Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hyvin tavallainen kolmekymppinen nainen. Olen neitsyt. Vastailen kysymyksiin, jos niitä tulee :)

Vierailija
03.04.2021 |

Palstalla pyöriessä törmää aika usein siihen käsitykseen, että vanhat neitsyet ovat kaikki miehiä. Ja jos joku nainen onkin neitsyt vanhemmalla iällä, niin hänen oletetaan suunnilleen asuvan luostarissa tai äitinsä kellarissa maailmalta erossa. Samoin oletetaan usein, että sosiaaliset taidot olisivat tavattoman huonot, ja on pakko olla ainakin melkein syrjääntynyt, jos ei suorastaan erakko. En tunnista itseäni lainkaan näistä oletuksista. Olen hyvinkin sosiaalinen, pätevä, fiksu ja toki aivan hirvittävän vaatimaton ;) Äärimmäisen tavallinen nainen. Ja tiedän, että täsmälleen munlaisia on vaikka ja kuinka, siitä ei vaan puhuta.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin minäkin 30v. neitsyt, kaunis mallinvartaloinen nainen. Se herätti ihmetystä. Tosi komeat miehet selvästi ihastuivat minuun töissä. Eivät varmaan arvanneet minun olevan vapaa ja taisin vielä miesten karkottamiseksi pitää sormusta nimettömässä. Erityisesti on jäänyt mieleen PL.

Vierailija
22/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sanot olevasi tavallinen, vaikka olet ylen harvinainen yli 17-vuotias neitsytnainen?

Ohitan nyt kokonaan sen, onko yli 17-vuotias neitsyt millään mittarilla harvinainen vai en. Neitsyys on hyvin pieni osa minua. Jos olen kymmenellä osa-alueella tavis ja yhdellä en, niin en minä muutu tyystin epätavalliseksi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että olet tyyppi jolle syvälliset ihmissuhteet on tärkeitä. Ja niitä ei ole aina helppo saada varsinkaan miesten kanssa.

Vierailija
24/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin minäkin 30v. neitsyt, kaunis mallinvartaloinen nainen. Se herätti ihmetystä. Tosi komeat miehet selvästi ihastuivat minuun töissä. Eivät varmaan arvanneet minun olevan vapaa ja taisin vielä miesten karkottamiseksi pitää sormusta nimettömässä. Erityisesti on jäänyt mieleen PL.

Eivät korut karkota, vaan se ettet tarjoudu ränniksi.

Vierailija
25/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies joka tekee nätä tyhmiä aloituksia joihin itse väliin vastailee 🙈

Vierailija
26/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Oletko aseksuaali?

2. Johtuuko neitsyytesi uskonnollisista syistä?

3. Oletko koskaan seurustellut?

4. Uskotko olevasi neitsyt vielä 10 vuoden päästäkin?

Vierailija
27/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman vuoden päästä sun tilanteessasi, niin eipä ole mitään, mitä en jo tietäisi. Paitsi, että saako 30v täyttänyt neitsyt taikavoimia?

Vierailija
28/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin sanoa, että et todellakaan ole mikään "hyvin tavallinen nainen", koska 30-vuotias neitsytnainen on hyvin harvinainen. Mutta se ei todellakaan ole mikään huono asia, vaan valtaosa miehistä näkee tuon varmasti pelkkänä plussana. Asian voi ennemminkin sanoa niin, että 30-vuotias neitsytnainen on hyvin harvinainen - valitettavasti.

Pidän hyvin luotaantyöntävänä, jos mies on jotenkin erityisen innoissaan naisen neitsyydestä. Tai ylipäätään antaa ymmärtää, että nainen ei saisi harrastaa seksiä juuri niin monen kanssa kuin tahtoo. 

Ap

Vierailija
29/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihastunut koskaan?

Milloin viimeksi?

Vierailija
30/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko parisuhteen?

Hyvän parisuhteen joo. Mitä tahansa suhdetta päästäkseni sinkkuudesta en.

Ap

Vierailija
31/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha kui olisin nähny joskus samanlaisen keskustelun… Ja myö tiietää mitä tapahtuu, jos joku hokee täl sivul samaa asiaa useampaa kertaan… :D Neitsythullu! :D Tai sit tää on eri henkilö ja nolasin itteni. :]

Vierailija
32/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko seurustellut/tapaillut miehiä?

En kumpaakaan.

Ap

Vierailija
33/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käyttänyt aikasi vaativaan alaan, jos et ole maannut pumpattavana?

Oletko sähkötekniikan DI?

En ole sähkötekniikan DI.

Ap

Vierailija
34/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin sanoa, että et todellakaan ole mikään "hyvin tavallinen nainen", koska 30-vuotias neitsytnainen on hyvin harvinainen. Mutta se ei todellakaan ole mikään huono asia, vaan valtaosa miehistä näkee tuon varmasti pelkkänä plussana. Asian voi ennemminkin sanoa niin, että 30-vuotias neitsytnainen on hyvin harvinainen - valitettavasti.

Ei kannata koskea tikullakaan mieheen jonka mielestä naisen seksuaalisuus on valitettavaa. Lisäksi tuo valehtelee, valtaosa miehistä vähintään häkeltyy. Osa karkaa. Tuo joka tuossa kirjoittaa ei ole normaali perusmies.

Vierailija
35/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt naiselle sopii palstan mukaan hyvin skorpionimies, tai härkämies. Niistä aloittaisin.

Härkämiehen saa ehkä helpommin nalkkiin kuin nilviäisen skorpionimiehen. Toki jos tavoite on, että mies käy vain kerran "pistämässä", skorpionimies voi olla parempi ja intohimoisempi valinta.

Vierailija
36/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kohtaat muita ihmisiä niin aattelehdiko koskaan, että kenellä heistä on mahdollisesti sama tilanne kuin sinulla? - Itse olen kolmekymppinen neitsyt mies ja minua turhauttaa se miten vanhemmat neitsyet (tai miesten osalta varmaan pitäisi sanoa, että poikuus) on tallella tavataan esittää niin kliseisesti ja ennalta arvattavasti.  - Minulla on poikuus tallella mutta loppu viimein tämä asia muokkaa ja vaikuttaa arkeeni ja elooni erinomaisen vähän, onko sinulla Ap toisin? - Vai samoin?  

Vierailija
37/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies joka tekee nätä tyhmiä aloituksia joihin itse väliin vastailee 🙈

Juuri tähän aloituksellani viittaan. Yksi huvittavin ennakkoluulo on se, että EN OLISI OIKEASTI OLEMASSA. Se jos mikä kertoo, että tämä on aika vaiettu asia.

Ap

Vierailija
38/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vela?

Vierailija
39/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Oletko aseksuaali?

2. Johtuuko neitsyytesi uskonnollisista syistä?

3. Oletko koskaan seurustellut?

4. Uskotko olevasi neitsyt vielä 10 vuoden päästäkin?

1. En ole

2. Ei johdu, en kuulu mihinkään uskontokuntaan.

3. En ole

4. Aika todennäköisesti juu. Näyttää pahasti siltä, ettei uljas prinssi valkealla ratsulla tule hakemaan kotoa.

Ap

Vierailija
40/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihastunut koskaan?

Milloin viimeksi?

Olen joskus, mutta en nyt muista, koska viimeksi. On siis vuosia aikaa varmasti. En ihastu ihmisiin, joita en tunne hyvin, en siis esimerkiksi kadulla kulkevaan kivannäköiseen tyyppiin tai kertaalleen bileissä tavattuun kaverin kaveriin. Joten hiljaista on.

Ap