Onko sinulla ollut FWB suhdetta? Miten siitä saa pidettyä tunteet poissa...
Kommentit (130)
Miksi annat píldeä ilmaiseksi ja rikot sydämesi? Oletko tyhmä? Mies ainakin on pihi.
Itselläni ei tullut tunteita fwb-.suhteessa. Toisaalta myöskään parisuhteessa, jossa ei alunperin ollut ihastusta/rakastumista, ei tullut näitä tunteita myöhemminkään. Tykkäsin kyllä ihmisestä ja välitin hänestä, mutta en rakastunut.
Jos toinen ei ole se, johon rakastuisin, niin sitten hän ei ole, vaikka kuinka harrastettaisiin seksiä tai oltaisiin suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on helppoa, kun en edes kaipaa parisuhdetta, niin fwb-tyyppinen juttu on toiminut. Pieni ihastumisen tunne on silti kyseiseen mieheen, mutta se on jotain erilaista. Se ei ole sellaista "haluan tuon miehekseni" -tyyppinen ihastus. Olen ihastunut siihen ihmiseen pikemminkin.
Tähän vielä lisäyksenä, että meillä on siis vähän sellainen bdsm-henkinen fwb-suhde. :D
Mitä pahaa ihastumisessa ja tunteissa on, nehän siitä seksistäkin tekevät parempaa? Pitää antaa tunteiden olla ja tulla, nauttia mutta ei hallita mieltä. Jos tunteissa alkaa vatvoa, menee hankalaksi.
Mulla oli eron jälkeen aivan ihana fwb suhde. Mies oli työkaveri, komea ja hauska. Ja todellakin pidettiin hauskaa. Avioliittoni oli ollut aika surkea seksin osalta ja hän herätti sen puolen minussa taas kokonaan henkiin. Meillä oli kivaa myös sängyn ulkopuolella. Mutta mutta... kyllä, minulle tuli tunteita. Yritimme seurusteluakin hetken, mutta ei hän ollut oikeasti rakastunut. Enkä minäkään. Sekoitin ne endorfiiniryöpyt rakkauteen. Silti aivan ihanat 2,5 vuotta, juuri sitä mitä tarvitsin tuolloin.
Myöhemmin minulla oli vielä hetken fwb suhde mieheen, joka oli ollut ystäväni jo pidempään. Hänellä ei ollut sillä hetkellä suhdetta, eikä minulla. Saimme purettua seksuaalista frustraatiota. Kyllä minulla taas tuli tunteita, mutta nyt osasin suhtautua analyyttisemmin ja otin ne haasteena. Tiesin ettei meistä olisi koskaan pariksi. Ihan hyvä koulutus itselleni. Sitten löysin elämäni rakkauden ja hän jäi taas ”ihan vain ystäväksi”. Hyväksi ystäväksi.
Endorfiinit ja oksitosiinit yms tekevät temppujaan, mutta voi yrittää tarkastella tilannetta etäisyydeltä. Ja kannattaa lopettaa ajoissa jos ei tunnu tasapuolisen hyvältä. Mutta fwb voi olla oikeasti juuri sitä mitä tarvitset sillä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee tunteita, niin yleensä naiselle. Naiset usein onkin näissä häviäjiä..
Jos ei ole yhtään tunteita, seksi alkaa maistua mekaaniselta puulta. Hiipuu sitten sen takia, vaikka mies olisikin taitava.
Niinkin voi käydä, että mies on todella hyvännäköinen ja hyvä sängyssä, mutta tyhmä kuin saapas. Silloinkin homma alkaa tympiä...
Ei sopinut FWB mulle.
Sanoisin että jonkinlaisia tunteita on pakko olla, ei kukaan muuten lähde tuollaiseen. Tunteidenhan ei täydy olla rakkautta tms, vaan toinen voi tuntua hyvältä seuralta joka saa nauramaan, hän voi olla hyvännäköinen joka miellyttää esteettistä silmää ja saa sitä kautta olen tuntumaan hyvältä ja halukkaalta jne. Omat fwb hommat on kyllä ollut sellaisia että mies on ollut ihastunut, ja ottanut sitten mitä on saanut, kun olen sanonut etten halua mitään vakavaa. Toivottavasti eivät kuitenkaan kokeneet olevansa mitään häviäjiä.
Kolme vuotta olen ollut seksisuhteessa. Meillä on tosi hauskaa yhdessä ja myös jutellaan ihan kaikista asioista, mutta en kuitenkaan ole ihastunut enkä missään nimessä haluaisi mitään parisuhdetta hänen kanssaan. Hänessä on pari asiaa, että hermot menisi itse parisuhteessa, mutta silloin tällöin tavatessa ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän kyhäelmän ongelma on että, siinä yritetään luonnottomasti yhdistää täysin eri segmenteiltä (ystävyys & parisuhde) parhaat ominaisuudet rusinat pullasta ja usein lopputulos onkin, että v*tuiksi menee molemmat.
