Hei te, jotka sanotte, että "ihmisten on hyvä tietää totuus Maisasta". Minulla olisi teille kysyttävää:
Mitä hyötyä on siitä, että raskaana olevasta ihmisestä julkaistaan kansikuva, jossa hän on turvonneena? Mitä hyötyä tällaisesta "totuudesta" on kenellekään? Pitäisikö meidän kaikkien kotikuvat yms "totuudelliset" kuvat julkaista jossain? Ketä se hyödyttää?
Minun ka**apökäleenikin vessanpöntössä on ihan totta, mutta en halua, että kukaan sitä missään julkaisee "totuuden nimissä". En haluaisi myöskään, että kukaan julkaisisi minun turvonneita raskauskuvia missään.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Hyi hel mitä hyeenoita palsta täynnä. Hyi hyi hyi.
joka päivä sinäkin täällä hyihyttelet.
Vierailija kirjoitti:
Koko eukon sais jo pyyhkiä pois mediasta kokonaan. Tyhjäpäinen turhake vois keskittyä vaikka pullan leivontaan.
Keskittyy Seiskan uutisen mukaan tekemään töitä Helsingin koronaneuvonnassa, mutta Valviran rekisteristä eikuitenkaan löydy lähihoitajaa nimellä "Maisa Torppa".
On varmaan valmistunut ja rekisteröity jollain muulla nimellä, koska on julkisuudessa kertonut olevansa lähihoitaja.
Lähihoitajan työ on tärkeää työtä, joten ei kai sitä kukaan ilman ammattiin valmistumista ja laillistamista pääse tekemään. Eihän?
Vierailija kirjoitti:
Kuvan julkaisun tarpeellisuudesta samaa mieltä, mutta muista jutuista en. Maisa itse hehkuttaa ja liioittelee asioitaan julkisuudessa ja somessa. Näihin rikosepäilyihin en edes ota kantaa.
Esim. Tämä maailman parhain ja universumin onnellisin avioliitto ja ihanin aviomies ikinä, joka pelasti kamalalta sarjapetturi Latvalalta. Sitten onkin n. vuodessa avioero vetämässä, vaikka se oli "vahingossa".
Myös purseriksi valmistuminen. Hoitoalan hehkutus, miten on kutsumusammatti, Tehyn mannekiinina poseeraaminen, sitten koko hoitoalan haukkuminen somessaan jne. Ihmettelen miksi "työnarkomaani" Maisa ei palannut hoitoalalle heti kun pandemia alkoi ja lentoemännät lomautettiin? Niin paljon ristiriitoja Maisan puheiden ja tekojen välillä.
Maisa ja Meghan; jotain samaa uskomattomien tarinoiden kerronnassa.
Julkisuuteen keinolla millä hyvänsä, hyvällä tai pahalla, ja kaikki julkisuus on vain eduksi ja kotiin päin?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Norran työkaverit oli kateellisia Maisan suosiosta töissä. Siksi tyly juttu lehteen. Ei Maisa mitään potkuja ole saanut eikä meikittön naama ole mikään ”muodonmuutos”.
Terveydenhoitoalalla ei työskennellä täydessä "sotamaalauksessa", vaikka Maisa/joku muu hoitaja itse tahtoisikin, sehän nyt on aivan selvä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä väliä on sillä on joku turvonnut vai ei? Ziisus.
Käsi sydämellä: haluaisitteko te, että kaikki teidän turvonneet kotikuvat julkaistaistaisiin jossain - tuntuisiko se hyvältä? Eikö tulisi tarve puolustaa itseään?
Siis miks täytyisi puolustaa itseään? Kaikki tietää että kaikista saa huonoja kuvia. Olis nauranu itseironisesti asialle, niin mä tekisin jos musta julkaistaisiin huono kuva. Ei ole niin vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko eukon sais jo pyyhkiä pois mediasta kokonaan. Tyhjäpäinen turhake vois keskittyä vaikka pullan leivontaan.
Keskittyy Seiskan uutisen mukaan tekemään töitä Helsingin koronaneuvonnassa, mutta Valviran rekisteristä eikuitenkaan löydy lähihoitajaa nimellä "Maisa Torppa".
On varmaan valmistunut ja rekisteröity jollain muulla nimellä, koska on julkisuudessa kertonut olevansa lähihoitaja.
Lähihoitajan työ on tärkeää työtä, joten ei kai sitä kukaan ilman ammattiin valmistumista ja laillistamista pääse tekemään. Eihän?
