutta muista jutuista en. Maisa itse hehkuttaa ja liioittelee asioitaan julkisuudessa ja somessa. Näihin rikosepäilyihin en edes ota kantaa.
Esim. Tämä maailman parhain ja universumin onnellisin avioliitto ja ihanin aviomies ikinä, joka pelasti kamalalta sarjapetturi Latvalalta. Sitten onkin n. vuodessa avioero vetämässä, vaikka se oli "vahingossa".
Myös purseriksi valmistuminen. Hoitoalan hehkutus, miten on kutsumusammatti, Tehyn mannekiinina poseeraaminen, sitten koko hoitoalan haukkuminen somessaan jne. Ihmettelen miksi "työnarkomaani" Maisa ei palannut hoitoalalle heti kun pandemia alkoi ja lentoemännät lomautettiin? Niin paljon ristiriitoja Maisan puheiden ja tekojen välillä.
Uskooko joku oikeasti potkuihin?
Onko hän koskaan väittänyt, että olisi saanut vakipaikan heti valmistumisen jälkeen? Ymmärtääkseni ei todellakaan!
Ihmettelen kyllä Norran työkavereita, jotka haukkuu muutama kuukausi aiemmin valmistuneen juniori- työkaverin lyttyyn.
Mielestäni ihan ymmärrettävää, että ma työsuhde ei jatkunut, jos oli jo lomautettu ja ala niin pahassa ahdingossa. Olisi jouduttu tarjoamaan maatöistä raskauden takia ja niitä tuskin ois oikeasti ollut.
Olisitteko itse toimitelleet jotain medikaaleja jos olisitte tienneet ( sopineet), että työt ei jatku?? Tuskimpa.
Maisa saa varmaan parempaa palkkaa koronapuhelimessa hoitajana kuin 1. vuoden lentoemäntänä maatöissä.
Ymmärrän ihan täysin Maisaa ja työnantajaa tässä asiassa.
Totuus Maisasta on se, että ennen kaikkea se nainen on tehtaillut aiheettomia lasuja ystävistään, kuormittanut poliisia ja lastensuojelua valheillaan, kiusannut työkavereitaan, aiheuttanut skismoja opiskelupaikallaan, pettänyt, valehdellut julkisesti toistuvasti, mustamaalannut ihmisiä kuten Latvalaa julkisesti, esitellyt julkisuudessa menestymistään, ulkonäköään, omaisuuttaan, jne. jne.
Sen rinnalla paparazzikuva yhdestä pöhöttyneestä ilmeestä on rikka roskassa. Vähän suhteellisuudentajua. Itse ainakin tykkään myös siitä, että esim. Hollywood julkkiksistakin joskus julkaistaan kuvia normikamppeissa ilman punaisen maton glamouria, sillä heihin on silloin helpompi samaistua kun tajuaa miten rakennettu se niiden imago on. Maisa on myös rakentanut imagonsa somen kautta, mutta kadulla ei voi kulkea filtteri päällä. Kuva tekee hänestä hitusen inhimillisemmän, eikä se nainen edes tajua sitä.
En usko hetkeäkään, että Maisa ois huono lentoemo. Onhan täälläkin häneen lennoilla törmänneet kertoneet, että ihanasti sujui.
Vierailija kirjoitti:
Olisitteko itse toimitelleet jotain medikaaleja jos olisitte tienneet ( sopineet), että työt ei jatku?? Tuskimpa..
Kyllä jos kerran työnantaja sitä pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Onko hän koskaan väittänyt, että olisi saanut vakipaikan heti valmistumisen jälkeen? Ymmärtääkseni ei todellakaan!
Ihmettelen kyllä Norran työkavereita, jotka haukkuu muutama kuukausi aiemmin valmistuneen juniori- työkaverin lyttyyn.
Mielestäni ihan ymmärrettävää, että ma työsuhde ei jatkunut, jos oli jo lomautettu ja ala niin pahassa ahdingossa. Olisi jouduttu tarjoamaan maatöistä raskauden takia ja niitä tuskin ois oikeasti ollut.
Olisitteko itse toimitelleet jotain medikaaleja jos olisitte tienneet ( sopineet), että työt ei jatku?? Tuskimpa.
Maisa saa varmaan parempaa palkkaa koronapuhelimessa hoitajana kuin 1. vuoden lentoemäntänä maatöissä.