Just näin, paneskellaan ilmaiseksi, kun huo,.... sa joutuis maksamaan!
Miehet kyllä helposti rakastuvat seksin seurauksena, mutta eivät tietenkään aina.
Naiset ovat erottelukykyisempiä. En minä ainakaan ole naisena kehittänyt mitään tunteita useimpiin seksikumppaneihini, vaikka olen kovasti yrittänyt.
Toisaalta naiset ovat valikoivempia niin, etteivät edes menisi sänkyyn, ellei miehessä olisi jotain, silloin ehkä tunteitakin voi syntyä. Jos on aivan täysin epäkiinnostava mies, johon en ikinä voisi ihastuakaan, en myöskään voisi edes kuvitella sänkyyn menemistä.
Miehet sen sijaan voivat ilmeisesti naida orangiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko38 kirjoitti:
Helposti.
Yhden mimmin kanssa jo yli 5v.
En edes tiedä hänen nimeään, eli todellakin no strings attached.Niin että maksullisissa käy?
Täh, onko mirkulla sitten joku taiteilijanimi tai ean koodi vai miten (käsikopelollako;) tunnistat?
Käsikopelolla juu. Sillä on y-tunnus ja hinnasto braillen aakkosilla vasemmassa pakarassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jatka. Tuo ei pääty hyvin
Niin se taitaa olla. Olen kuitenkin sek_siäkin vailla, ja se olisi hyvää. Mies ei kuitenkaan halua muuta vaikka sinkkuja ollaankin :´(
Hanki sitten parisuhde. Jos on huono aika parisuhteelle niin masturboi ja keskity harrastuksiin sillä aikaa. Et pysty tahdonvoimalla muuttumaan ihmiseksi, jolla ei tule tunteita seksistä.
Totta. Nainen ei käsitä, että mies ja nainen ovat luotu eri tavalla. Normaalinainen elää tunteella, mies yleensä ei. Miehelle seksissä on kyse pussien tyhjennyksestä ja siihen ei tunteita tarvita. Nykynainen yrittää kopioida miesten tapoja ja tunteita siinä onnistumatta.
mies53v
Kohdallani meni toisin päin.
Tein selväksi että seksi kelpaa, en ole etsimässä elämänkumppania omista syistä vielä muutamaan vuoteen.
Mies oli se joka halusi lupauksia tulevasta jne jne. Pakko oli lopettaa. Parasta seksiä ikinä. Harmittaa vieläkin. N50+Tutkitusti heteromiehet ihastuvat ja rakastuvat heteronaisia nopeammin, joten mies53 puhuu taas läpiä päähänsä
Oletko tyhmä vai esitätkö? Mies ei tarvi panoon mitään tunteita. Siksi maksullisissa käyntiä harrastaa pääosin miehet. Hyvin yksinkertaista.
mies53v
Hyvä ajatus. Miksi naiset valittaa seksin puutetta kun seksiä voi ostaa naisetkin? Miksi kauppa ei käy?
Vierailija kirjoitti:
Kolme vuotta olen ollut seksisuhteessa. Meillä on tosi hauskaa yhdessä ja myös jutellaan ihan kaikista asioista, mutta en kuitenkaan ole ihastunut enkä missään nimessä haluaisi mitään parisuhdetta hänen kanssaan. Hänessä on pari asiaa, että hermot menisi itse parisuhteessa, mutta silloin tällöin tavatessa ei haittaa.
Eli suoraan käytätte toisianne hyväksi ilmaiseksi. Yksi huo... sen laji se on tuokin.
Minulla ja työkaverillani on vähän omituinen fwb-suhde. Olemme toistemme parhaita työkavereita ja työt tosiaan ensisijainen juttu. Mutta sitten töiden lomassa aina välillä flirttailua, koskettelua, pari kertaa päätynyt seksiin saakka, mutta enimmäkseen vaan tuollaista jatkuvaa esileikkiä :) Olemme myös todella hyviä ystäviä ja juttelemme kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä ilman mitään viboja.
Olemme sinkkuja, ja kumpikin deittailee - parisuhde ei ole missään nimessä meidän juttumme.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kyllä helposti rakastuvat seksin seurauksena, mutta eivät tietenkään aina.
Naiset ovat erottelukykyisempiä. En minä ainakaan ole naisena kehittänyt mitään tunteita useimpiin seksikumppaneihini, vaikka olen kovasti yrittänyt.Toisaalta naiset ovat valikoivempia niin, etteivät edes menisi sänkyyn, ellei miehessä olisi jotain, silloin ehkä tunteitakin voi syntyä. Jos on aivan täysin epäkiinnostava mies, johon en ikinä voisi ihastuakaan, en myöskään voisi edes kuvitella sänkyyn menemistä.