Ei käytä torppa nimeään vaan jotain h-alkuista.
No nyt se itkee instassa kuvakohua. Vain silmälasit puuttuvat.
Kuka sanoo, että kyseessä olisi aiheettomat lasut? Ne naiset, joiden lapsista on tehty ne lasut? Aika paljon näyttää niillä muijilla menevän aikaa katkeraan tilitykseen, vaikka senkin ajan voisi käyttää perhe-elämään.
Pelkkä huoli riittää lasun tekemiseen. Ei tarvitse olla näyttöä mistään. Se on asia erikseen, että jos antaa lasussa väärää tietoa.
Kuka sinä olet, jolla on noin paha olla?
Julkisuus on raakaa peliä. Sinne kun itse hakeutuu, ja hakee julkisuutta itselleen, altistaa itsensä myös julkisuuden ikävälle puolelle. Ei voi poimia rusinoita pullasta, ja olettaa että susta kirjoitetaan vain kivoja juttuja ja julkaistaan vain kauniita kuvia.
Maisan julkisuuskuva on Maisan näköinen. Itse omilla valinnoillaan ja teoillaan on muokannut sitä kuvaa, jonka antaa itsestään. Ei ne kaikki jutut ole tuulesta temmattuja. Jos sä olet kusipää muille, jossain vaiheessa tulee paskaa tuulettimeen.
Vierailija kirjoitti:
Julkisuus on raakaa peliä. Sinne kun itse hakeutuu, ja hakee julkisuutta itselleen, altistaa itsensä myös julkisuuden ikävälle puolelle. Ei voi poimia rusinoita pullasta, ja olettaa että susta kirjoitetaan vain kivoja juttuja ja julkaistaan vain kauniita kuvia.
Maisan julkisuuskuva on Maisan näköinen. Itse omilla valinnoillaan ja teoillaan on muokannut sitä kuvaa, jonka antaa itsestään. Ei ne kaikki jutut ole tuulesta temmattuja. Jos sä olet kusipää muille, jossain vaiheessa tulee paskaa tuulettimeen.
Ihan ohis:
Miten Maisa on ollut kusipää muille? En ole seurannut. Onko siis ihan todisteita Maisaa vastaan? Vai onko näiden juttujen takana muut bimbot, jotka ovat antaneet lausuntojaan seiskalle?
Mihinkatpsi raskausmaha??? Ig storyssa tänään
Se on julkisuutta. Julkkiksista otetaan paparazzi- kuvia kaikkien nähtäville. Julkisuuden varjopuolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Norran työkaverit oli kateellisia Maisan suosiosta töissä. Siksi tyly juttu lehteen. Ei Maisa mitään potkuja ole saanut eikä meikittön naama ole mikään ”muodonmuutos”.
Terveydenhoitoalalla ei työskennellä täydessä "sotamaalauksessa", vaikka Maisa/joku muu hoitaja itse tahtoisikin, sehän nyt on aivan selvä.
Kyllä tällä alalla saa meikata sen verran mikä oma tyyli on. Ei tarvitse olla mikään seinäruusu.
T: hoitaja
Eikö hän ole raskaana? Maisa aloittaa pian raskaan vauva-arjen. Varmasti julkisuus jää taka-alalle kuten hän ilmeisesti itsekin toivoo, ketään ei kiinnosta.
Uusia nuoria tulee julkisuuteen. Ihan muut nimet on pinnalla, hänetkin olin jo unohtanut kunnes törmäsin tähän otsikkoon täällä.
Vierailija kirjoitti:
No nyt se itkee instassa kuvakohua. Vain silmälasit puuttuvat.
Mitä kuvakohua?
Veikkaukset siitä, onko Maisa raskaana vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sillä myydään sitä lehteä. Oletko vähän yksinkertainen?
Ai? Aiemmin on vedottu siihen, että kaikki Maisa-jutut pitää julkaista ”totuuden nimissä”. Nytkö siis myönnättekin, että Maisan kustannuksella tehdään bisnestä?
Maisalla myydään ja Maisa itse saa tarvitsemaansa julkisuutta. Molemmat voittavat.
Ei poikkea mitenkään ratkaisevasti Matti Nykäsen ja Johanna Tukiaisen kohtalosta. Ehkä jossain vaiheessa saamme lukea roskalehdistä Maisa Torpan esiintymisistä laulajana tuhdissa humalassa Ö-luokan räkälöissä.