Miksi niiden Norran työkavereiden pitäisi olla hiljaa siitä että Maisa on aiheuttanut työpaikalla huonoa ilmapiiriä? Miksi kaikkien niidenkin pitäisi suojella Maisaa, joita Maisa itse on kohdellut huonosti? Mikä pyhä lehmä se Maisa muka on?
Te, jotka sanotte, että Maisan pitäisi poistua julkisuudesta: ettekö ymmärrä, että teidän ajojahti häntä kohtaan juuri pitää Maisan siellä julkisuudessa?
Jos oikeasti ajattelisitte Maisan etua, antaisitte asian vaan olla. Mutta teillä tuntuu olevan hillitön tarve jonkun kiusaamiselle.
Ehkäpä teidän itsenne pitäisikin mennä sinne hoitoon?
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka sanotte, että Maisan pitäisi poistua julkisuudesta: ettekö ymmärrä, että teidän ajojahti häntä kohtaan juuri pitää Maisan siellä julkisuudessa?
Jos oikeasti ajattelisitte Maisan etua, antaisitte asian vaan olla. Mutta teillä tuntuu olevan hillitön tarve jonkun kiusaamiselle.
Miksi Maisa pitää julkista instaa jos kerran haluaa pois julkisuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä horiset? Jos Maisa toivoo julkisuutta niin mitä sinä toivot hänelle? Ei julkisuutta?
Varmaan Norran työkaverit oli kateellisia Maisan suosiosta töissä. Siksi tyly juttu lehteen. Ei Maisa mitään potkuja ole saanut eikä meikittön naama ole mikään ”muodonmuutos”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäämässä äitiyslomalle. Tekee Elloksen kampanjan loppuun, koska se vaikuttaa äitiyspäivärahaan.
Varmasti siksi siirtyi myös koronapuhelimeen. Saa parempaa palkkaa kuin lentoyhtiön maatöistä. Lentoemännän palkka on surkea ilman päivärahoja ja lisiä.
T: Totuus Maisasta
Maisa on syntipukki. Ihmiset nyt tarvitsevat sellaisia, ettei tarvitsisi nähdä omia vikoja. Ja kun Maisa on tyrmätty, löytyy joku uusi uhri. Ennen Maisaa oli Johanna Tukiainen. Hänen elämä on pilattu jo, joten hän ei enää sovi syntipukiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäämässä äitiyslomalle. Tekee Elloksen kampanjan loppuun, koska se vaikuttaa äitiyspäivärahaan.
Varmasti siksi siirtyi myös koronapuhelimeen. Saa parempaa palkkaa kuin lentoyhtiön maatöistä. Lentoemännän palkka on surkea ilman päivärahoja ja lisiä.
Tajuatko miten tyhmää on, että jossain vauvapalstalla huudat Maisa-totuuden nimeen? Eikö ole parempaa tekemistä?
Olet nolo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niiden Norran työkavereiden pitäisi olla hiljaa siitä että Maisa on aiheuttanut työpaikalla huonoa ilmapiiriä? Miksi kaikkien niidenkin pitäisi suojella Maisaa, joita Maisa itse on kohdellut huonosti? Mikä pyhä lehmä se Maisa muka on?
Kiva työpaikka...savustetaan nuori vasta valmistunut ulos ja haukutaan vielä jälkikäteenkin. Meidän firman kulttuuri on onneksi toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo Elloksen ym. ”Kampanjat” toimi niin että julkkis jakaa jotain alekoodia ja saa provikat siitä jos joku käyttää sitä. Ja noita koodeja on aina jaossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva työpaikka...savustetaan nuori vasta valmistunut ulos ja haukutaan vielä jälkikäteenkin. Meidän firman kulttuuri on onneksi toinen.
Älä nyt jaksa olla lapsellinen. Maisan toilailut on kestäny vuosikausia. Ei pysty enää peruuttamaan mihinkään ”viaton neito” rooliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sillä myydään sitä lehteä. Oletko vähän yksinkertainen?
Ai? Aiemmin on vedottu siihen, että kaikki Maisa-jutut pitää julkaista ”totuuden nimissä”. Nytkö siis myönnättekin, että Maisan kustannuksella tehdään bisnestä?
ÖÖÖööö.. joo? Kuka on väittänyt että seiska ei tekisi bisnestä maisajutuilla?
Tai ettei maisa itse tekisi julkisuudella samoin parhaansa mukaan (joka ei ole nyt lähiaikoina ihan kyllä onnistunut)?
Hyi hel mitä hyeenoita palsta täynnä. Hyi hyi hyi.
Viha varmaan edellyttäisi että välittäisin vähän enemmän.