Miehet sen sijaan voivat ilmeisesti naida orangiakin.
No äijöt nai kaikkea mikä hengittää+ kaikkea mikä ei vrt. flesut.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ja työkaverillani on vähän omituinen fwb-suhde. Olemme toistemme parhaita työkavereita ja työt tosiaan ensisijainen juttu. Mutta sitten töiden lomassa aina välillä flirttailua, koskettelua, pari kertaa päätynyt seksiin saakka, mutta enimmäkseen vaan tuollaista jatkuvaa esileikkiä :) Olemme myös todella hyviä ystäviä ja juttelemme kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä ilman mitään viboja.
Olemme sinkkuja, ja kumpikin deittailee - parisuhde ei ole missään nimessä meidän juttumme.
Sitoutumiskammoisia addikteja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se taitaa olla. Olen kuitenkin sek_siäkin vailla, ja se olisi hyvää. Mies ei kuitenkaan halua muuta vaikka sinkkuja ollaankin :´(
Hanki sitten parisuhde. Jos on huono aika parisuhteelle niin masturboi ja keskity harrastuksiin sillä aikaa. Et pysty tahdonvoimalla muuttumaan ihmiseksi, jolla ei tule tunteita seksistä.
Totta. Nainen ei käsitä, että mies ja nainen ovat luotu eri tavalla. Normaalinainen elää tunteella, mies yleensä ei. Miehelle seksissä on kyse pussien tyhjennyksestä ja siihen ei tunteita tarvita. Nykynainen yrittää kopioida miesten tapoja ja tunteita siinä onnistumatta.
mies53v
Tein selväksi että seksi kelpaa, en ole etsimässä elämänkumppania omista syistä vielä muutamaan vuoteen.
Mies oli se joka halusi lupauksia tulevasta jne jne. Pakko oli lopettaa. Parasta seksiä ikinä. Harmittaa vieläkin. N50+Tutkitusti heteromiehet ihastuvat ja rakastuvat heteronaisia nopeammin, joten mies53 puhuu taas läpiä päähänsä
Oletko tyhmä vai esitätkö? Mies ei tarvi panoon mitään tunteita. Siksi maksullisissa käyntiä harrastaa pääosin miehet. Hyvin yksinkertaista.
mies53v
Hyvä ajatus. Miksi naiset valittaa seksin puutetta kun seksiä voi ostaa naisetkin? Miksi kauppa ei käy?
Koska naiset haluavat tuntea olevansa haluttuja, eikä se siltä oikein tunnu, jos miehelle pitää maksaa seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa ihastumisessa ja tunteissa on, nehän siitä seksistäkin tekevät parempaa? Pitää antaa tunteiden olla ja tulla, nauttia mutta ei hallita mieltä. Jos tunteissa alkaa vatvoa, menee hankalaksi.
Usein tulee myös surullinen olo siitä, kun toinen jakaa seksuaalisuuttaan muidenkin kanssa. Tietenkin jos on joku polyamoristi luonteeltaan joka nauttii tästä, mutta suuri osa kokee jonkinlaista mustasukkaisuutta mieluisasta seksikumppanistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitoutumiskammoisia addikteja
Mielenkiintoinen tulkinta yhden kommentin perusteella. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
mies53v
Koska naiset haluavat tuntea olevansa haluttuja, eikä se siltä oikein tunnu, jos miehelle pitää maksaa seksistä.
Tämä. Jos tietää tai epäilee olevansa vastenmielinen toiselle, niin kyllä kiihotus loppuu siihen.
Mulla on käynyt vain niin, että molemmat on alkuun hieman ihastuneita, mutta kuten tiede tietää, mies kuvittelee tässä vaiheessa naisen jo rakastuneen itseensä kun nainen tietää missä mennään tai ei kuvittele miehelle mitään tunteita. Tässä on joka kerta menty mönkään, että mies tulkitsee naisen olevan täysin lääpällään ja haaveilevan kosinnasta ja suhteen luonteen mukaisesti pelaa sen verran etäisyyttä, ettei se seksikään naista enää kiinnosta. Kaikki vain sen vuoksi, jotta mies suojelisi "rakastuneen" naisen sydäntä särkymästä ja välttäisi sitoutumistoiveet epäsopivaan naiseen. Nainen ei todellisuudessa todennäköisesti ole ajatellut kuin viettää kivan kesän sen miehen kainalossa, mutta ai v ttu kun se on jo miehen tulkinnassa sitä läheisyysriippuvaista naisten maniaa...