Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hyvin tavallainen kolmekymppinen nainen. Olen neitsyt. Vastailen kysymyksiin, jos niitä tulee :)

Vierailija
03.04.2021 |

Palstalla pyöriessä törmää aika usein siihen käsitykseen, että vanhat neitsyet ovat kaikki miehiä. Ja jos joku nainen onkin neitsyt vanhemmalla iällä, niin hänen oletetaan suunnilleen asuvan luostarissa tai äitinsä kellarissa maailmalta erossa. Samoin oletetaan usein, että sosiaaliset taidot olisivat tavattoman huonot, ja on pakko olla ainakin melkein syrjääntynyt, jos ei suorastaan erakko. En tunnista itseäni lainkaan näistä oletuksista. Olen hyvinkin sosiaalinen, pätevä, fiksu ja toki aivan hirvittävän vaatimaton ;) Äärimmäisen tavallinen nainen. Ja tiedän, että täsmälleen munlaisia on vaikka ja kuinka, siitä ei vaan puhuta.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muutaman vuoden päästä sun tilanteessasi, niin eipä ole mitään, mitä en jo tietäisi. Paitsi, että saako 30v täyttänyt neitsyt taikavoimia?

Isot pojat netissä sanoivat, että vain miehet saavat taikavoimat. Naiset saa noidan tykötarpeet, eli kissoja ja luudan :(

Ap

Vierailija
42/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kohtaat muita ihmisiä niin aattelehdiko koskaan, että kenellä heistä on mahdollisesti sama tilanne kuin sinulla? - Itse olen kolmekymppinen neitsyt mies ja minua turhauttaa se miten vanhemmat neitsyet (tai miesten osalta varmaan pitäisi sanoa, että poikuus) on tallella tavataan esittää niin kliseisesti ja ennalta arvattavasti.  - Minulla on poikuus tallella mutta loppu viimein tämä asia muokkaa ja vaikuttaa arkeeni ja elooni erinomaisen vähän, onko sinulla Ap toisin? - Vai samoin?  

En ajattele sitä, onko jollain sama tilanne. Niin kuin itsekin totesit, on tämä hyvin pieni osa minua. Samoin koen sen olevan hyvin pieni osa muita ihmisiä, joten ei kyllä tule kenenkään tutun seurassa mietittyä, millainen hänen seksihistoriansa on.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vela?

Ainakin toistaiseksi joo. En ole ihan ehdottomasti päättänyt, ettei millään tavalla tulisi lapsia elämääni, mutta ei ole mitään hinkua saada biologisia lapsia.

Ap

Vierailija
44/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vela?

Ainakin toistaiseksi joo. En ole ihan ehdottomasti päättänyt, ettei millään tavalla tulisi lapsia elämääni, mutta ei ole mitään hinkua saada biologisia lapsia.

Ap

Miksei? Ihmisiä tarvitaan lisää: https://www.worldometers.info/world-population/

Vierailija
45/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen muutaman vuoden päästä sun tilanteessasi, niin eipä ole mitään, mitä en jo tietäisi. Paitsi, että saako 30v täyttänyt neitsyt taikavoimia?

Isot pojat netissä sanoivat, että vain miehet saavat taikavoimat. Naiset saa noidan tykötarpeet, eli kissoja ja luudan :(

Ap

No, kissa tässä on muutenki suunnitelmissa hankkia. Ja luuta on enemmän, kuin jees jos sillä pystyy lentämään ilman taikavoimiakin

Vierailija
46/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kohtaat muita ihmisiä niin aattelehdiko koskaan, että kenellä heistä on mahdollisesti sama tilanne kuin sinulla? - Itse olen kolmekymppinen neitsyt mies ja minua turhauttaa se miten vanhemmat neitsyet (tai miesten osalta varmaan pitäisi sanoa, että poikuus) on tallella tavataan esittää niin kliseisesti ja ennalta arvattavasti.  - Minulla on poikuus tallella mutta loppu viimein tämä asia muokkaa ja vaikuttaa arkeeni ja elooni erinomaisen vähän, onko sinulla Ap toisin? - Vai samoin?  

En ajattele sitä, onko jollain sama tilanne. Niin kuin itsekin totesit, on tämä hyvin pieni osa minua. Samoin koen sen olevan hyvin pieni osa muita ihmisiä, joten ei kyllä tule kenenkään tutun seurassa mietittyä, millainen hänen seksihistoriansa on.

Ap

Kiitos kun ennäit vastata. - Jatkan vielä, että en minäkään tapaa arvuutella mielessäni (enkäainakaan ääneen!) kenellä on mahd. poikuus / tai neitsyys tallella. - Mitä merkitystä edes tuolla tiedolla olisi. - Hämmennytä koen siiä, mien moni väittää tai antaa ymmärää, että näkisi päälä päin kenellä on poikuus tai neitsyys talle ja kenellä vastaavasti ei. - Siis ikäänkuin jos omaisi esimerkiksi tietynlaisen ulkonäön, kuten olisi erityisen kaunis/ seksikäs tai miehenä vastaavasti hyvin komea, niin osa antaa ymmärää, että tuolloin olisi täytynyt harrastaa seksiä kumppanin kanssa. - Ja ellei ole, niin olisi jotain hyvin pahasi pielessä. Tai kyse olisi josain täysin luonnottomasta. - Vaan miksi näin?

Viime vuosina on tullut useampaan kertaan leffa 40 v. ja neitsyt (engl. The 40 Year Old Virgin).

Jossa Andy Stitzer on 40-vuotias, joka on mielestään tyytyväinen tähänastiseen elämäänsä. Hänellä on hyvä työpaikka kodinkoneliikkeessä ja hänellä on suuri kokoelma sarjakuvia ja toimintafiguureja. Mutta jokin Andyn elämässä vaivaa hänen ystäviään, Andy on edelleen neitsyt. Andy ei pidä sitä kummoisena asiana, mutta ystävät kylläkin. He päättävät auttaa....

Niin vaikka seksi kaihden ihmisen välillä on hyvin luonnollinen asia, niin miksi se on niin merkittävää? 

Mitä oikeastaan menettää, jollei sitä ikinä harrasta kumppanin kanssa? 

Vierailija
47/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko lähteä kahville? :) Siis ei kahvilaan vaan keitetään luonnossa kunnon nokipannut 😊

Vierailija
49/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä rajoita seksuaalisuuttasi vaan hyppää rohkeasti mukaan gullikaruselliin <3

Kukaan ei ole kertonut, mistä sinne saa pääsylippuja :(

Ap

Entäs rannekkeella? Ja missäs tuollaisen kyytiin pääsee? Lintsillä ja Särkänniemessä olen vaikka millaisissa karuselleissa pyörinyt (ja aion vastakin pyöriä), mutten vielä tuollaisessa 🤔🤔

Vierailija
50/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on painoindeksisi? Vai tarkoittaako "tavallinen" normaalipainoista?

Vierailija
51/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan minullakin kohta sama tilanne edessä... :|

T. N24

Vierailija
52/58 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko immenkalvosi ehjä?

Vierailija
53/58 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioitko enää seksistä? Jos fantasioit, onko seksi usein mielessä?

Vierailija
54/58 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako ap edes seksiä, panettaako sinua, kaipaisitko miehen kosketusta?

Hyväiletkö itseäsi, rintoja, pillua, käytätkö apuvälineitä, tekomunaa tai vastaavia vai oletko kokonaan ilman seksiä?

Vierailija
55/58 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/58 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/58 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut Tinderistä hakea helpotusta neitsyyteesi?

Vierailija
58/58 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko edelleen neitsyt?