Maailmassa ei ole yhtään vassarimaata joka on rikas. Toivotko Suomesta enemmän vasemmistolaista?
Olisi tasaisempi tulonjako kun kaikki olisi yhtä köyhiä
Kommentit (28)
Vassarit valtaan ja Suomen tie on Venezuelan tie.
Eräälle presidentille oli elämän kysymys saada hänen ihannevaltio tunnustettua. Se oli DDR ja historia muistetaan.
TIITISEN LUSTA JULKI !!!
Niin siis heillä matala bkt. Resursseja ja hyvinvointia saattaa olla kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Eräälle presidentille oli elämän kysymys saada hänen ihannevaltio tunnustettua. Se oli DDR ja historia muistetaan.
TIITISEN LUSTA JULKI !!!
Persut valtaan ja Suomen tie on Venäjän tie.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis heillä matala bkt. Resursseja ja hyvinvointia saattaa olla kuitenkin.
Ihminen voi olla onnellinen vaikka palkka päivässä on euron!
Pohjoismaiset hyvinvointivaltiot ovat nimenomaan vassarivaltioita.
Vassarijankkaajalla on lähtenyt mopo lapasesta, menisi töihin.
Jos seuraisit politiikkaa ja olisi vähän laajempi kosketuspinta elämään, niin suurin osa ei edusta aktiivisesti mitään puoluetta tai poliittista suuntautumista, vaan äänestävät fiiliksen pohjalta tai jättävät äänestämättä.
Sama ihminen voi äänestää elämänsä aikana niin vasenta, kuin oikeaa, siksi puolueen kannatus vaihtelee suuresti tai jotkut häviävät kokonaan.
Tätähän ei henkilö tiedosta, jos elää jossakin tynnyrissä ja laput silmillä.
Kommunistisella vallankumouksella oli kauniit ihanteet. Moni Suomessakin olisi halunnut liittyä samaan liikkeeseen ja mieluiten maahan. Itse olen tyytyväinen, että näin ei käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kommunistisella vallankumouksella oli kauniit ihanteet. Moni Suomessakin olisi halunnut liittyä samaan liikkeeseen ja mieluiten maahan. Itse olen tyytyväinen, että näin ei käynyt.
Ihan yleissivistyksenä, kommunismi ja vasemmisto on eri aatesuuntia.
Vierailija kirjoitti:
TIITISEN LUSTA JULKI !!!
Riikan CV, huumetestien tulokset, ja uusimman uhriutumisen todisteet julki, KIITOS!
Kyllä se mieli vielä muuttuu, kun meno käy oikein tukalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yleissivistyksenä, kommunismi ja vasemmisto on eri aatesuuntia.
Ei persut tajua. Kaikki eri mieltä on "kommunisteja, punikkeja, vihervassareita" jne...
Mutta sanohan persujen äänestäjää persuja. Voi pojat, kun saa odotella haastetta käräjille.
Nyt on menty oikeiston opeilla kaksi vuotta ja ollaan syvemmässä suossa kuin koskaan.
Eiköhän anneta jatkossa vasemmiston hoitaa talousasiat, kun oikeistosta ei selvästi niihin ole.
Mikä maa nykyän edes on vassarimaa? On enää demokratioita ja diktatuureja.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on menty oikeiston opeilla kaksi vuotta ja ollaan syvemmässä suossa kuin koskaan.
Eiköhän anneta jatkossa vasemmiston hoitaa talousasiat, kun oikeistosta ei selvästi niihin ole.
Riikalla ollut kaks vuotta opiskella hallitsee Suomen taloutta 15 vuoden työttömyyden, ja mäkkärissä piipahtamisen pohjalta.
Helvetin vahvaa suorittamista. Muissa maissa olis Riikka jo naurettu ulos, ja laitettu Venäjälle muiden diktaattorien ihailijoiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä maa nykyän edes on vassarimaa? On enää demokratioita ja diktatuureja.
Suomi ja ilmeisesti muutkin länsimaat ei ole demokratiaa nähnytkään. Osaavat vaan piilottaa tuon faktan paremmin kuin muut.
Minä toivon Suomesta keskustavasemmistolaista siitä syystä, että kokoomuslaisella talouspolitiikalla saadaan aikaan vain keskiluokkaisen kansan köyhtymistä ja rikkaiden rikastumista.
Mitkä maailman maat ap:n mielestä ovat niitä vassarimaita ylipäätään?
Minusta tärkeintä olisi, että kaikilla on edes jotenkin kelvollinen elintaso ja esim. terveydenhoito. Kommunistisen puolueen johtama Kiina on tässä jotenkin onnistunut. Kuuban ongelmat johtuvat ennen muuta kauppasaarrosta.
Kannatan aina vasemmistoa!